Gå til innhold

Anbefal en god bok!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal innlegges på sykehus neste uke, og trenger noe bra lesestoff.

Har lest mye av Val McDermid i det siste, kunne tenke meg noe i samme leia. Ikke kjedelige romaner ala Kaptein Corellis Mandolin, takk. :)

Noen forslag?

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

21

• cecily

6

• Osiris

3

• fru Burlefot

3

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455
Skrevet

Jeg har også lest en veldig god bok av den forfatteren! Jeg har nok anbefalt denne boken før, men: Et lite drap i Lisboa. (Robert Wilson.) Lykke til på sykehuset.

Skrevet

Noe av Jeffrey Deaver, Tess Gerritsen eller Karin Slaughter. Eller "Want to Play?" av PJ Tracy - men vet ikke om den er oversatt til norsk.

Skrevet

Harry Potter 1-6.

Anbefales!

Jeg leser ikke Harry Potter av prinsipp, men takk for tipset. :)

Skrevet

Noe av Jeffrey Deaver, Tess Gerritsen eller Karin Slaughter. Eller "Want to Play?" av PJ Tracy - men vet ikke om den er oversatt til norsk.

Har lånt en bok av Karin Slaughter på biblioteket nå faktisk. Faithless. Har du lest den, er den bra?

Skrevet

Jeg har også lest en veldig god bok av den forfatteren! Jeg har nok anbefalt denne boken før, men: Et lite drap i Lisboa. (Robert Wilson.) Lykke til på sykehuset.

Takk for det, og takk for tipset. :)

Skrevet

Jeg leser ikke Harry Potter av prinsipp, men takk for tipset. :)

Hvilket prinsipp?

Skrevet

Hvilket prinsipp?

Synes HP er så overhypet i alle kanaler, så jeg nekter å bruke tid og penger på å sponse Rowling.

Skrevet

Synes HP er så overhypet i alle kanaler, så jeg nekter å bruke tid og penger på å sponse Rowling.

*falsk krupp* Også gå glipp av Harry Potter da..

Jeg hadde faktisk tenkt å spørre om du ville være med i msn-lista mi, men nå tror jeg jammen meg jeg skal la være ;-)

Det er du som går glipp av noe stort x 2.

Skrevet

*falsk krupp* Også gå glipp av Harry Potter da..

Jeg hadde faktisk tenkt å spørre om du ville være med i msn-lista mi, men nå tror jeg jammen meg jeg skal la være ;-)

Det er du som går glipp av noe stort x 2.

Haha, hvis kriteriet er at man må elske Harry Potter, så kan det sannelig være det samme. :)

Flere har prøvd å overtale meg, men jeg er ganske sta...

Får se om jeg ikke jenker på prinsippene når alle bøkene har kommet ut, men det skjærer meg litt i hjertet.

Har faktisk lest den første boka, men den fenget meg ikke spesielt.

Skrevet

Haha, hvis kriteriet er at man må elske Harry Potter, så kan det sannelig være det samme. :)

Flere har prøvd å overtale meg, men jeg er ganske sta...

Får se om jeg ikke jenker på prinsippene når alle bøkene har kommet ut, men det skjærer meg litt i hjertet.

Har faktisk lest den første boka, men den fenget meg ikke spesielt.

Da er ikke du helt frisk.

Skrevet

Da er ikke du helt frisk.

Nei, jeg skrev jo at jeg skulle på sykehuset, ikke sant? ;)

Skrevet

Nei, jeg skrev jo at jeg skulle på sykehuset, ikke sant? ;)

Og der hører du hjemme ;-)

Skrevet

Og der hører du hjemme ;-)

Slipper jeg ikke ut før jeg har lest hele Harry Potter-serien, altså?

Skrevet

Slipper jeg ikke ut før jeg har lest hele Harry Potter-serien, altså?

Jeg hadde ikke skrevet deg ut innen den tid, nei.

Skrevet

Jeg hadde ikke skrevet deg ut innen den tid, nei.

Det er bra du ikke er legen min! :)

Holder meg til Val McDermid og Karin Slaughter jeg, så får du ha barnebøkene for deg selv.

Hvis jeg skal lese barnebøker, så sverger jeg heller til Roald Dahl. Han er min helt. :)

Skrevet

Har lånt en bok av Karin Slaughter på biblioteket nå faktisk. Faithless. Har du lest den, er den bra?

Jeg har bare lest en bok av Karin Slaughter - Blindsighted. Den var i alle fall relativt bra, men jeg syns faktisk at Tess Gerritsen er ganske lik i stilen, men hakket bedre.

Glemte forresten å anbefale Mo Hayder. Veldig spennende bøker!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...