Freya Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Skal innlegges på sykehus neste uke, og trenger noe bra lesestoff. Har lest mye av Val McDermid i det siste, kunne tenke meg noe i samme leia. Ikke kjedelige romaner ala Kaptein Corellis Mandolin, takk. Noen forslag? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Jeg har også lest en veldig god bok av den forfatteren! Jeg har nok anbefalt denne boken før, men: Et lite drap i Lisboa. (Robert Wilson.) Lykke til på sykehuset. 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Noe av Jeffrey Deaver, Tess Gerritsen eller Karin Slaughter. Eller "Want to Play?" av PJ Tracy - men vet ikke om den er oversatt til norsk. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Jeg holder på å lese "Den Lukkede Bok" av Jette Kaarsbøl. Jeg syntes at den er helt fantastisk, og den har fått veldig gode kritikker. http://www.dagbladet.no/kultur/2004/06/28/401661.html 0 Siter
Freya Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Harry Potter 1-6. Anbefales! Jeg leser ikke Harry Potter av prinsipp, men takk for tipset. 0 Siter
Freya Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Jeg holder på å lese "Den Lukkede Bok" av Jette Kaarsbøl. Jeg syntes at den er helt fantastisk, og den har fått veldig gode kritikker. http://www.dagbladet.no/kultur/2004/06/28/401661.html Hørtes litt tung ut, men takk for tipset. 0 Siter
Freya Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Noe av Jeffrey Deaver, Tess Gerritsen eller Karin Slaughter. Eller "Want to Play?" av PJ Tracy - men vet ikke om den er oversatt til norsk. Har lånt en bok av Karin Slaughter på biblioteket nå faktisk. Faithless. Har du lest den, er den bra? 0 Siter
Freya Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Jeg har også lest en veldig god bok av den forfatteren! Jeg har nok anbefalt denne boken før, men: Et lite drap i Lisboa. (Robert Wilson.) Lykke til på sykehuset. Takk for det, og takk for tipset. 0 Siter
cecily Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Jeg leser ikke Harry Potter av prinsipp, men takk for tipset. Hvilket prinsipp? 0 Siter
Freya Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Hvilket prinsipp? Synes HP er så overhypet i alle kanaler, så jeg nekter å bruke tid og penger på å sponse Rowling. 0 Siter
cecily Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Synes HP er så overhypet i alle kanaler, så jeg nekter å bruke tid og penger på å sponse Rowling. *falsk krupp* Også gå glipp av Harry Potter da.. Jeg hadde faktisk tenkt å spørre om du ville være med i msn-lista mi, men nå tror jeg jammen meg jeg skal la være ;-) Det er du som går glipp av noe stort x 2. 0 Siter
Freya Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 *falsk krupp* Også gå glipp av Harry Potter da.. Jeg hadde faktisk tenkt å spørre om du ville være med i msn-lista mi, men nå tror jeg jammen meg jeg skal la være ;-) Det er du som går glipp av noe stort x 2. Haha, hvis kriteriet er at man må elske Harry Potter, så kan det sannelig være det samme. Flere har prøvd å overtale meg, men jeg er ganske sta... Får se om jeg ikke jenker på prinsippene når alle bøkene har kommet ut, men det skjærer meg litt i hjertet. Har faktisk lest den første boka, men den fenget meg ikke spesielt. 0 Siter
cecily Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Haha, hvis kriteriet er at man må elske Harry Potter, så kan det sannelig være det samme. Flere har prøvd å overtale meg, men jeg er ganske sta... Får se om jeg ikke jenker på prinsippene når alle bøkene har kommet ut, men det skjærer meg litt i hjertet. Har faktisk lest den første boka, men den fenget meg ikke spesielt. Da er ikke du helt frisk. 0 Siter
Freya Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Da er ikke du helt frisk. Nei, jeg skrev jo at jeg skulle på sykehuset, ikke sant? 0 Siter
cecily Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Nei, jeg skrev jo at jeg skulle på sykehuset, ikke sant? Og der hører du hjemme ;-) 0 Siter
Freya Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Og der hører du hjemme ;-) Slipper jeg ikke ut før jeg har lest hele Harry Potter-serien, altså? 0 Siter
cecily Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Slipper jeg ikke ut før jeg har lest hele Harry Potter-serien, altså? Jeg hadde ikke skrevet deg ut innen den tid, nei. 0 Siter
Freya Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Jeg hadde ikke skrevet deg ut innen den tid, nei. Det er bra du ikke er legen min! Holder meg til Val McDermid og Karin Slaughter jeg, så får du ha barnebøkene for deg selv. Hvis jeg skal lese barnebøker, så sverger jeg heller til Roald Dahl. Han er min helt. 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Har lånt en bok av Karin Slaughter på biblioteket nå faktisk. Faithless. Har du lest den, er den bra? Jeg har bare lest en bok av Karin Slaughter - Blindsighted. Den var i alle fall relativt bra, men jeg syns faktisk at Tess Gerritsen er ganske lik i stilen, men hakket bedre. Glemte forresten å anbefale Mo Hayder. Veldig spennende bøker! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.