Gjest nocturnia Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Tips for belysning og klesskap?? Så man ikke skygger for lyset. Ikke lett å finne fram, med skapet fullt av sorte klær når det er et mørkt soverom! Alle tips mottas med takk! 0 Siter
mensana Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Du kan montere spotter inni skapet..som slår seg på når skapdøren åpnes. - a la kjøleskapet.. 0 Siter
Gjest tips herifra Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Lys montert inne i skapet med bevegelsessensor ? 0 Siter
Gjest nocturnia Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Lys montert inne i skapet med bevegelsessensor ? Har du noen link, eller har de det på Ikea el.l.? 0 Siter
Gjest nocturnia Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Du kan montere spotter inni skapet..som slår seg på når skapdøren åpnes. - a la kjøleskapet.. I taket, i øverste hylle liksom? Jeg har plater, ikke trådskuffer... søren! Eller på døren? En lykt for hver hylle, 6 skap, 30 lykter. Hjelp! 0 Siter
Gjest tips herifra Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Har du noen link, eller har de det på Ikea el.l.? Sorry, svoger har dette lyset på badet sitt. Det er nok kjøpt hos elverket. Orker ikke søke på nettet for deg heller, er for trøtt nå ) Natta ! 0 Siter
Gjest nocturnia Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Sorry, svoger har dette lyset på badet sitt. Det er nok kjøpt hos elverket. Orker ikke søke på nettet for deg heller, er for trøtt nå ) Natta ! I morgen, da? 0 Siter
Gjest tips herifra Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 I morgen, da? Greit det ;o) 0 Siter
Gjest ibro Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 I taket, i øverste hylle liksom? Jeg har plater, ikke trådskuffer... søren! Eller på døren? En lykt for hver hylle, 6 skap, 30 lykter. Hjelp! Monterer du på døren, så forsvinner vel spottene ut i rommet sammen med døren... 0 Siter
mensana Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 I taket, i øverste hylle liksom? Jeg har plater, ikke trådskuffer... søren! Eller på døren? En lykt for hver hylle, 6 skap, 30 lykter. Hjelp! Jeg hadde slike der jeg bodde før... ikke spotter, men en lyspære som var festet øverst i hjørnet på skapet, helt ute med døråpningen. Garderobeskapene og disse lampetingene kjøpte vi på Ikea. Tipper utfordringer blir å få ledningen til å strekke fram til nærmeste stikkontakt. - og ledningen må jo ut av skapet, så det må jo borres et lite hull et sted. :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Hodelykt? Haha, synes jeg ser det :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.