Glimtipper Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 *De aller færreste synes sex, kyssing og klåing er utroskap.* Håper du mente de fleste?? *Men at man skal komme i trøbbel bare fordi man har det gøy sammen med noen av motsatt kjønn, det er latterlig. Om man ikke stoler på kjæresten nok til at han/hun kan ha mulighet til å være utro, uten å faktisk være det, så burde man faktisk finne noen andre.* Ja, ikke sant, to med så ulike grenser bør ikke være sammen, det blir det bare tull av. For meg hadde det ikke spilt noen rolle om partneren faktisk VAR utro, det er ille nok at vekommende plukket seg ut noen på byen og tok de med hjem. More seg med andre kan man gjerne gjøre ute, men ikke sån one to one på nachspiel. Hadde det vært med fler, dvs noen gutter også, så hadde det vært helt greit, for da ville ikke baktanken vært så åpenlys. Du synes altså det er helt greit at din partner eller du plukker deg ut en favoritt av det motsatte kjønn på byen, holder sammen med denne hele kvelden, og attpåtil tar den med hjem? Uten at du mistenker noen tiltrekking eller noe, bare "vennskap" og moro? Jeg skrev feil, ja I utgangspunktet er vi enige, alle har forskjellige grenser og er man veldig uenige ang. disse, så burde man kanksje finne seg en annen partner. Men å gå fra det, til å påstå at noen som har nachspiel med to av det motsatte kjønn er utro, det er for grovt. Du legger også ord i munnen på meg. Jeg synes ikke det er greit at samboer tar noen med hjem, med intensjoner om sex. Men at han synes noen er morsomme, hyggelige, pene og fine... Det er faktisk greit. Jeg har kjent mange gutter jeg synes er attraktive på mange vis, men det betyr da ikke at de konkurrerer med samboeren min. Om summen av hvem de er gjør at jeg vil tilbringe med tid med de etter pubens stengetid, så er det greit i vårt forhold, i alle fall. Hva som betyr noe er hva jeg faktisk gjør med de. Kyssing, klåing og sex er selvfølgelig utroskap. Intime betroelser og baktaling av samboer er svik. Men normal festing og snakking? Helt greit, uansett situasjon! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207233-sykelig-sjalu-eller-grunn-til-%C3%A5-reagere/page/7/#findComment-1495440 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest falkemannen Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Er det noen som mener at hun er hysterisk, da? Ikke jeg i alle fall. Jeg har ikke noe problem med å forstå at hun reagerer, selv om jeg ikke ville ha gjort det selv. Ut fra det hun forteller, er det ingenting som tyder på at det foregikk noe hanky panky. Jeg ser ingen grunn til å spekulere noe ut over det. Noen synes visst det er rart å reagere, og at slikt bør være helt greit i et forhold. Hvis man ikke lar partner ta med damer hjem på nachspiel så tror man visst at man eier partner og at han ikke får lov å bestemme noe selv... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207233-sykelig-sjalu-eller-grunn-til-%C3%A5-reagere/page/7/#findComment-1495444 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest falkemannen Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg skrev feil, ja I utgangspunktet er vi enige, alle har forskjellige grenser og er man veldig uenige ang. disse, så burde man kanksje finne seg en annen partner. Men å gå fra det, til å påstå at noen som har nachspiel med to av det motsatte kjønn er utro, det er for grovt. Du legger også ord i munnen på meg. Jeg synes ikke det er greit at samboer tar noen med hjem, med intensjoner om sex. Men at han synes noen er morsomme, hyggelige, pene og fine... Det er faktisk greit. Jeg har kjent mange gutter jeg synes er attraktive på mange vis, men det betyr da ikke at de konkurrerer med samboeren min. Om summen av hvem de er gjør at jeg vil tilbringe med tid med de etter pubens stengetid, så er det greit i vårt forhold, i alle fall. Hva som betyr noe er hva jeg faktisk gjør med de. Kyssing, klåing og sex er selvfølgelig utroskap. Intime betroelser og baktaling av samboer er svik. Men normal festing og snakking? Helt greit, uansett situasjon! Men hvis man så treffer en som er fin og pen, og morsom, så bør man vel uansett fint kunne avslutte moroa på byen? Synes du virkelig ikke at det er litt merkelig å måtte ha med personen hjem? Og at det da kanskje kan ligge endel gode vibber også sexuelle mellom disse to? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207233-sykelig-sjalu-eller-grunn-til-%C3%A5-reagere/page/7/#findComment-1495451 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Siden du er en sånn som bare må tøye grenser og flørte når du er ute så synes du vel jeg høres hysterisk ut. Fakta er at jeg og kjæresten ikke er sjalu av oss, ikke mistenksomme, eller har problemer med at den andre snakker med noen ute. Vi er nemlig begge enig om hvor grensen går og slikt som i tilfellet her ville ikke skje, fordi vi har ikke noe behov eller ønske for det rett og slett. Det ville liksom være helt utenkelig. Vi har også mye kontakt, så om han er på byen så ringer ham neg gjerne eller sender meg noen mld i løpet av kvelden, Ikke fordi jeg har bett ham om det, men fordi han vil.. Folk synes det er så tragisk å ikke ha frihet i et forhold at man blir sett på som ett, jeg ser ikke problemet, for jeg trenger da ikke frihet til å holde på med andre, det vil jeg da ikke.. Frihet har vi jo, men ikke behovet som nok mange der ute har. Vil bare få frem at man ikke trenger være hverken sjalu eller hysterisk for ikke å like slit, tror bare vi lever i hver vår verden når det gjelder hva et forhold er/ skal inneholde. Jeg føler meg ikke fanget når jeg er i et forhold... Jeg mener man er sykelig sjalu om man tror to jenter og to gutter = sex. Om det er grunnlag for sjalusien eller ikke, det er en annen diskusjon. Det er ingenting som jeg har sagt i denne tråden, som tilsier at jeg "driver med andre". Snakker med andre der i mot, ja... Faktisk går jeg nesten aldri ut på byen og holder meg stort sett til de vanlige vennene mine om jeg gjør det. Men treffer jeg et interessant menneske, så vil jeg helst slippe å si: "Beklager, jeg kan ikke snakke med deg, fordi du er gutt". _Det_ er latterlig for meg. Som en hovedregel, så synes jeg samboeren min kan gjøre det samme med sine venninner, som han ville ha gjort med sine guttevenner. De er ikke en trussel for meg. Skulle han være utro, så skal jeg jammen meg takle det også. Mest sannsynlig ved å sparke han ut døra. Inntil da, så elsker jeg han nok til å synes det er flott når han har det gøy. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207233-sykelig-sjalu-eller-grunn-til-%C3%A5-reagere/page/7/#findComment-1495454 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg synes du overreagerer. Jeg for min egen del, lar gubben dra på nachspiel hvis han vil det, men det er ok om han sender en sms og sier at han gjør det, i tilfelle jeg våkner og lurer på hvor i all verden han er. Husk at du ikke eier fyren! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207233-sykelig-sjalu-eller-grunn-til-%C3%A5-reagere/page/7/#findComment-1495464 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Nei, han påstår han ikke hadde det... Det er jo ikke forbudt selvsagt, men du må da greie å se at måten her, plukke opp to damer ute og ta med hjem er noe suspekt? Det er neppe vanlig blant voksne etablerte folk. Hadde han greid å la moroa stoppe ute, noe han fint kunne gjort, så ville det ikke vært noe problem. Hvis min kjære bare var ute for å finne nye bekjentskaper av det motsatte kjønn ville jeg begynt lure faktisk... "Plukke opp to kvinner". Jaha, og hva indikerer at han plukket de opp? Bare fordi de er jenter? Om kjæresten din bare er ute for å finne nye bekjentskaper av det motsatte kjønn, så har du et problem. Kommer han der i mot tilfeldigvis i snakk med noen og inviterer de hjem på nachspiel sammen med den andre han var ute med, så er han ganske så normal. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207233-sykelig-sjalu-eller-grunn-til-%C3%A5-reagere/page/7/#findComment-1495467 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest falkemannen Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg mener man er sykelig sjalu om man tror to jenter og to gutter = sex. Om det er grunnlag for sjalusien eller ikke, det er en annen diskusjon. Det er ingenting som jeg har sagt i denne tråden, som tilsier at jeg "driver med andre". Snakker med andre der i mot, ja... Faktisk går jeg nesten aldri ut på byen og holder meg stort sett til de vanlige vennene mine om jeg gjør det. Men treffer jeg et interessant menneske, så vil jeg helst slippe å si: "Beklager, jeg kan ikke snakke med deg, fordi du er gutt". _Det_ er latterlig for meg. Som en hovedregel, så synes jeg samboeren min kan gjøre det samme med sine venninner, som han ville ha gjort med sine guttevenner. De er ikke en trussel for meg. Skulle han være utro, så skal jeg jammen meg takle det også. Mest sannsynlig ved å sparke han ut døra. Inntil da, så elsker jeg han nok til å synes det er flott når han har det gøy. *Jeg mener man er sykelig sjalu om man tror to jenter og to gutter = sex. Om det er grunnlag for sjalusien eller ikke, det er en annen diskusjon.* I dette tilfellet er det grunnlag for sjalusien og ergo er det ingen sykelig sjalusi, men faktisk reelle følelser fordi han har gjort noe galt. Selvsagt vil ikke to gutter + to jenter bety sex, men i denne settingen er sannsynligheten ganske så stor for at den betød det, eller i det minste at det var det som fristet. *Det er ingenting som jeg har sagt i denne tråden, som tilsier at jeg "driver med andre". Snakker med andre der i mot, ja... Faktisk går jeg nesten aldri ut på byen og holder meg stort sett til de vanlige vennene mine om jeg gjør det. Men treffer jeg et interessant menneske, så vil jeg helst slippe å si: "Beklager, jeg kan ikke snakke med deg, fordi du er gutt". _Det_ er latterlig for meg.* Det er jeg også helt enig i, man snakker jo med folk. Men du tar dem jo ikke med hjem bare fordi han var hyggelig og morsom liksom. *Som en hovedregel, så synes jeg samboeren min kan gjøre det samme med sine venninner, som han ville ha gjort med sine guttevenner. De er ikke en trussel for meg. Skulle han være utro, så skal jeg jammen meg takle det også. Mest sannsynlig ved å sparke han ut døra. Inntil da, så elsker jeg han nok til å synes det er flott når han har det gøy.* Hadde det vært snakk om to venninner av ham, så hadde saken blitt helt annerledes, her var det snakk om to helt nye bekjentskaper. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207233-sykelig-sjalu-eller-grunn-til-%C3%A5-reagere/page/7/#findComment-1495474 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Men hvis man så treffer en som er fin og pen, og morsom, så bør man vel uansett fint kunne avslutte moroa på byen? Synes du virkelig ikke at det er litt merkelig å måtte ha med personen hjem? Og at det da kanskje kan ligge endel gode vibber også sexuelle mellom disse to? Joda, han kunne ha avsluttet kvelden på byen. Men vil man absolutt ha sex med noen, så kan man ha det der og. Samboeren min hadde nok ikke tatt med noen hjem om han hadde veldig lyst på de, da er det lett å bli fristet. Dro de på nachspiel sammen, så hadde det vært fordi de hadde det morsomt og ikke var klar til å ta kvelden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207233-sykelig-sjalu-eller-grunn-til-%C3%A5-reagere/page/7/#findComment-1495483 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg synes du overreagerer. Jeg for min egen del, lar gubben dra på nachspiel hvis han vil det, men det er ok om han sender en sms og sier at han gjør det, i tilfelle jeg våkner og lurer på hvor i all verden han er. Husk at du ikke eier fyren! Det var jo ikke nachspiel, han tok bare en kompis og to damer med hjem. Noen som vet hva de gjorde på egentlig? Spilte gitar og sang? "bare pratet hele kvelden"? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207233-sykelig-sjalu-eller-grunn-til-%C3%A5-reagere/page/7/#findComment-1495488 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest falkemannen Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 "Plukke opp to kvinner". Jaha, og hva indikerer at han plukket de opp? Bare fordi de er jenter? Om kjæresten din bare er ute for å finne nye bekjentskaper av det motsatte kjønn, så har du et problem. Kommer han der i mot tilfeldigvis i snakk med noen og inviterer de hjem på nachspiel sammen med den andre han var ute med, så er han ganske så normal. Jaha.. jeg velger å tro at de fleste nok ikke tar med nye bekjentskaper uansett kjønn hjem. Særlig ikke folk av det motsatte kjønn. Å skulle skaffe nye venninner på byen blir vel litt rart. Men hvis folk synes det er ok å drive på sånt så stopper ikke jeg dem. Men partene må jo være enige om at slikt er ok. Mye naiviet ute og går her. Med tanke på at 2 av 3 er eller har vært utro er det ganske utrolig... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207233-sykelig-sjalu-eller-grunn-til-%C3%A5-reagere/page/7/#findComment-1495491 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 *Jeg mener man er sykelig sjalu om man tror to jenter og to gutter = sex. Om det er grunnlag for sjalusien eller ikke, det er en annen diskusjon.* I dette tilfellet er det grunnlag for sjalusien og ergo er det ingen sykelig sjalusi, men faktisk reelle følelser fordi han har gjort noe galt. Selvsagt vil ikke to gutter + to jenter bety sex, men i denne settingen er sannsynligheten ganske så stor for at den betød det, eller i det minste at det var det som fristet. *Det er ingenting som jeg har sagt i denne tråden, som tilsier at jeg "driver med andre". Snakker med andre der i mot, ja... Faktisk går jeg nesten aldri ut på byen og holder meg stort sett til de vanlige vennene mine om jeg gjør det. Men treffer jeg et interessant menneske, så vil jeg helst slippe å si: "Beklager, jeg kan ikke snakke med deg, fordi du er gutt". _Det_ er latterlig for meg.* Det er jeg også helt enig i, man snakker jo med folk. Men du tar dem jo ikke med hjem bare fordi han var hyggelig og morsom liksom. *Som en hovedregel, så synes jeg samboeren min kan gjøre det samme med sine venninner, som han ville ha gjort med sine guttevenner. De er ikke en trussel for meg. Skulle han være utro, så skal jeg jammen meg takle det også. Mest sannsynlig ved å sparke han ut døra. Inntil da, så elsker jeg han nok til å synes det er flott når han har det gøy.* Hadde det vært snakk om to venninner av ham, så hadde saken blitt helt annerledes, her var det snakk om to helt nye bekjentskaper. "Selvsagt vil ikke to gutter + to jenter bety sex, men i denne settingen er sannsynligheten ganske så stor for at den betød det, eller i det minste at det var det som fristet." Det spørs hvem kjæresten din er. Jeg hadde ikke blitt mistenksom. "Det er jeg også helt enig i, man snakker jo med folk. Men du tar dem jo ikke med hjem bare fordi han var hyggelig og morsom liksom." Hvorfor ikke det? "Hadde det vært snakk om to venninner av ham, så hadde saken blitt helt annerledes, her var det snakk om to helt nye bekjentskaper." Hva er galt med nye bekjentskaper, i forhold til gamle? Det er morsomt å møte nye folk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207233-sykelig-sjalu-eller-grunn-til-%C3%A5-reagere/page/7/#findComment-1495493 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jaha.. jeg velger å tro at de fleste nok ikke tar med nye bekjentskaper uansett kjønn hjem. Særlig ikke folk av det motsatte kjønn. Å skulle skaffe nye venninner på byen blir vel litt rart. Men hvis folk synes det er ok å drive på sånt så stopper ikke jeg dem. Men partene må jo være enige om at slikt er ok. Mye naiviet ute og går her. Med tanke på at 2 av 3 er eller har vært utro er det ganske utrolig... Jeg hadde ikke tatt med to fremmede gutter hjem, nei. Akkurat det synes jeg er rart, men det har ingenting med forhold å gjør. Jeg hadde ikke gjort det selv om jeg var single. For å være ærlig, så tror jeg at de som er så redde for at kjæresten skal være utro og synes alle situasjoner som kan lede opp til utroskap burde unngås, er de som kommer til å bli bedratt. Enten fordi kjæresten blir lei den evige kontrollen, eller fordi de har en grunn til å være mistenksom. Jeg har ingen grunn til å være det, og er det derfor ikke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207233-sykelig-sjalu-eller-grunn-til-%C3%A5-reagere/page/7/#findComment-1495504 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest falkemannen Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Joda, han kunne ha avsluttet kvelden på byen. Men vil man absolutt ha sex med noen, så kan man ha det der og. Samboeren min hadde nok ikke tatt med noen hjem om han hadde veldig lyst på de, da er det lett å bli fristet. Dro de på nachspiel sammen, så hadde det vært fordi de hadde det morsomt og ikke var klar til å ta kvelden. Jada, så lenge du tror blindt at om han tar med noen hjem så er det for at de hadde det morsom, slipper han noen problemer i det minste;) Fakta er jo at det er nettopp i slike anledninger ting skjer. Litt kjipere å ha sex på do ute... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207233-sykelig-sjalu-eller-grunn-til-%C3%A5-reagere/page/7/#findComment-1495509 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest falkemannen Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 "Selvsagt vil ikke to gutter + to jenter bety sex, men i denne settingen er sannsynligheten ganske så stor for at den betød det, eller i det minste at det var det som fristet." Det spørs hvem kjæresten din er. Jeg hadde ikke blitt mistenksom. "Det er jeg også helt enig i, man snakker jo med folk. Men du tar dem jo ikke med hjem bare fordi han var hyggelig og morsom liksom." Hvorfor ikke det? "Hadde det vært snakk om to venninner av ham, så hadde saken blitt helt annerledes, her var det snakk om to helt nye bekjentskaper." Hva er galt med nye bekjentskaper, i forhold til gamle? Det er morsomt å møte nye folk Ja, og vi to har helt ulik syn på ting. Du er sikkert en del yngre enn meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207233-sykelig-sjalu-eller-grunn-til-%C3%A5-reagere/page/7/#findComment-1495512 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest falkemannen Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg hadde ikke tatt med to fremmede gutter hjem, nei. Akkurat det synes jeg er rart, men det har ingenting med forhold å gjør. Jeg hadde ikke gjort det selv om jeg var single. For å være ærlig, så tror jeg at de som er så redde for at kjæresten skal være utro og synes alle situasjoner som kan lede opp til utroskap burde unngås, er de som kommer til å bli bedratt. Enten fordi kjæresten blir lei den evige kontrollen, eller fordi de har en grunn til å være mistenksom. Jeg har ingen grunn til å være det, og er det derfor ikke. "For å være ærlig, så tror jeg at de som er så redde for at kjæresten skal være utro og synes alle situasjoner som kan lede opp til utroskap burde unngås, er de som kommer til å bli bedratt. Enten fordi kjæresten blir lei den evige kontrollen, eller fordi de har en grunn til å være mistenksom. Jeg har ingen grunn til å være det, og er det derfor ikke. " Du de som er sykelig kontrollerende kan nok støte noen ut og i armene på noen, men man er ikke sykelig sjalu om man misliker det som ble nevnt her. Hadde min tatt med damer hjem hadde jeg blitt mistenksom, rett og slett fordi sånt gjør vi bare ikke, det er så ikke- oss. Jeg tror nok at det er de som lever veldig fritt, som kan gjøre nær sagt alt mulig uten at partner blir mistenksom som har seg mest. De blir jo heller aldri mistenkt for det, ikke sant? Ei jeg kjenner hadde opplevd at noen hadde sett typen hennes kline med ei på byen og så forsvunnet med henne til henne, likevel trodde hun ikke han hadde gjort noe galt. De hadde da sikkert ikke klint, bare gått tett liksom.. Hun sa også at jeg er da ikke sjalu heller liksom... Når man greier å lukke øynene sånn er det klart man tror ingenting er skummelt, og han kan jo da bare gjøre som han vil... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207233-sykelig-sjalu-eller-grunn-til-%C3%A5-reagere/page/7/#findComment-1495519 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest falkemannen Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg hadde ikke tatt med to fremmede gutter hjem, nei. Akkurat det synes jeg er rart, men det har ingenting med forhold å gjør. Jeg hadde ikke gjort det selv om jeg var single. For å være ærlig, så tror jeg at de som er så redde for at kjæresten skal være utro og synes alle situasjoner som kan lede opp til utroskap burde unngås, er de som kommer til å bli bedratt. Enten fordi kjæresten blir lei den evige kontrollen, eller fordi de har en grunn til å være mistenksom. Jeg har ingen grunn til å være det, og er det derfor ikke. Hvordan kan du i motsetning til de som faktisk blir bedratt bak deres rygg, vite at du ikke har noen som helst grunn til å være mistenksom? Du er av typen som ikke mistenker noe uten å faktisk SE kjæresten din pule ei anna ei? Ikke det at jeg tror du har noen grunn altså, men hvordan kan du VITE? Stoler du helt blindt på ham, unasett hva han gjør? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207233-sykelig-sjalu-eller-grunn-til-%C3%A5-reagere/page/7/#findComment-1495527 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jada, så lenge du tror blindt at om han tar med noen hjem så er det for at de hadde det morsom, slipper han noen problemer i det minste;) Fakta er jo at det er nettopp i slike anledninger ting skjer. Litt kjipere å ha sex på do ute... Ja, jeg stoler faktisk såpass på samboeren min. Og det er trist for deg om du ikke kan stole såpass på din kjæreste :/ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207233-sykelig-sjalu-eller-grunn-til-%C3%A5-reagere/page/7/#findComment-1495530 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hvordan kan du i motsetning til de som faktisk blir bedratt bak deres rygg, vite at du ikke har noen som helst grunn til å være mistenksom? Du er av typen som ikke mistenker noe uten å faktisk SE kjæresten din pule ei anna ei? Ikke det at jeg tror du har noen grunn altså, men hvordan kan du VITE? Stoler du helt blindt på ham, unasett hva han gjør? Nei, jeg gjør ikke det. Men inntil det motsatte er bevist, så stoler jeg fullt og helt på han. Gjør jeg ikke det, så er det mitt problem, all den tid han ikke har sviktet meg. Sånn er det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207233-sykelig-sjalu-eller-grunn-til-%C3%A5-reagere/page/7/#findComment-1495536 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Ja, og vi to har helt ulik syn på ting. Du er sikkert en del yngre enn meg? Kan være. Jeg hadde heller antatt at du var ganske ung, jeg da... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207233-sykelig-sjalu-eller-grunn-til-%C3%A5-reagere/page/7/#findComment-1495540 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest falkemannen Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Ja, jeg stoler faktisk såpass på samboeren min. Og det er trist for deg om du ikke kan stole såpass på din kjæreste :/ Som jeg har sagt så stoler jeg på ham, selvsagt, men ikke blindt. Dvs at om han skulle tatt med jenter hjem som han også prøvde å skjule for meg, og som er noe han aldri ville gjort vanligvis, så ville jeg selvsagt blitt mistenksom. Man er da rett og slett dum om man ikke blir det når det er grunnlag for det. Jeg stoler på at han ikke gjør dumme ting, men jeg går ikke rundt og tror at det aldri noensinne vil kunne skje at han gjør en feil. Så naiv er jeg da ikke. Det betyr ikke dermed at jeg ikke stoler på ham da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207233-sykelig-sjalu-eller-grunn-til-%C3%A5-reagere/page/7/#findComment-1495543 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.