Gjest gjerrigknarken Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Bruker du doen til annet enn det den er beregnet til? Det er jo en ganske kostbar innretning så det er greit å få nye tips til nye bruksområder. 0 Siter
Freya Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Tiss, bæsj, dopapir, flytende matrester. 0 Siter
cecily Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Det går nok med en del linjaler, q-tips, bleier, tamponger, tv-skjermer, videokasetter, gamle aviser og sånne ting. Har gått helt fint til nå. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Det går nok med en del linjaler, q-tips, bleier, tamponger, tv-skjermer, videokasetter, gamle aviser og sånne ting. Har gått helt fint til nå. hehe 0 Siter
Gjest gjerrigknarken Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Tiss, bæsj, dopapir, flytende matrester. Hvor gjør du av spy? 0 Siter
Freya Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Hvor gjør du av spy? Ok, glemte å si spy. (Eller det går kanskje under flytende matrester?) 0 Siter
Gjest gjerrigknarken Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Ok, glemte å si spy. (Eller det går kanskje under flytende matrester?) ÅH, ja selvsagt er det flytende matrester!*Klaske meg i pannen* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Ok, glemte å si spy. (Eller det går kanskje under flytende matrester?) *kvalm* 0 Siter
Freya Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 *kvalm* Var ikke jeg som brakte opp temaet! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Vi kaster tiss, bæsj, dopapir og av og til vannet etter å ha vasket gulvet på badet i do. En sjelden gang går det en tampong dit, men det er ikke ofte. 0 Siter
amber sun Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Det går nok med en del linjaler, q-tips, bleier, tamponger, tv-skjermer, videokasetter, gamle aviser og sånne ting. Har gått helt fint til nå. hehe, bra svar ;-P 0 Siter
Klara Q Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Visne potteplanter og slitte vinterdekk. Og melkekartonger, men da skylder jeg og bretter dem først, naturligvis. 0 Siter
cecily Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Visne potteplanter og slitte vinterdekk. Og melkekartonger, men da skylder jeg og bretter dem først, naturligvis. Naturligvis bretter du melkekartongene sammen. Det ligger gjerne et par tamponger oppi? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Naturligvis bretter du melkekartongene sammen. Det ligger gjerne et par tamponger oppi? tampongene skal ikke i do, det kan jo tette seg!! Derfor,- melkekartongene i do, tampongene i komposthaugen *himle* 0 Siter
Klara Q Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Naturligvis bretter du melkekartongene sammen. Det ligger gjerne et par tamponger oppi? Ja, så klart. Gjerne hele pakka på èn gang også, og uåpnet. Må jo ha litt moro med dodraugen! 0 Siter
Aryane Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 ÅH, ja selvsagt er det flytende matrester!*Klaske meg i pannen* Matrester, tamponger og våtservietter, og kom ikke med noen moralpreken nå igjen, jeg kaster det jeg vil i do, uansett om det ikke er rett! 0 Siter
Patsi Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 I tillegg til det vanlige, kaster jeg tamponger og q-tips i do. Av og til plaster og andre små papirlapper eller søppel. Og lo fra tørketrommelen, hvis det ikke er alt for store mengder. Og hårklyser fra børsten. En gang ramlet en sånn dosåpedings som henger oppi doen - helt ned i røret og forsvant. Utrolig at det ikke ble tett da, egentlig. 0 Siter
Klara Q Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 tampongene skal ikke i do, det kan jo tette seg!! Derfor,- melkekartongene i do, tampongene i komposthaugen *himle* Å - jeg som trodde det bare var farget glass og metall som skulle i komposthaugen! *Doh!* 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Å - jeg som trodde det bare var farget glass og metall som skulle i komposthaugen! *Doh!* Nei, det skal i do, selvsagt. Det blir knust på veien gjennom rørene, og kutter seg igjennom alt som måtte være i veien. Med andre ord KAN man kaste nedi en tampong i et nødstilfelle, men da må det være med iallfall et stort syltetøysglass for å stake opp. 0 Siter
Gjest hallow ;o) Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 I do har vi kun toapapir i tillegg til det vi har levert fra oss av avføring og urin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.