Gjest aleina igjen Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 for en meget oval weekend på hotell? Ikke kondomer og sånt da, jeg skal ikke pule. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 En god bok for sengekanten. Badesåper/hårkur og denslags for pampering på hotellbadet. Guidebok/kjekke adresser/tips for stedet du skal til. 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Øhm... fire eksemplarer av alt du har på deg i dag, pluss et par pene antrekk til middag på restaurant fredag og lørdag. Og tannbørste, tannkrem, deo, shampo. 0 Siter
Gjest ibro Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Badedrakt hvis det er basseng! Gode tursko hvis det er terreng for slikt og du vil ha litt trim. 0 Siter
Gjest aleina igjen Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Badedrakt hvis det er basseng! Gode tursko hvis det er terreng for slikt og du vil ha litt trim. Takk og takk og takk, holdt på å glemme badedrakten. Klart det er basseng!! Det er jo spa for pokker med basseng og massasje og hele pakka. 0 Siter
Gjest kommer an på det da ! Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Det kommer jo an på hvor hotellet ligger det da ... ligger det avsides til, ligger det i en storby osv. ? Hva er målet ditt med hotelloppholdet ? Aktiviteter der du skal være med på ? (selv om du bare hadde en tanke i hodet selv, og det skulle du tydligis ikke gjøre, så kan det jo hende at det er noe annet å finne på der) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Takk og takk og takk, holdt på å glemme badedrakten. Klart det er basseng!! Det er jo spa for pokker med basseng og massasje og hele pakka. Åh, det hørtes deilig ut da. Kos deg 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Fredag til søndag: Klærne du kommer i + skift til 2 dager, en god bok og ipod. Jeg vet ikke hva "meget oval" betyr, men hvis du skal ut og ta en eventuell by med storm en av dagene, drar du også med deg et sett ekstra klær. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Fredag til søndag: Klærne du kommer i + skift til 2 dager, en god bok og ipod. Jeg vet ikke hva "meget oval" betyr, men hvis du skal ut og ta en eventuell by med storm en av dagene, drar du også med deg et sett ekstra klær. Oval weekend betyr at man er borte fredag og mandag også, i tillegg til helga. Dermed må vel "meget oval" bety at hun skal være på det hotellet enda et par dager... 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Tror jeg ville lurt en liten pakke kondom i veska uansett hvis du er singel. Man vet jo aldri hva kveldene bringer.... 0 Siter
serendipity Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Takk og takk og takk, holdt på å glemme badedrakten. Klart det er basseng!! Det er jo spa for pokker med basseng og massasje og hele pakka. ÅÅÅÅÅ !Mulig du kan pakke meg i kofferten?? ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.