Gå til innhold

FU Hva kaster du i do?

Anbefalte innlegg

Gjest gjerrigknarken
Skrevet

Bruker du doen til annet enn det den er beregnet til? Det er jo en ganske kostbar innretning så det er greit å få nye tips til nye bruksområder.

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Klara Q

8

• cecily

4

• Freya

3

• skorpionfisken

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det går nok med en del linjaler, q-tips, bleier, tamponger, tv-skjermer, videokasetter, gamle aviser og sånne ting.

Har gått helt fint til nå.

Skrevet

Det går nok med en del linjaler, q-tips, bleier, tamponger, tv-skjermer, videokasetter, gamle aviser og sånne ting.

hehe

Gjest gjerrigknarken
Skrevet

Tiss, bæsj, dopapir, flytende matrester.

Hvor gjør du av spy?

Skrevet

Hvor gjør du av spy?

Ok, glemte å si spy. :)

(Eller det går kanskje under flytende matrester?)

Gjest gjerrigknarken
Skrevet

ÅH, ja selvsagt er det flytende matrester!*Klaske meg i pannen*

hare1365380455
Skrevet

*kvalm*

Skrevet

Vi kaster tiss, bæsj, dopapir og av og til vannet etter å ha vasket gulvet på badet i do. En sjelden gang går det en tampong dit, men det er ikke ofte.

Skrevet

hehe, bra svar ;-P

Skrevet

Visne potteplanter og slitte vinterdekk. Og melkekartonger, men da skylder jeg og bretter dem først, naturligvis.

Skrevet

Visne potteplanter og slitte vinterdekk. Og melkekartonger, men da skylder jeg og bretter dem først, naturligvis.

Naturligvis bretter du melkekartongene sammen.

Det ligger gjerne et par tamponger oppi?

Skrevet

tampongene skal ikke i do, det kan jo tette seg!!

Derfor,- melkekartongene i do, tampongene i komposthaugen *himle*

Skrevet

Ja, så klart. Gjerne hele pakka på èn gang også, og uåpnet. Må jo ha litt moro med dodraugen!

Skrevet

ÅH, ja selvsagt er det flytende matrester!*Klaske meg i pannen*

Matrester, tamponger og våtservietter, og kom ikke med noen moralpreken nå igjen, jeg kaster det jeg vil i do, uansett om det ikke er rett!

Skrevet

I tillegg til det vanlige, kaster jeg tamponger og q-tips i do. Av og til plaster og andre små papirlapper eller søppel. Og lo fra tørketrommelen, hvis det ikke er alt for store mengder. Og hårklyser fra børsten.

En gang ramlet en sånn dosåpedings som henger oppi doen - helt ned i røret og forsvant. Utrolig at det ikke ble tett da, egentlig.

Skrevet

tampongene skal ikke i do, det kan jo tette seg!!

Derfor,- melkekartongene i do, tampongene i komposthaugen *himle*

Å - jeg som trodde det bare var farget glass og metall som skulle i komposthaugen!

*Doh!*

Skrevet

Å - jeg som trodde det bare var farget glass og metall som skulle i komposthaugen!

*Doh!*

Nei, det skal i do, selvsagt. Det blir knust på veien gjennom rørene, og kutter seg igjennom alt som måtte være i veien. Med andre ord KAN man kaste nedi en tampong i et nødstilfelle, men da må det være med iallfall et stort syltetøysglass for å stake opp.

Gjest hallow ;o)
Skrevet

I do har vi kun toapapir i tillegg til det vi har levert fra oss av avføring og urin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...