Gå til innhold

Hvorfor MÅ noen alltid ha rett?

Anbefalte innlegg

Ørkenvandreren
Skrevet

Tja....

Noen liker å være kverulanter

Noen er "tøffere" bak et tastatur enn i RL

Og generelt er det vanskeligere/mer tidkrevende å uttale seg nyansert i et kort skriftlig svar, enn i en muntlig RL-samtale.

Skrevet

Bevis det!

Legg en bæsj i et glass med vann, og en ob i et annet glass med vann, og se hvem som holder lengst.

Gjest hvem er sta
Skrevet

Legg en bæsj i et glass med vann, og en ob i et annet glass med vann, og se hvem som holder lengst.

OK.

Skrevet

*brekke seg*

Jeg kom over en ikke-nedspylt bæsj som hadde godgjort seg i en do et par timer. Jeg kan gå god for at den løser seg opp.

Gjest Et lite tips
Skrevet

Jeg synes faktisk det er mere overraskende hvorfor andre folk må henge seg opp i hva andre gjør.

Når det gjelder tampong i do tema så har jeg sikkert kastet bortimot 10000 tamponger i do opp gjennom årene, og alle jeg kjenner gjør det samme, det har gått greit for både meg og mine venner hittil, så hvorfor endre på det nå?

Forøvrig blir innlegget ditt noe paradoksalt med tanke på at du kritiserer andre som ikke kan ta feil, men hele poenget med innlegget ditt er jo for å poengtere at du har rett, ergo ikke feil.

Ehh.. Om h*n mente at h*n selv alltid hadde rett, hadde h*n vel aldri skrevet innlegget? Vet det føles som om man kan alt når man er noen og tjue, men det er lov å jekke seg ned et par hakk.

Skrevet

*brekke seg*

Jeg kom over en ikke-nedspylt bæsj som hadde godgjort seg i en do et par timer. Jeg kan gå god for at den løser seg opp.

Beklager for den malende beskrivelsen, men "hvem er sta" er ganske sta selv. :)

Skrevet

Det er forskjell på å ha rett og få rett.

Sa min mor.

Skrevet

Tja....

Noen liker å være kverulanter

Noen er "tøffere" bak et tastatur enn i RL

Og generelt er det vanskeligere/mer tidkrevende å uttale seg nyansert i et kort skriftlig svar, enn i en muntlig RL-samtale.

Hva er RL?

Skrevet

Og vi fikk ofte flom på vaskerommene i kjelleren pga. småbarnsforeldre som faktisk kastet bleier i toalettet.

Ute av syn ute av sinn er det noe som heter...

;)

Bleier i do?! Hva i huleste er det folk tenker med!!

Skrevet

*urk*

Jeg slipper heldigvis å gjøre det forsøket der, for jeg vet at du har fullstendig rett!

Skrevet

*urk*

Jeg slipper heldigvis å gjøre det forsøket der, for jeg vet at du har fullstendig rett!

Hehe... Noen må tydeligvis ha det inn med teskje. Urk.

Skrevet

Ehh.. Om h*n mente at h*n selv alltid hadde rett, hadde h*n vel aldri skrevet innlegget? Vet det føles som om man kan alt når man er noen og tjue, men det er lov å jekke seg ned et par hakk.

Jeg er verker sint eller sur i innlegget mitt så du trenger ikke be meg jekke meg ned.

Skrevet

Hehe... Noen må tydeligvis ha det inn med teskje. Urk.

Hehe ;-)

Skrevet

Hahahahahaha! Tidenes ekleste gjør-det-selv-eksperiment. Eller kanskje man skal si ekskrement. ;oD

Gjest papirtiger
Skrevet

Synes det er mer fascinerende med siste-ord besettelsen mange har.

Morer meg av og til med å svare slike..men tror ikke det skjønner moroa..hehe.

Skrevet

Folk som aldri gir seg finnes på alle diskusjonsforum.

Selv gir jeg meg selvfølgelig ikke hvis jeg har rett. Det sier seg selv.

Skrevet

Hahahahahaha! Tidenes ekleste gjør-det-selv-eksperiment. Eller kanskje man skal si ekskrement. ;oD

*ler*

Ja, må nok være ekskrement... :-D

Fysj, så mye usmaklig det er på DOL i dag! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...