jubalong70 Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Er du virkelig så interessert i OB og tamponger? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Er du virkelig så interessert i OB og tamponger? Hehe, jeg burde kanskje satt en ;-) etterpå. Det var bare ment som en fleip etter alle tampongtrådene igår og idag :-) 0 Siter
cecily Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Det fenger dolpublikumet iallefall, det er sikkert. Et eget doforum i tillegg, er det mulig å få til? 0 Siter
Freya Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Ja, samtidig kan vi få et eget forum for dem som sover i sykkelbukse. 0 Siter
amber sun Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Ja, samtidig kan vi få et eget forum for dem som sover i sykkelbukse. *LOL LOL* Husker fortsatt sykkelbuksa!! Hahaha! 0 Siter
laban Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 For meg kan gjerne alt som har med do-bruk å gjøre - inkludert bleieavvenning, rutiner ved omgangssyke, erfaringer med å kaste eller la være å kaste div. i do, tips ved tilstopping eller ved mistanke om ubudne drauger, reptiler eller alligatorer - gjerne henvises til et eget, lukket forum. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 For meg kan gjerne alt som har med do-bruk å gjøre - inkludert bleieavvenning, rutiner ved omgangssyke, erfaringer med å kaste eller la være å kaste div. i do, tips ved tilstopping eller ved mistanke om ubudne drauger, reptiler eller alligatorer - gjerne henvises til et eget, lukket forum. Enig med deg! 0 Siter
Freya Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 *LOL LOL* Husker fortsatt sykkelbuksa!! Hahaha! Den er rett og slett klassisk. 0 Siter
amber sun Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Den er rett og slett klassisk. haha ja! *ler ennå* Helt genial!! 0 Siter
Aryane Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Jo det hadde vært noe! Jeg sover med tampong og kaster dem i do etterpå, og det står jeg for! Hehe.... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 haha ja! *ler ennå* Helt genial!! *LOL* Ja, den sykkelbuksa var rå! 0 Siter
Gyda Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 *LOL LOL* Husker fortsatt sykkelbuksa!! Hahaha! Den glemmer vi aldri! ) 0 Siter
cecily Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Ja, samtidig kan vi få et eget forum for dem som sover i sykkelbukse. Den var morsom! Burde nesten hatt reprise på den tråden der. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Ja, samtidig kan vi få et eget forum for dem som sover i sykkelbukse. Ja nå kom latterkrampa å tok meg. Må nesten søke opp den tråden så jeg får lest den en gang til. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Hehe, jeg burde kanskje satt en ;-) etterpå. Det var bare ment som en fleip etter alle tampongtrådene igår og idag :-) Skjønte jo det da!!!! :-) Måtte bare erte litt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Skjønte jo det da!!!! :-) Måtte bare erte litt. Aha, og jeg som trodde jeg hadde lurt deg ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 For meg kan gjerne alt som har med do-bruk å gjøre - inkludert bleieavvenning, rutiner ved omgangssyke, erfaringer med å kaste eller la være å kaste div. i do, tips ved tilstopping eller ved mistanke om ubudne drauger, reptiler eller alligatorer - gjerne henvises til et eget, lukket forum. Det var i grunnen det jeg tenkte også ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Ja, samtidig kan vi få et eget forum for dem som sover i sykkelbukse. Ja, det hadde også vært noe ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Det fenger dolpublikumet iallefall, det er sikkert. Et eget doforum i tillegg, er det mulig å få til? Okei, nå får vi vel kontakte webmaster og be om egne forum for tamponger, doprat/dasstalk og sykkelbuksesoving.... *ler* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.