Gå til innhold

Hvor mange her inne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ranglere for noen år siden, men etter en stund ble det i overkant mye deppe-pjatt og selvmordsbabbel, med topping da en fyr hang seg live på webkamera. Så var jeg innom da Amber og co. for ett års tid siden forsøkte seg på normalt pjatt, altså samtaler som ikke dreide seg om psykoser og selvmord, men det viste seg å være jævla lite populært, utrolig nok, der var det ikke lov til å snakke om sex, for det var jo voldteksofre der, må vite, så jeg tror kanskje ikke den chatten lenger er forbehold vanlig folk.

Bruker msn, men jeg er ikke så flink til å skru den på.

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

15

• amber sun

14

• cecily

9

• flisa

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men msn-chat er jo privat da. En må invitere andre til å være med. Forskjell på det og en åpen chattekanal. :)

Dessuten er det mange av oss som har bilder og mer info osv, som vi ikke vil skal være offentlig på dol akkurat. :)

Jada jeg vet det. Men jeg forsøkte å få fram at det kan være behov for en åpen chattekanal i tillegg.

Jeg bruker msn såpass mye at jeg er fullt klar over at man blir mye mer åpen der enn på en åpen kanal hvor man ikke vet hvem alle er.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Enig.

Jeg snakker ikke om sex på msn med alle altså. Bare for å ha det sagt ;)

:-)

Skrevet

Jeg var endel på ranglere tidligere, stort sett på natten. Hadde inntrykk av at det var et ok sted med rimelig høy takhøyde.

Etter det selvmordet som hendte orket jeg bare ikke være der mer.

Skrevet

Var på ranglere for noen år siden, men etter en stund ble det i overkant mye deppe-pjatt og selvmordsbabbel, med topping da en fyr hang seg live på webkamera. Så var jeg innom da Amber og co. for ett års tid siden forsøkte seg på normalt pjatt, altså samtaler som ikke dreide seg om psykoser og selvmord, men det viste seg å være jævla lite populært, utrolig nok, der var det ikke lov til å snakke om sex, for det var jo voldteksofre der, må vite, så jeg tror kanskje ikke den chatten lenger er forbehold vanlig folk.

Bruker msn, men jeg er ikke så flink til å skru den på.

Oi, tuller du eller? :-O

Visste ikke at det var så alvorlig galt fatt med folk der. Men som sagt er det jo bare å lage en "slarve"-kanal for dem som ikke er ute etter å snakke om psykiske problemer.

Skrevet

Oi, tuller du eller? :-O

Visste ikke at det var så alvorlig galt fatt med folk der. Men som sagt er det jo bare å lage en "slarve"-kanal for dem som ikke er ute etter å snakke om psykiske problemer.

Jeg har knapt satt mine bein (eller ord...) der inne de siste 4-5 årene, men det begynte i hvert fall å bli sabla ille den gang, og jeg fikk jo det bekreftet da jeg dro inn der sammen med blondinene her på dol, og så dem regelrett bli skjelt ut for å være i godt humør.

Men det var en veldig god kanal før det så ut til å starte interne konkurranser om å ha det verst mulig der inne, noe som nok fikk de fleste av oss andre til å forlate stedet.

Og nei; jeg kødder dessverre ikke, men at det bare har skjedd en gang er jo nesten utrolig, for når man har problemer og sitter og fråtser i hverandres problemer, dag ut og dag inn, kan hvem som helst få lyst til å ta repern.

Skrevet

"så har jeg prozak der sånn for sikkerhets skyld"

Nå lurer jeg fælt på din definisjon av "sikkerhet" :-)

".............................................."

Du er den staute trygge, som kan gi meg moralsk støtte når jeg tror jeg har tenkt noe som er litt "galt" :)

Skrevet

Du er den staute trygge, som kan gi meg moralsk støtte når jeg tror jeg har tenkt noe som er litt "galt" :)

Ah, ok - jeg er den som forteller deg at det er helt greit, uansett hva du har sagt eller gjort, altså. :-)

"............................................."

laguna1365380434
Skrevet

Ikke jeg hvertfall. Har ikke hatt nesa innom engang.

:-)

Skrevet

Ah, ok - jeg er den som forteller deg at det er helt greit, uansett hva du har sagt eller gjort, altså. :-)

"............................................."

......ja, du jatter og det liker jeg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...