Gå til innhold

FU Hva kaster du i do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Matrester, tamponger og våtservietter, og kom ikke med noen moralpreken nå igjen, jeg kaster det jeg vil i do, uansett om det ikke er rett!

Pass deg så ikke DOL-mobben får vite hvor du bor, for da kan det være de bryter seg inn på badet ditt og beslaglegger doen din ;)

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Klara Q

8

• cecily

4

• Freya

3

• skorpionfisken

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, det skal i do, selvsagt. Det blir knust på veien gjennom rørene, og kutter seg igjennom alt som måtte være i veien. Med andre ord KAN man kaste nedi en tampong i et nødstilfelle, men da må det være med iallfall et stort syltetøysglass for å stake opp.

Men hvordan er regelen da, èt Norgesglass per OB, eller kan man for eksempel putte to OB-er inn i glasset og så skru lokket på? Er det samme prosedyre med brukt OB som med ubrukt?

*forvirret*

Skrevet

Nei, det skal i do, selvsagt. Det blir knust på veien gjennom rørene, og kutter seg igjennom alt som måtte være i veien. Med andre ord KAN man kaste nedi en tampong i et nødstilfelle, men da må det være med iallfall et stort syltetøysglass for å stake opp.

Sannelig et godt argument!

En burde nesten spyle ned et par syltetøyglass i uken for å sikre frie, rene rør.

Skrevet

Men hvordan er regelen da, èt Norgesglass per OB, eller kan man for eksempel putte to OB-er inn i glasset og så skru lokket på? Er det samme prosedyre med brukt OB som med ubrukt?

*forvirret*

Jeg tenker vi sier at det er bedre å spyle ned en ubrukt en, for der er det ingen tråd. Så det blir et norgesglass per brukt tampong og ubrukte kan egentlig skylles ned per pakke uten følgeglass.

Skrevet

*forvirret*

Fremgangsmåte

1. Kast ett stykk OB (brukt eller ubrukt) i toalettet.

2. Skyll ned to ganger.

3. Slipp et syltetøyglass ned i skåla fra en meter høyde, slik at det mest sannsynlig knuser. Gjør det ikke det, gjenta prosedyren.

4. Skyll ned to ganger raskt etter hverandre, så en gang til etter ett minutt.

Skrevet

Jeg tenker vi sier at det er bedre å spyle ned en ubrukt en, for der er det ingen tråd. Så det blir et norgesglass per brukt tampong og ubrukte kan egentlig skylles ned per pakke uten følgeglass.

Ok. Spylte ned kost og brett også, jeg, i tilfelle do-mannen skulle få bruk for det når han skal rydde der nede. Og så en wunderbaum.

*omtenksom*

Skrevet

Fremgangsmåte

1. Kast ett stykk OB (brukt eller ubrukt) i toalettet.

2. Skyll ned to ganger.

3. Slipp et syltetøyglass ned i skåla fra en meter høyde, slik at det mest sannsynlig knuser. Gjør det ikke det, gjenta prosedyren.

4. Skyll ned to ganger raskt etter hverandre, så en gang til etter ett minutt.

Skal den rystes først?

Skrevet

Hva da? Doen?

Ja? Eller holder det å slå litt hardt med dolokket?

Skrevet

Ja? Eller holder det å slå litt hardt med dolokket?

Så lenge du iallfall lukker dolokket, så skal alt gå bra :D

Skrevet

Så lenge du iallfall lukker dolokket, så skal alt gå bra :D

*thumbsup*

:)

Skrevet

i tillegg til det vanlige går matrester (det som er for flytende for matavfallet), spy, ei bøtte vann etter gulvvask osv

Skrevet

Matrester, tamponger og våtservietter, og kom ikke med noen moralpreken nå igjen, jeg kaster det jeg vil i do, uansett om det ikke er rett!

Bor du i blokk?

Skrevet

hovedregelen er vel at hvis man ikke har spist det først så skal det ikke i do. :)

Skrevet

Ok. Spylte ned kost og brett også, jeg, i tilfelle do-mannen skulle få bruk for det når han skal rydde der nede. Og så en wunderbaum.

*omtenksom*

*flire*

Skrevet

Matrester, i tillegg til det naturlige :)

Rottene er kjempeglade når du kaster matavfallet i ditt i do. De svømmer rundt og koser seg med Flisas kjøttklaker i ubestemmelig saus :-))

Skrevet

Dopapir. Ikke noe annet, tror jeg.

"........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...