Gå til innhold

Hvorfor skal alt skje med engang?

Anbefalte innlegg

Gjest rota bort nicket
Skrevet

Har flere ganger sett i tråder der noen f.eks vurderer å ringe lege,snakke med skole/sfo/barnehage om hendelser og problemer,vurderer å ta graviditetstest med andre ord alt noen tenker å gjøre.

Så er det bestandig flere som skriver at du bør ringe nå, du må ta graviditetstest osv

Sikker på aat hvis det hadde dukket opp et innlegg midt på natta så hadde det vært noen av dere som hadde sagt at du bør ringe med en gang.

Her på dol er det ikke lov å tenke seg om før man skal ringe eller teste,det skal skje med en gang.

Hvorfor er dere sånn?

Er det nysgjerrigheten som tar overhånd for dere klarer ikke å vente til i morgen med å høre resultater?

Bruker du å løfte av telefonrøret med en gang det er noe selv?

Har lest innlegg der folk spør om de kan graviditetsteste seg og vi vet at det er for tidlig så er det noen dolere som ikke klarer å vente en uke til det er greit å teste, neida det skal testes med en gang!

Skjerp dere!!

Fortsetter under...

Ørkenvandreren
Skrevet

Med det hissige temperamentet ditt, skulle man tro hormonene var i ulage.

Jeg anbefaler derfor en graviditetstest, for å se om det er der kilden til hissigheten ligger...

Skrevet

Greit nok med graviditetstester, men når folk spør om helsesaker som høres ganske alvorlig ut, er det ikke dumt å anbefale å kontakte lege så fort som mulig, mener jeg.

Det er ikke for å tilfredsstille min egen nysgjerrighet, men vedkommende kaster bort mye tid på å sitte her og vente på svar, når behandling kunne ha vært igangsatt. Ofte spør folk om ting vi ikke kan svare på, og da er alternativet å gå til legen.

skorpionfisken
Skrevet

Hæ?

Hvis du spør om vi synes at du bør gjøre noe eller ikke. Skal vi da si at ja du bør gjøre det, men vent noen dager først?

Om noen sier at du bør gjøre noe med det, så er det vel ingen som forventer at du skal slippe alt du har i hendene for så å springe avgårde.

Skjønner ikke problemet jeg.

Skrevet

Fortsett!

Jeg skal hente meg en kopp te og vente på at du skal underholde meg mer.

Takk skal du ha! Jeg kjedet meg helt til nå.

c",)

Skrevet

Jeg anbefaler derfor en graviditetstest, for å se om det er der kilden til hissigheten ligger...

*fniiis*

Annonse

Gjest rota bort nicket
Skrevet

Graviditetstest på en mann!?

Tror du kan trenge en test selv kanskje?

En eller annen test hehehohohihi

Skrevet

Minner meg om datteren min på fem år. Også der skal alt skje med engang, og allerhelst i går.

"Mamma, hent saft, mamma klø meg på ryggen, mamma jeg er sulten, mamma kom å tørk, mamma ditt og mamma datt"..

:-))(-:

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ikke bare nicket du har rotet bort tror jeg. Poenget med innlegget forsvant også i prosessen..

Skrevet

Du bør ta en graviditetstest med en gang!

Ikke nøl, gjør det NUH!

;-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...