Gå til innhold

Anbefal en god bok!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare lest en bok av Karin Slaughter - Blindsighted. Den var i alle fall relativt bra, men jeg syns faktisk at Tess Gerritsen er ganske lik i stilen, men hakket bedre.

Glemte forresten å anbefale Mo Hayder. Veldig spennende bøker!

Takk, skal se hva jeg finner på biblioteket. :)

Er så bra når man finner noe man liker, men så trasig når man har lest alt av den forfatteren. :)

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

21

• cecily

6

• Osiris

3

• fru Burlefot

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Takk, skal se hva jeg finner på biblioteket. :)

Er så bra når man finner noe man liker, men så trasig når man har lest alt av den forfatteren. :)

Been there, done that...

:-)

Skrevet

"Jeg er Charlotte Simmons" har jeg nylig lest. Den var bra.

Ellers liker jeg det meste av John Irving.

Skrevet

"Jeg er Charlotte Simmons" har jeg nylig lest. Den var bra.

Ellers liker jeg det meste av John Irving.

Jon Irving er ikke helt i min gate. Men ellers takk for tipset! :)

Skrevet

"Vindens skygge" av Carlos Ruiz Zafón. Anbefales på det sterkeste!

Skrevet

"Vindens skygge" av Carlos Ruiz Zafón. Anbefales på det sterkeste!

Takk for tips! :)

Skrevet

Synes HP er så overhypet i alle kanaler, så jeg nekter å bruke tid og penger på å sponse Rowling.

Verst for deg! :o)

Jeg var likedan, men ble omvendt og har nå sett HP-lyset.....*ler* Skulle ønske noen kunne låse Rowling-dama inne og ikke sleppe henne ut slik at neste utgave blir ferdig ett år før tida.

Skrevet

Verst for deg! :o)

Jeg var likedan, men ble omvendt og har nå sett HP-lyset.....*ler* Skulle ønske noen kunne låse Rowling-dama inne og ikke sleppe henne ut slik at neste utgave blir ferdig ett år før tida.

Arrrgh, alle jeg spør sier det samme... Hmm, blir jeg virkelig nødt til å bite i det sure eplet? :)

Skrevet

Arrrgh, alle jeg spør sier det samme... Hmm, blir jeg virkelig nødt til å bite i det sure eplet? :)

Du gjør som du vil- selvfølgelig. Jeg fikk flere HP-bøker i julegave i fjor og ble totalt hekta.

Skrevet

Du gjør som du vil- selvfølgelig. Jeg fikk flere HP-bøker i julegave i fjor og ble totalt hekta.

Jeg venter i alle fall til alle bøkene har kommet ut, så slipper jeg å få abstinenser hvis jeg blir hekta. :)

Skrevet

Jeg har heller aldri lest en Harry Potterbok, ikke har jeg sett filmene heller, ikke fordi jeg ikke har hatt lyst men fordi det aldri har falt meg inn!

Nå skal jeg altså prøve meg...men er ikke bøkene litt tidkrevende å sette seg inn i? Stort persongalleri og slikt?

Skrevet

Jeg har heller aldri lest en Harry Potterbok, ikke har jeg sett filmene heller, ikke fordi jeg ikke har hatt lyst men fordi det aldri har falt meg inn!

Nå skal jeg altså prøve meg...men er ikke bøkene litt tidkrevende å sette seg inn i? Stort persongalleri og slikt?

Skrevet

Jeg syns ikke bøkene var tidkrevende, men det et forbaska herk å leve i et vanlig samfunn og gjøre ordinære dagligdagse ting som jobb og husarbeid når jeg i stedet kunne lest Harry Potter. Jeg syns Potter er av de bøkene man ikke får til å legge fra seg, blir helt oppslukt. persongalleriet er ikke så voldsomt heller.

Skrevet

Sue Monn Kidd - "Bienes hemmelige liv", nyyydelig bok!

Skrevet

Sue Monn Kidd - "Bienes hemmelige liv", nyyydelig bok!

Hva handler den om da?

Skrevet

Danielle Steel.

Nei, ett sted må grensen gå, tross alt! :)

Skrevet

Sirkusdirektørens Datter, av Jostein Gaarder.

Meget god bok, som alt for få ser ut til å ha lest.

Skrevet

Sirkusdirektørens Datter, av Jostein Gaarder.

Meget god bok, som alt for få ser ut til å ha lest.

Er litt skeptisk til Jostein Gaarder, altså.

Kom på at jeg har to Dirk Gently-bøker av Douglas Adams liggende her, de må jeg jo se å få lest. :)

Skrevet

Er litt skeptisk til Jostein Gaarder, altså.

Kom på at jeg har to Dirk Gently-bøker av Douglas Adams liggende her, de må jeg jo se å få lest. :)

Du har forsøkt deg på Sofies Verden du også? :)

Jeg kom i hvert fall til side trehundreogetellerannet før jeg ga meg!

Men glem alt du tror du vet om hans skriblerier. Sirkusdirektørens Datter er meget god!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...