Pus123 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg er ei jente på 21 som er forlovet med en på 25.. Vi har det fint sammen og sånn, men føler at jeg ikke helt kan stole på han, i begynnelsen da vi ble i lag,som nå er et og et halvt år siden snart. så såg jeg på dataen hans at han hadde fått ei til å brette seg ut på webamera, men tror det er slutt på dette nå, har snakket med han om det, men han sier det aldri skal gjenta seg..Men det satt en støkk i meg, jeg prøver så godt jeg kan å stole på han, men greier det bare ikke! Jeg tør snart ikke ra ut, for jeg vet ikke hva han finner på.. Vi har en sønn på 3 mnd sammen og da. og jeg skulle ønske han kunne bruke enda mer tid sammen med han.. Dette sliter meg skikkelig ut, og at jeg har så dårlig selvbilde hjelper meg heller ikke.. Han er også ute på fest der det er jenter, jeg er så redd han skal gjøre noe, vet han kunne ha gjort noe sånt om han blir full nok.. engang så satt jeg hjemme høygravid mens han var ute og drakk, og bare gråt og gråt fordi jeg har vært så redd, vi har snakket om det, han sier at jeg ikke har noe jeg skal bekymre meg for, jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre! er helt pyton å ha det sånn.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207231-krise/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amused Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Du kan ikke fortsette å ha det sånn... Er det bare den ene episoden med jenta foran web-kameraet som gjør deg så usikker? Eller har du flere grunner til å tvile på hans trofasthet? Hvis du innerst inne vet at han aldri vil være utro mot deg, så må du si det til deg selv, gang på gang, at det aldri kommer til å skje, at det er deg han elsker og vil være sammen med! Det er bare du som kan bedre selvtilliten din og selvbildet ditt. Det hjelper så lite hva andre sier hvis du ikke tror på det selv. Ikke gi etter når sjalusien og mistenksomheten kommer når han er ute, prøv å skyve de vonde tankene unna og vit hvor usannsynlig det er at han skal gjøre noe galt. Det nytter ikke å tenke det verste 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207231-krise/#findComment-1493711 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pablito Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Du bør prøve å barske deg opp, jenta mi.Det er vondt å sitte hjemme å være redd for hva samboeren skal finne på. Har du hatt det slik før , eller er det noe som har blitt værre etter dere fikk barn? Det er uansett på tide at du prøver å gjøre noe med selvtilliten din slik at du blir tryggere på deg selv. Sjalusi handler oftest om dårlig selvtillit. Så blir man også litt ynkelig i den andres øyne og dermed er en vond sirkel i gang. Det er ikke alltid like lett å være nybakt ung far heller, kanskje han føler seg litt utenfor når han er hjemme? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207231-krise/#findComment-1494424 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym28 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Du kan ikke fortsette å ha det sånn... Er det bare den ene episoden med jenta foran web-kameraet som gjør deg så usikker? Eller har du flere grunner til å tvile på hans trofasthet? Hvis du innerst inne vet at han aldri vil være utro mot deg, så må du si det til deg selv, gang på gang, at det aldri kommer til å skje, at det er deg han elsker og vil være sammen med! Det er bare du som kan bedre selvtilliten din og selvbildet ditt. Det hjelper så lite hva andre sier hvis du ikke tror på det selv. Ikke gi etter når sjalusien og mistenksomheten kommer når han er ute, prøv å skyve de vonde tankene unna og vit hvor usannsynlig det er at han skal gjøre noe galt. Det nytter ikke å tenke det verste ikke vær sjalu!!!!!!!!!!! spør rett ut, du finner fort ut om han lyver. reagerer han med sinne er det antagelig værdt å sjekke ut. forklar med DEG SELV, om hvordan DU opplever dette med barnet, om at han stiller så lite opp. men se deg i speiliet. dere er unge foreldre, og drømmen om hus, bil, båt etc. som du kanskje ønsker deg,er ikke nødvendighvis det han ønsker seg, ENNÅ! min mann og jeg var bare 19 år da vi fikk vårt første barn. jeg ville dra på familieferie sommeren etter, han ville til ibiza med kompiser. ikke fordi han ikke ville være med oss, men fordi han så på familieferie for "voksne". han så ikke at han var "etablert", så jeg måtte be han prioritere. være far eller være kuul. ikke steng ham ute fra sin verden, men gi ham gode grunner for å være i din! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207231-krise/#findComment-1495747 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.