Gå til innhold

Ang. ting i do...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahaha!

Her er topp 10-listen, gjengitt i Cellular-News.com, over hvordan mobiler blir ødelagt:

1. Mistet mobilen i bakken.

2. Klemte den i stykker i en trang lomme.

3. Brukte mobilen i regnet.

4. Kastet den i bakken i raseri.

5. Hunden eller babyen tok den.

6. Mistet den i do.

7. Mistet den i sjøen.

8. Glemte den på taket av bilen.

9. Mobilen ble skadet av svette under trening.

10. Mistet den i snøen.

Hvem i huleste har så trange lommer, svetter så mye, eller blir så sinna, bare for å ta noe...?

Petrine Eiffel
Skrevet

Hahaha!

Her er topp 10-listen, gjengitt i Cellular-News.com, over hvordan mobiler blir ødelagt:

6. Mistet den i do.

7. Mistet den i sjøen.

10. Mistet den i snøen.

Hvem i huleste har så trange lommer, svetter så mye, eller blir så sinna, bare for å ta noe...?

Veldig vanlige skader dette her:-) alle sammen, tro det eller ei...

Gjest Cezalion
Skrevet

Hahaha!

6. Mistet den i do.

7. Mistet den i sjøen.

10. Mistet den i snøen.

Jeg har blitt så sint at jeg kasta mobilen i gulvet. Men det var eksens mobil da...

Skrevet

Jeg er sikker på at enkelt dol'ere her vil bastant påstå at de kan kaste en mobil i do per dag, uten at det vil stoppe til doen...

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hahaha!

6. Mistet den i do.

7. Mistet den i sjøen.

10. Mistet den i snøen.

En jeg kjenner mistet mobilen i gryta mens han lagde mat.

Personen han snakket med hørte noen grufulle pipelyder mens den "avgikk med døden".

Skrevet

Hahaha!

6. Mistet den i do.

7. Mistet den i sjøen.

10. Mistet den i snøen.

Jeg klemte min i bildøra da den lå i jakkelomma. Kanskje det er det de mener.

Skrevet

Jeg klemte min i bildøra da den lå i jakkelomma. Kanskje det er det de mener.

Hehe.. da vil jeg heller tro at de skriver klemt i hjel, bare. Ikke klemt ihjel av for trange lommer! =) Må vær et fjortisfenomen.

Skrevet

En jeg kjenner mistet mobilen i gryta mens han lagde mat.

Personen han snakket med hørte noen grufulle pipelyder mens den "avgikk med døden".

Haha.

Jeg har bare slitt ut batteriet på mobilene mine, jeg. Bortsett fra en, som ble trampet ihjel på WigWam konsert ;)

Gjest Sjølsagt
Skrevet

Jeg er sikker på at enkelt dol'ere her vil bastant påstå at de kan kaste en mobil i do per dag, uten at det vil stoppe til doen...

Selvsagt er det det. De samme som kaster utallige tamponger i do hvert år.

Skrevet

Hehe.. da vil jeg heller tro at de skriver klemt i hjel, bare. Ikke klemt ihjel av for trange lommer! =) Må vær et fjortisfenomen.

Ja, det må virkelig være noen pinetrange klær de har som klarer å klemme i stykker mobilen. :)

Skrevet

Hørte en gang om en som skulle være ekstra forsiktig da han var på do. Dette var et gammeldags toalett med cisterne oppe på veggen og for sikkerhets skyld fikk han det for seg at han skulle legge mobilen oppe på cisterna (!). Men tror dere det var lokk på cisterna? *Hehe*

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Haha.

Jeg har bare slitt ut batteriet på mobilene mine, jeg. Bortsett fra en, som ble trampet ihjel på WigWam konsert ;)

Så WigWam kan være såpass helsefarlige, altså!

:-)

Skrevet

Så WigWam kan være såpass helsefarlige, altså!

Jepp. Mista i tillegg bankkort, leppestift, studentbevis og førerkort. Men det var verdt det da ;)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jepp. Mista i tillegg bankkort, leppestift, studentbevis og førerkort. Men det var verdt det da ;)

Var du utsatt for en lommetyv?

Skrevet

Var du utsatt for en lommetyv?

Nei, jeg var utsatt for en enorm og tettpakka gjeng med hoppende mennesker, og en veske med delvis ødelagt glidelås.

Jakka mi var også full av blod da konserten var slutt, uten at jeg vet hvor det kom fra.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Nei, jeg var utsatt for en enorm og tettpakka gjeng med hoppende mennesker, og en veske med delvis ødelagt glidelås.

Jakka mi var også full av blod da konserten var slutt, uten at jeg vet hvor det kom fra.

"Jakka mi var også full av blod da konserten var slutt, uten at jeg vet hvor det kom fra."

Høres ut som om det var litt av en konsert! Godt at det ikke var ditt blod, og at du synes konserten var verdt det!

Har du bestemt deg helt for å reise nå, eller er det fortsatt bare "kommer nok til å"?

Skrevet

"Jakka mi var også full av blod da konserten var slutt, uten at jeg vet hvor det kom fra."

Høres ut som om det var litt av en konsert! Godt at det ikke var ditt blod, og at du synes konserten var verdt det!

Har du bestemt deg helt for å reise nå, eller er det fortsatt bare "kommer nok til å"?

Åh, fint at du satte på den, jeg glemte rent av at jeg flørta ;)

Jeg sendte folka en mail om at jeg har mest lyst å dra til Australia osv, og så jobber de vel med saken nå tenker jeg. Så plutselig en dag får jeg sikkert vite at "hvis du vil kan du få passe Hayley (5) og Leo (3) i Sydney fra januar til mai" f.eks.

Og da er det jo litt dumt å trekke seg..

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Åh, fint at du satte på den, jeg glemte rent av at jeg flørta ;)

Jeg sendte folka en mail om at jeg har mest lyst å dra til Australia osv, og så jobber de vel med saken nå tenker jeg. Så plutselig en dag får jeg sikkert vite at "hvis du vil kan du få passe Hayley (5) og Leo (3) i Sydney fra januar til mai" f.eks.

Og da er det jo litt dumt å trekke seg..

Flørting kan komme snikende så man knapt merker det før man er godt i gang ;-)

Da høres det ut til at det blir tur på deg! Kjempeflott!

Og du er selvsagt pålagt å komme innom her fortsatt og fortelle hvordan det går der, hvor nå "der" måtte bli!

Skrevet

Flørting kan komme snikende så man knapt merker det før man er godt i gang ;-)

Da høres det ut til at det blir tur på deg! Kjempeflott!

Og du er selvsagt pålagt å komme innom her fortsatt og fortelle hvordan det går der, hvor nå "der" måtte bli!

Det skal jeg gjøre vettu =)

*notere Ulvinnen Lurulf på likelista mi*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...