Gjest innleveringsoppgave Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Holder på med innleveringsoppgave og skal kommentere et nytt forslag fra regjeringen Stoltenberg. Hva skriver jeg? Regjeringen Stoltenberg? Den nye regjeringen? De rød-grønne? Gravid og full av hormoner har jeg mest lyst til å kalle dem jævlene som ikke holder barnehageløftene sine. 0 Siter
Gjest nocturnia Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Vår nye regjering? Den nye koalisjonsregjeringen bestående av Sp, Arbeiderpartiet og SV? Den nye regjeringen ledet av Jesn Stoltenberg? Stoltenbergregjeringen? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Jeg hadde gått for "Jævlene Som Ikke Holder Barnehageløftene Sine". 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Den Rødgrønne Regjeringen (Som Ikke Holder Barnehageløftene Sine). 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Jeg likte best det siste forslaget ditt... 0 Siter
den opprinnelige m&m Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Rød-grønn regjering. Ellers er det kanskje litt tidlig å gi dem kjeft for løftebrudd etter 1 mnd. i stolen..? De har jo ikke engang fått laget sitt eget budsjett ennå, bare flikket på Foss sitt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.