Freya Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 ...bruker egentlig Ranglere-chatten? Har vært der inne et par ganger, men kjenner ikke igjen noen av nickene. Er det bare msn som gjelder, eller? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Det hendte vi var der inne litt før, men vi kupperte det litt med all skravlingen og fikk beskjed om at det kanskje var best å gå over til msn istedet. Noe som var helt greit 0 Siter
Aryane Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Jeg var innom der et par ganger i sommer, men det virket ganske dødt... 0 Siter
cecily Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Har vært der, men nå er det bare dol og msn som er tingen. 0 Siter
Freya Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Det hendte vi var der inne litt før, men vi kupperte det litt med all skravlingen og fikk beskjed om at det kanskje var best å gå over til msn istedet. Noe som var helt greit Er ikke det poenget da? Eller skal alle sitte og være stille og se dumt på hverandre? Et chatterom er jo mye koseligere når alle prater sammen. 0 Siter
cecily Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Er ikke det poenget da? Eller skal alle sitte og være stille og se dumt på hverandre? Et chatterom er jo mye koseligere når alle prater sammen. Det er egentlig et psykforum, og våre diskusjoner egnet seg visst ikke. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Er ikke det poenget da? Eller skal alle sitte og være stille og se dumt på hverandre? Et chatterom er jo mye koseligere når alle prater sammen. Enig men vår kakkling tok vel litt over hele chatten - jeg vet ikke. Dessuten tror jeg rangletchatten er egentlig ment for de med psykiske problemer, så man må være litt forsiktig med det man sier der inne. 0 Siter
Freya Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Det er egentlig et psykforum, og våre diskusjoner egnet seg visst ikke. Ok, det visste jeg ikke. Synes bare det kunne vært hyggelig å prate litt mer uformelt med folk enn "bare" via forumet. 0 Siter
cecily Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Ok, det visste jeg ikke. Synes bare det kunne vært hyggelig å prate litt mer uformelt med folk enn "bare" via forumet. Du kunne hatt muligheten, men dessverre for deg. 0 Siter
Freya Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Enig men vår kakkling tok vel litt over hele chatten - jeg vet ikke. Dessuten tror jeg rangletchatten er egentlig ment for de med psykiske problemer, så man må være litt forsiktig med det man sier der inne. Det var da synd da. Men det er vel mulig å lage et eget rom på ranglerchatten for dem som ikke er psyke også? 0 Siter
Freya Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Du kunne hatt muligheten, men dessverre for deg. Ah, så streng du er. 0 Siter
cecily Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Ah, så streng du er. Vil du at jeg skal være streng? 0 Siter
Freya Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Vil du at jeg skal være streng? Nei, egentlig ikke. 0 Siter
cecily Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Nei, egentlig ikke. Bruk den om du vil: [email protected] 0 Siter
serendipity Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Har vært der, men nå er det bare dol og msn som er tingen. Ble vi ikke pent henstilt om å forlate stedet ;-) - eller har du fortrengt det, he he.. 0 Siter
cecily Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Ble vi ikke pent henstilt om å forlate stedet ;-) - eller har du fortrengt det, he he.. Jeg ble ikke bedt om det, så det så! Dessuten så prøvde jeg å pakke den biten fint inn. 0 Siter
Freya Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Bruk den om du vil: [email protected] Ok, har lagt deg til... 0 Siter
serendipity Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Jeg ble ikke bedt om det, så det så! Dessuten så prøvde jeg å pakke den biten fint inn. Du glemte sløyfebånd ;-) 0 Siter
cecily Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Ok, har lagt deg til... Du turte sikkert ikke gjøre annet. Hihi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.