Freya Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Jeg har bare lest en bok av Karin Slaughter - Blindsighted. Den var i alle fall relativt bra, men jeg syns faktisk at Tess Gerritsen er ganske lik i stilen, men hakket bedre. Glemte forresten å anbefale Mo Hayder. Veldig spennende bøker! Takk, skal se hva jeg finner på biblioteket. Er så bra når man finner noe man liker, men så trasig når man har lest alt av den forfatteren. 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Takk, skal se hva jeg finner på biblioteket. Er så bra når man finner noe man liker, men så trasig når man har lest alt av den forfatteren. Been there, done that... :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 "Jeg er Charlotte Simmons" har jeg nylig lest. Den var bra. Ellers liker jeg det meste av John Irving. 0 Siter
Freya Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 "Jeg er Charlotte Simmons" har jeg nylig lest. Den var bra. Ellers liker jeg det meste av John Irving. Jon Irving er ikke helt i min gate. Men ellers takk for tipset! 0 Siter
Mistrale Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 "Vindens skygge" av Carlos Ruiz Zafón. Anbefales på det sterkeste! 0 Siter
Freya Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 "Vindens skygge" av Carlos Ruiz Zafón. Anbefales på det sterkeste! Takk for tips! 0 Siter
Osiris Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Synes HP er så overhypet i alle kanaler, så jeg nekter å bruke tid og penger på å sponse Rowling. Verst for deg! ) Jeg var likedan, men ble omvendt og har nå sett HP-lyset.....*ler* Skulle ønske noen kunne låse Rowling-dama inne og ikke sleppe henne ut slik at neste utgave blir ferdig ett år før tida. 0 Siter
Freya Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Verst for deg! ) Jeg var likedan, men ble omvendt og har nå sett HP-lyset.....*ler* Skulle ønske noen kunne låse Rowling-dama inne og ikke sleppe henne ut slik at neste utgave blir ferdig ett år før tida. Arrrgh, alle jeg spør sier det samme... Hmm, blir jeg virkelig nødt til å bite i det sure eplet? 0 Siter
Osiris Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Arrrgh, alle jeg spør sier det samme... Hmm, blir jeg virkelig nødt til å bite i det sure eplet? Du gjør som du vil- selvfølgelig. Jeg fikk flere HP-bøker i julegave i fjor og ble totalt hekta. 0 Siter
Freya Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Du gjør som du vil- selvfølgelig. Jeg fikk flere HP-bøker i julegave i fjor og ble totalt hekta. Jeg venter i alle fall til alle bøkene har kommet ut, så slipper jeg å få abstinenser hvis jeg blir hekta. 0 Siter
Mañana Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Du gjør som du vil- selvfølgelig. Jeg fikk flere HP-bøker i julegave i fjor og ble totalt hekta. Jeg har heller aldri lest en Harry Potterbok, ikke har jeg sett filmene heller, ikke fordi jeg ikke har hatt lyst men fordi det aldri har falt meg inn! Nå skal jeg altså prøve meg...men er ikke bøkene litt tidkrevende å sette seg inn i? Stort persongalleri og slikt? 0 Siter
Mañana Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Du gjør som du vil- selvfølgelig. Jeg fikk flere HP-bøker i julegave i fjor og ble totalt hekta. Jeg har heller aldri lest en Harry Potterbok, ikke har jeg sett filmene heller, ikke fordi jeg ikke har hatt lyst men fordi det aldri har falt meg inn! Nå skal jeg altså prøve meg...men er ikke bøkene litt tidkrevende å sette seg inn i? Stort persongalleri og slikt? 0 Siter
Osiris Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Jeg har heller aldri lest en Harry Potterbok, ikke har jeg sett filmene heller, ikke fordi jeg ikke har hatt lyst men fordi det aldri har falt meg inn! Nå skal jeg altså prøve meg...men er ikke bøkene litt tidkrevende å sette seg inn i? Stort persongalleri og slikt? Jeg syns ikke bøkene var tidkrevende, men det et forbaska herk å leve i et vanlig samfunn og gjøre ordinære dagligdagse ting som jobb og husarbeid når jeg i stedet kunne lest Harry Potter. Jeg syns Potter er av de bøkene man ikke får til å legge fra seg, blir helt oppslukt. persongalleriet er ikke så voldsomt heller. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Sue Monn Kidd - "Bienes hemmelige liv", nyyydelig bok! 0 Siter
Freya Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Sue Monn Kidd - "Bienes hemmelige liv", nyyydelig bok! Hva handler den om da? 0 Siter
Freya Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Danielle Steel. Nei, ett sted må grensen gå, tross alt! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Sirkusdirektørens Datter, av Jostein Gaarder. Meget god bok, som alt for få ser ut til å ha lest. 0 Siter
Freya Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Sirkusdirektørens Datter, av Jostein Gaarder. Meget god bok, som alt for få ser ut til å ha lest. Er litt skeptisk til Jostein Gaarder, altså. Kom på at jeg har to Dirk Gently-bøker av Douglas Adams liggende her, de må jeg jo se å få lest. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Er litt skeptisk til Jostein Gaarder, altså. Kom på at jeg har to Dirk Gently-bøker av Douglas Adams liggende her, de må jeg jo se å få lest. Du har forsøkt deg på Sofies Verden du også? Jeg kom i hvert fall til side trehundreogetellerannet før jeg ga meg! Men glem alt du tror du vet om hans skriblerier. Sirkusdirektørens Datter er meget god! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.