Gå til innhold

Hva pakker jeg

Anbefalte innlegg

Gjest aleina igjen
Skrevet

for en meget oval weekend på hotell?

Ikke kondomer og sånt da, jeg skal ikke pule.

Skrevet

En god bok for sengekanten.

Badesåper/hårkur og denslags for pampering på hotellbadet.

Guidebok/kjekke adresser/tips for stedet du skal til.

Skrevet

Øhm... fire eksemplarer av alt du har på deg i dag, pluss et par pene antrekk til middag på restaurant fredag og lørdag.

Og tannbørste, tannkrem, deo, shampo.

Skrevet

Badedrakt hvis det er basseng!

Gode tursko hvis det er terreng for slikt og du vil ha litt trim.

Gjest aleina igjen
Skrevet

Badedrakt hvis det er basseng!

Gode tursko hvis det er terreng for slikt og du vil ha litt trim.

Takk og takk og takk, holdt på å glemme badedrakten. Klart det er basseng!! Det er jo spa for pokker med basseng og massasje og hele pakka.

Gjest kommer an på det da !
Skrevet

Det kommer jo an på hvor hotellet ligger det da ... ligger det avsides til, ligger det i en storby osv. ?

Hva er målet ditt med hotelloppholdet ?

Aktiviteter der du skal være med på ? (selv om du bare hadde en tanke i hodet selv, og det skulle du tydligis ikke gjøre, så kan det jo hende at det er noe annet å finne på der)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Takk og takk og takk, holdt på å glemme badedrakten. Klart det er basseng!! Det er jo spa for pokker med basseng og massasje og hele pakka.

Åh, det hørtes deilig ut da. Kos deg ;)

Skrevet

Fredag til søndag:

Klærne du kommer i + skift til 2 dager, en god bok og ipod.

Jeg vet ikke hva "meget oval" betyr, men hvis du skal ut og ta en eventuell by med storm en av dagene, drar du også med deg et sett ekstra klær.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Fredag til søndag:

Klærne du kommer i + skift til 2 dager, en god bok og ipod.

Jeg vet ikke hva "meget oval" betyr, men hvis du skal ut og ta en eventuell by med storm en av dagene, drar du også med deg et sett ekstra klær.

Oval weekend betyr at man er borte fredag og mandag også, i tillegg til helga.

Dermed må vel "meget oval" bety at hun skal være på det hotellet enda et par dager...

skorpionfisken
Skrevet

Tror jeg ville lurt en liten pakke kondom i veska uansett hvis du er singel. Man vet jo aldri hva kveldene bringer....

Skrevet

ÅÅÅÅÅ !Mulig du kan pakke meg i kofferten?? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...