Gå til innhold

Hvordan skal jeg beskytte alle mp3'ene mine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har over 5000 mp3 på D disken min (slik at jeg til nå har sluppet å formattere den hvis jeg har fått virus). Men noe kan jo skje med PCn også, og siden det begynner å bli såpass mange, lurer jeg på hvordan jeg skal "reservebeskytte" disse.

Kjøpe en ekstern harddisk? Finnes det noen andre muligheter?

Skrevet

Jeg tror den beste løsningen er en ekstern harddisk. For 1500,- til 2000,- får du 250-300Gb og da får du plass til adskillig mer enn 5000 mp3-filer. Jeg bruker en ekstern Maxtor-disk og kjører jevnlig backup av alle viktige data over på den. (image av c:disken, epost, adresser, dokumenter, nedlastede programmer, mp3, bilder ++++) Den kan jeg også ta med til andre ved behov.

Skrevet

Jeg tror den beste løsningen er en ekstern harddisk. For 1500,- til 2000,- får du 250-300Gb og da får du plass til adskillig mer enn 5000 mp3-filer. Jeg bruker en ekstern Maxtor-disk og kjører jevnlig backup av alle viktige data over på den. (image av c:disken, epost, adresser, dokumenter, nedlastede programmer, mp3, bilder ++++) Den kan jeg også ta med til andre ved behov.

Ikke dumt. Kanskje jeg rett og slett skal investere i en slik :-)

Skrevet

Jeg har kopiert alt over på en ekstern harddisk...

Ja, det spørs om ikke jeg også skal gjøre det :-)

Skrevet

Kjøp en ekstern HD.

Jeg betalte under 1000 kroner for en med 160 gb for ca. ett år siden. Funker fint den.

Jeg hadde dødd hvis pc-en min hadde gått til helvete med all musikken min. Flata rett ut, hadde jeg.

Skrevet

Kjøp en ekstern HD.

Jeg betalte under 1000 kroner for en med 160 gb for ca. ett år siden. Funker fint den.

Jeg hadde dødd hvis pc-en min hadde gått til helvete med all musikken min. Flata rett ut, hadde jeg.

"Jeg hadde dødd hvis pc-en min hadde gått til helvete med all musikken min. Flata rett ut, hadde jeg."

Jeg også... Derfor kommer jeg til å gå til anskaffelse av en ekstern harddisk snart.

:-)

Skrevet

"Jeg hadde dødd hvis pc-en min hadde gått til helvete med all musikken min. Flata rett ut, hadde jeg."

Jeg også... Derfor kommer jeg til å gå til anskaffelse av en ekstern harddisk snart.

:-)

Sjekk www.netshop.no

Der kjøpte jeg min (kjøpte også min bærbare pc der i sin tid), og de virker billige og ikke minst veldig kundevennlige.

Skrevet

Sjekk www.netshop.no

Der kjøpte jeg min (kjøpte også min bærbare pc der i sin tid), og de virker billige og ikke minst veldig kundevennlige.

Takk for tips! Der skal jeg sjekke :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...