Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 21 som er forlovet med en på 25.. Vi har det fint sammen og sånn, men føler at jeg ikke helt kan stole på han, i begynnelsen da vi ble i lag,som nå er et og et halvt år siden snart. så såg jeg på dataen hans at han hadde fått ei til å brette seg ut på webamera, men tror det er slutt på dette nå, har snakket med han om det, men han sier det aldri skal gjenta seg..Men det satt en støkk i meg, jeg prøver så godt jeg kan å stole på han, men greier det bare ikke! Jeg tør snart ikke ra ut, for jeg vet ikke hva han finner på.. Vi har en sønn på 3 mnd sammen og da. og jeg skulle ønske han kunne bruke enda mer tid sammen med han.. Dette sliter meg skikkelig ut, og at jeg har så dårlig selvbilde hjelper meg heller ikke.. hva i all verden skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207229-sliter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg forstår godt hva du føler. Har vært sammen men typen i godt 3 og 1/2 år og har alltid hatt store problemer med å stole på ham. Tenkte akkurat det samme som du. Ville ikke gå ut med venniner for da var han allene til å gjøre det han ville. Selfølgelig er det vanskeligere for deg som også har et barn, men jeg har funnet en løsning som passer for meg. Jeg lar være å bry meg. Jeg maser ikke om hvor han har vært eller spør om å få lese meldingene på mobilen lenger. Hvis han gjør noe tull så er han ikke verd meg! Jeg lever mitt liv og har det fint! Når jeg sluttet å mase åpnet han seg mye mer. Både jeg og han er mye mer fornøyd.Jeg orker ikke leve i frykt lenger. Jeg lar det gå sin gang. Men er obs på at han ikke prøver å lure meg. Vi har det i allefall veldig bra i dag og jeg stoler faktisk mer på ham nå når vi har det så fint!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207229-sliter/#findComment-1493898
Del på andre sider

Hei

Jeg forstår godt hva du føler. Har vært sammen men typen i godt 3 og 1/2 år og har alltid hatt store problemer med å stole på ham. Tenkte akkurat det samme som du. Ville ikke gå ut med venniner for da var han allene til å gjøre det han ville. Selfølgelig er det vanskeligere for deg som også har et barn, men jeg har funnet en løsning som passer for meg. Jeg lar være å bry meg. Jeg maser ikke om hvor han har vært eller spør om å få lese meldingene på mobilen lenger. Hvis han gjør noe tull så er han ikke verd meg! Jeg lever mitt liv og har det fint! Når jeg sluttet å mase åpnet han seg mye mer. Både jeg og han er mye mer fornøyd.Jeg orker ikke leve i frykt lenger. Jeg lar det gå sin gang. Men er obs på at han ikke prøver å lure meg. Vi har det i allefall veldig bra i dag og jeg stoler faktisk mer på ham nå når vi har det så fint!

Tusen takk=) det var et kjempeodt svar.. Tror slettes ikke det er dumt å prøve

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207229-sliter/#findComment-1494019
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...