Gå til innhold

Hvor mange her inne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du turte sikkert ikke gjøre annet. Hihi.

Nei, når du er så streng, så må jeg bare gjøre som jeg får beskjed om. ;)

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

15

• amber sun

14

• cecily

9

• flisa

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, når du er så streng, så må jeg bare gjøre som jeg får beskjed om. ;)

Men ordren var å gjøre det du ville, så da ville du. Avslørt!

Skrevet

Men ordren var å gjøre det du ville, så da ville du. Avslørt!

Akk ja, du gjennomskuet meg der. :)

Skrevet

Vi ble bedt om å forlate Ranglere, så nå chatter vi på msn isteden ;)

Der er takhøyden _veldig_ stor, og vi kan snakke om hva vi vil uten å bli sensurert, hehe.

:-D

Skrevet

Vi ble bedt om å forlate Ranglere, så nå chatter vi på msn isteden ;)

Der er takhøyden _veldig_ stor, og vi kan snakke om hva vi vil uten å bli sensurert, hehe.

:-D

Det skulle da bare mangle... Synes jeg ser for meg at noen skulle sensurere en privat msn-chat. :)

Skrevet

Det skulle da bare mangle... Synes jeg ser for meg at noen skulle sensurere en privat msn-chat. :)

hehe såklart.

Det vi ikke var klar over var at det visstnok var en psyk-chat. Vi trodde det var en helt vanlig chat.

Det var få som i det hele tatt sa noe som helst der, så da vi kom innpå gikk det slag i slag. Litt for mye, litt for fort, og om temaer de ikke ville ha der inne. *kremt*

Så vi ble, riktignok høflig, anmodet om å finne et annet sted til skravlinga vår. Og det gjorde vi. *S*

Skrevet

hehe såklart.

Det vi ikke var klar over var at det visstnok var en psyk-chat. Vi trodde det var en helt vanlig chat.

Det var få som i det hele tatt sa noe som helst der, så da vi kom innpå gikk det slag i slag. Litt for mye, litt for fort, og om temaer de ikke ville ha der inne. *kremt*

Så vi ble, riktignok høflig, anmodet om å finne et annet sted til skravlinga vår. Og det gjorde vi. *S*

Jepp!

Men man burde absolutt hatt en ikke-psyk chat for alle, synes jeg. :)

Skrevet

Jepp!

Men man burde absolutt hatt en ikke-psyk chat for alle, synes jeg. :)

"Men man burde absolutt hatt en ikke-psyk chat for alle, synes jeg. :) "

Det syns jeg også.

Men vi får gjøre som vi har pleid, lage msn-kvelder med vin og mye moro ;-P

Du kan jo være med på det neste gang! Det er kjempemorsomt!

Skrevet

"Men man burde absolutt hatt en ikke-psyk chat for alle, synes jeg. :) "

Det syns jeg også.

Men vi får gjøre som vi har pleid, lage msn-kvelder med vin og mye moro ;-P

Du kan jo være med på det neste gang! Det er kjempemorsomt!

Takker for invitasjonen. :)

Men sånn i teorien er det jo dritlett å lage en ny kanal på ranglerchatten, i og med at den er på irc.

Skrevet

Det virker som om msn-chatten er forbeholdt noen få.

Det er jo for dem som har hverandre på msn-lista si. Man må utveksle emailadresser for å få det til. Går jo an for alle som vil, det. :)

Skrevet

Det er jo for dem som har hverandre på msn-lista si. Man må utveksle emailadresser for å få det til. Går jo an for alle som vil, det. :)

Jeg bruker msn mye i andre sammenghenger, men her inne virker det som det bare er forbeholdt noen få å bli med i msn-klanen.

Skrevet

Det er jo ikke en åpen chat slik som ranglere.

Skrevet

Jeg bruker msn mye i andre sammenghenger, men her inne virker det som det bare er forbeholdt noen få å bli med i msn-klanen.

Da er det jo som jeg sa veldig enkelt å opprette en åpen kanal på irc via ranglere-serveren. (Eller en hvilken som helst annen server, for den saks skyld.)

Skrevet

Takker for invitasjonen. :)

Men sånn i teorien er det jo dritlett å lage en ny kanal på ranglerchatten, i og med at den er på irc.

Det er sant nok. :)

Skrevet

Men msn-chat er jo privat da. En må invitere andre til å være med. Forskjell på det og en åpen chattekanal. :)

Dessuten er det mange av oss som har bilder og mer info osv, som vi ikke vil skal være offentlig på dol akkurat. :)

Skrevet

Du kan få være med i min klan - den består av deg og meg da:)

Noen ganger snakker jeg med Dorthe -andre ganger med ILDG. Så har jeg Sheba og Ms.Sophie på lista mi også - men vi snakker veldig sjelden sammen.

Ja, og så klenger gubben seg på noen ganger og så har jeg prozak der sånn for sikkerhets skyld :)

meld deg på hos meg du! :)

[email protected]

Jeg snakker om natten - hehe

Skrevet

Du kan få være med i min klan - den består av deg og meg da:)

Noen ganger snakker jeg med Dorthe -andre ganger med ILDG. Så har jeg Sheba og Ms.Sophie på lista mi også - men vi snakker veldig sjelden sammen.

Ja, og så klenger gubben seg på noen ganger og så har jeg prozak der sånn for sikkerhets skyld :)

meld deg på hos meg du! :)

[email protected]

Jeg snakker om natten - hehe

"så har jeg prozak der sånn for sikkerhets skyld"

Nå lurer jeg fælt på din definisjon av "sikkerhet" :-)

".............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...