Prozak Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 hehe såklart. Det vi ikke var klar over var at det visstnok var en psyk-chat. Vi trodde det var en helt vanlig chat. Det var få som i det hele tatt sa noe som helst der, så da vi kom innpå gikk det slag i slag. Litt for mye, litt for fort, og om temaer de ikke ville ha der inne. *kremt* Så vi ble, riktignok høflig, anmodet om å finne et annet sted til skravlinga vår. Og det gjorde vi. *S* "Det vi ikke var klar over var at det visstnok var en psyk-chat" Det var ikke en utelukkende psyk-chat før, ihvertfall. Jeg var der litt tidligere, og ikke av psyk-grunner. Da var det helt åpent, både "vanlig" chat og litt mer "seriøst" for de som var ute etter det. "............................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 hehe såklart. Det vi ikke var klar over var at det visstnok var en psyk-chat. Vi trodde det var en helt vanlig chat. Det var få som i det hele tatt sa noe som helst der, så da vi kom innpå gikk det slag i slag. Litt for mye, litt for fort, og om temaer de ikke ville ha der inne. *kremt* Så vi ble, riktignok høflig, anmodet om å finne et annet sted til skravlinga vår. Og det gjorde vi. *S* Hvilke temaer var det, forresten? *nyskjerrig* :-) "..........................................." 0 Siter
amber sun Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Hvilke temaer var det, forresten? *nyskjerrig* :-) "..........................................." "Hvilke temaer var det, forresten? *nyskjerrig* :-)" Temaene sex og sexleketøy, hehe. ;-D 0 Siter
amber sun Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 "Det vi ikke var klar over var at det visstnok var en psyk-chat" Det var ikke en utelukkende psyk-chat før, ihvertfall. Jeg var der litt tidligere, og ikke av psyk-grunner. Da var det helt åpent, både "vanlig" chat og litt mer "seriøst" for de som var ute etter det. "............................................" Vi fikk ihvertfall beskjed om at vi snakket for mye om ting som overhode ikke var interessant for de andre der. 0 Siter
Prozak Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Vi fikk ihvertfall beskjed om at vi snakket for mye om ting som overhode ikke var interessant for de andre der. "Vi fikk ihvertfall beskjed om at vi snakket for mye om ting som overhode ikke var interessant for de andre der. " Ah...det var jo veldig spesiellt for en chattekanal.....:-) Men ok - så lenge det tas høyde for at f.eks folk fra overgrepsforum skal kunne være der, så er det jo greit å holde sexprat på privaten :-) "............................................" 0 Siter
amber sun Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 "Vi fikk ihvertfall beskjed om at vi snakket for mye om ting som overhode ikke var interessant for de andre der. " Ah...det var jo veldig spesiellt for en chattekanal.....:-) Men ok - så lenge det tas høyde for at f.eks folk fra overgrepsforum skal kunne være der, så er det jo greit å holde sexprat på privaten :-) "............................................" Joda, greit det. Vi var ikke klar over at det var sånn det forholdt seg der inne. Vi trodde bare det var en vanlig chat. *s* Men nå holder vi sexprat på privaten ja. Minst like bra det. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Joda, greit det. Vi var ikke klar over at det var sånn det forholdt seg der inne. Vi trodde bare det var en vanlig chat. *s* Men nå holder vi sexprat på privaten ja. Minst like bra det. Ja, det høres jo interessant ut :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Vi fikk ihvertfall beskjed om at vi snakket for mye om ting som overhode ikke var interessant for de andre der. Ja, for hvem gidder å bry seg om gule kuler og isbiter? 0 Siter
amber sun Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Ja, for hvem gidder å bry seg om gule kuler og isbiter? *LOL* Bra vi har forum for Meldinger her på dol til snakking om gule kuler og isbiter, ja. hehehe 0 Siter
amber sun Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Ja, det høres jo interessant ut :-) Interessant? Eller ikke? Vi har hatt en del blondinekvelder med sexprat utover natta, var ganske morsomt det. Det er riktignok en stund siden vi hadde det oppe som tema der, men vi holdt det ihvertfall på msn. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Interessant? Eller ikke? Vi har hatt en del blondinekvelder med sexprat utover natta, var ganske morsomt det. Det er riktignok en stund siden vi hadde det oppe som tema der, men vi holdt det ihvertfall på msn. Det var ikke ironisk ment. Sexprat er ok, men jeg foretrekker det i mindre fora. Dol blir for stort til at jeg vil gi fra meg egne erfaringer her. 0 Siter
amber sun Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Det var ikke ironisk ment. Sexprat er ok, men jeg foretrekker det i mindre fora. Dol blir for stort til at jeg vil gi fra meg egne erfaringer her. Vi var ikke så veldig mange da vi snakket om sex da. Det var den vanlige gjengen, og vi kjenner hverandre ganske godt. Men jeg skriver jo en del om sex på dol også, da. jaja, gjør ikke noe det. 0 Siter
cecily Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Interessant? Eller ikke? Vi har hatt en del blondinekvelder med sexprat utover natta, var ganske morsomt det. Det er riktignok en stund siden vi hadde det oppe som tema der, men vi holdt det ihvertfall på msn. Det er rett og slett _for_ lenge siden Det Store Temaet var oppe til detaljdiskusjoner. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Vi var ikke så veldig mange da vi snakket om sex da. Det var den vanlige gjengen, og vi kjenner hverandre ganske godt. Men jeg skriver jo en del om sex på dol også, da. jaja, gjør ikke noe det. Jeg deltar gjerne på en msn-chat om sex. Men som du sier, en fordel at det ikke er for mange og at alle har chattet litt med hverandre før... 0 Siter
amber sun Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Det er rett og slett _for_ lenge siden Det Store Temaet var oppe til detaljdiskusjoner. Så det må vi gjøre noe med! ;-D 0 Siter
amber sun Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Jeg deltar gjerne på en msn-chat om sex. Men som du sier, en fordel at det ikke er for mange og at alle har chattet litt med hverandre før... Enig. Jeg snakker ikke om sex på msn med alle altså. Bare for å ha det sagt 0 Siter
frosken Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Vi ble bedt om å forlate Ranglere, så nå chatter vi på msn isteden Der er takhøyden _veldig_ stor, og vi kan snakke om hva vi vil uten å bli sensurert, hehe. :-D Nå er jeg ekte nysgjerrig; hva galt gjorde dere på ranglere? 0 Siter
frosken Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Du kan få være med i min klan - den består av deg og meg da:) Noen ganger snakker jeg med Dorthe -andre ganger med ILDG. Så har jeg Sheba og Ms.Sophie på lista mi også - men vi snakker veldig sjelden sammen. Ja, og så klenger gubben seg på noen ganger og så har jeg prozak der sånn for sikkerhets skyld meld deg på hos meg du! [email protected] Jeg snakker om natten - hehe Noen ganger er du ganske kul, flisa:-) 0 Siter
amber sun Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Nå er jeg ekte nysgjerrig; hva galt gjorde dere på ranglere? Vi skravlet for mye, og snakket dessuten om sex og sexleketøy en gang. Det ble ikke så godt mottatt, så vi ble høflig bedt om å slutte med det eller finne et annet sted å være. Så vi fant et annet sted å være. 0 Siter
Osiris Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Du kan få være med i min klan - den består av deg og meg da:) Noen ganger snakker jeg med Dorthe -andre ganger med ILDG. Så har jeg Sheba og Ms.Sophie på lista mi også - men vi snakker veldig sjelden sammen. Ja, og så klenger gubben seg på noen ganger og så har jeg prozak der sånn for sikkerhets skyld meld deg på hos meg du! [email protected] Jeg snakker om natten - hehe Skal legge deg til. ) Jeg mente IKKE å sutre over klan eller klikkmentalitet, men ser at jeg skrev sabla fort og ikke fikk med at jeg mente det kan være behov for et åpent chatforum. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.