Gå til innhold

Anbefal en god bok!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva handler den om da?

Om raseskille i USA for en del år siden. Om en hvit jente som flykter fra sin far sammen med sin fargede nanny og havner hos tre (fire?) fargede søstre som driver en honningfarm. Den høres kanskje snodig ut, men den bergtok meg fullstendig! Prøv den!

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

21

• cecily

6

• Osiris

3

• fru Burlefot

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du har forsøkt deg på Sofies Verden du også? :)

Jeg kom i hvert fall til side trehundreogetellerannet før jeg ga meg!

Men glem alt du tror du vet om hans skriblerier. Sirkusdirektørens Datter er meget god!

Har ikke prøvd meg på Sofies Verden, den ser bare så grenseløst kjedelig ut. :)

Skrevet

Om raseskille i USA for en del år siden. Om en hvit jente som flykter fra sin far sammen med sin fargede nanny og havner hos tre (fire?) fargede søstre som driver en honningfarm. Den høres kanskje snodig ut, men den bergtok meg fullstendig! Prøv den!

Høres jo litt interessant ut. Takk for tipset. :)

Skrevet

"Vindens skygge" av Carlos Ruiz Zafón. Anbefales på det sterkeste!

Jeg klarer faen ikke komme i gang med den jeg! Og jeg bruker å pløye gjennom det meste, selv tunge greier. Merkelig. Men den griper meg bare ikke.

Gjest Masahiro
Skrevet

Harlan Coben!!!!! Alle bøkene er supre - veldig spennende! Er også Val Mc Dermid-fan! I tillegg kan du prøve deg på Patricia D. Cornwell's bøker om rettsmedisiner Kay Scarpetta!!!! Veldig bra!!!!

Annonse

Skrevet

Harlan Coben!!!!! Alle bøkene er supre - veldig spennende! Er også Val Mc Dermid-fan! I tillegg kan du prøve deg på Patricia D. Cornwell's bøker om rettsmedisiner Kay Scarpetta!!!! Veldig bra!!!!

Skal notere meg de navnene. Takk for tipset. :)

Skrevet

Jeg klarer faen ikke komme i gang med den jeg! Og jeg bruker å pløye gjennom det meste, selv tunge greier. Merkelig. Men den griper meg bare ikke.

Merkelig. Den boka tok meg med en gang, og jeg klarte pokker ikke å legge den fra meg før jeg var ferdig =)

Skrevet

Merkelig. Den boka tok meg med en gang, og jeg klarte pokker ikke å legge den fra meg før jeg var ferdig =)

Jeg synes boka er nydelig, men jeg klarer ikke å komme gjennom den alikevel. Har lest halve og hørt halve på lydbok også i et forsøk på å komme gjennom, men jeg klarer det ikke.

Skrevet

Kjøkkengudens kone, av Amy Tan

Geisha - husker ikke forfatter.

Skrevet

Jeg synes boka er nydelig, men jeg klarer ikke å komme gjennom den alikevel. Har lest halve og hørt halve på lydbok også i et forsøk på å komme gjennom, men jeg klarer det ikke.

samme her. Kom halvveis, men greier ikke å bli ferdig med den. Det skjer for lite. Kanskje jeg skal finne igjen til der jeg avsluttet for noen mnd siden?

Gjest Også litt til jul?
Skrevet

Niall Williams, Love letters eller Kjærlighetens alfabet.

Vakker, lettlest.

Krim: Peter Robinson. Veldig bra.

Alle til Jo Nesbø.Begynn fra begynnelsen, vår beste norske politikrimforfatter.

Fred Vargas. Interessant krimbekjentskap.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...