skorpionfisken Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Fikk en overstadig lykkelig mail fra en venn. Han skal gifte seg og inviterer til bryllup. Han har truffet sin utkårede en gang og har snakket med henne i en time. Full klaff altså :-). Det er for langt unna til at jeg kan reise. Men tips til bryllupsgave mottas med takk. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 En ekteskapskontrakt. c",) Ja kanskje det. Men tror ikke de har samme reglene der. Jeg hadde i allefall ikke gifta meg etter en times samtale tror jeg. Sånn klaff nekter jeg å tro at noen kan ha. Kanskje jeg skulle gi noe typisk norsk? Hva er typisk norsk? 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Kødder du? Kanskje det er et arrangert ekteskap, slik at "noen" har bestemt at det er full klaff... ;-) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Kødder du? Kanskje det er et arrangert ekteskap, slik at "noen" har bestemt at det er full klaff... ;-) Ja det er arrangert i den forstand at familiene har jobbet med å finne en passende "date" til dem. Men så måtte de unge møtes for å bli enige om de kunne gå videre med det. Han virker i allefall stålende fornøyd og skrøt masse av hvor snill og flink og pen hun er. Da vi studerte sammen sa vi alltid til ham at du som er så flott mann må da finne deg en søt jente her. Han lo det bort med at det med jenter og konevalg ikke var hans problem. Familien ville sikkert finne en flott en som passet til ham. 0 Siter
Freya Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Ja kanskje det. Men tror ikke de har samme reglene der. Jeg hadde i allefall ikke gifta meg etter en times samtale tror jeg. Sånn klaff nekter jeg å tro at noen kan ha. Kanskje jeg skulle gi noe typisk norsk? Hva er typisk norsk? Brunost og ostehøvel? 0 Siter
Gjest tionne Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Ja kanskje det. Men tror ikke de har samme reglene der. Jeg hadde i allefall ikke gifta meg etter en times samtale tror jeg. Sånn klaff nekter jeg å tro at noen kan ha. Kanskje jeg skulle gi noe typisk norsk? Hva er typisk norsk? Grandis med sløyfe på? 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Brunost og ostehøvel? Nei tror ikke det. Typisk norsk ja, men ikke noe varig i en brunost. Tror ikke den kommer hel fram engang. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Grandis med sløyfe på? Hehe. Nei, tror jeg utelukker alle matvarer. Må da finnes noe typisk norsk som ikke har mat i seg? 0 Siter
Freya Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Nei tror ikke det. Typisk norsk ja, men ikke noe varig i en brunost. Tror ikke den kommer hel fram engang. Hva med en duk i hardangersøm? 0 Siter
Gjest 1 forslag Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Hehe. Nei, tror jeg utelukker alle matvarer. Må da finnes noe typisk norsk som ikke har mat i seg? Ostehøvel. 0 Siter
Carina82 Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Nei tror ikke det. Typisk norsk ja, men ikke noe varig i en brunost. Tror ikke den kommer hel fram engang. Kanskje noen forslag her? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=296965 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Kommer litt an på prisklassen, da, men: Noe fra "Tre og trad og trend"-serien til Norsk Flid og Johan Verde Et ullpledd En duk/veggteppe i norsk mønster CD-er med norsk musikk Selbuvotter Kokeboka om skandinavisk mat av Andreas Viestad 0 Siter
willow Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 en time? hva med et litt fancy timesglass? 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 23. november 2005 Forfatter Skrevet 23. november 2005 en time? hva med et litt fancy timesglass? Jaaaa, å den var god. Må finne et med treutskjæringer da :-) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 23. november 2005 Forfatter Skrevet 23. november 2005 Kommer litt an på prisklassen, da, men: Noe fra "Tre og trad og trend"-serien til Norsk Flid og Johan Verde Et ullpledd En duk/veggteppe i norsk mønster CD-er med norsk musikk Selbuvotter Kokeboka om skandinavisk mat av Andreas Viestad Ja kanskje kokeboka? Finnes den på engelsk? Veggteppe kanskje ikke så dumt. 0 Siter
laban Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Ja kanskje kokeboka? Finnes den på engelsk? Veggteppe kanskje ikke så dumt. http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/1579652166/newscandinavi-20/002-0597597-8802423 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Ja kanskje kokeboka? Finnes den på engelsk? Veggteppe kanskje ikke så dumt. Jepp, den finnes på engelsk; http://www.bokkilden.no/ProductDetails.aspx?ProductID=8203229077&CatalogName=Books&CategoryName=BIC_1DNN 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.