Gå til innhold

Belysning?

Anbefalte innlegg

Gjest nocturnia
Skrevet

Tips for belysning og klesskap??

Så man ikke skygger for lyset. Ikke lett å finne fram, med skapet fullt av sorte klær når det er et mørkt soverom!

Alle tips mottas med takk!

Skrevet

Du kan montere spotter inni skapet..som slår seg på når skapdøren åpnes. - a la kjøleskapet..

Gjest tips herifra
Skrevet

Lys montert inne i skapet med bevegelsessensor ?

Gjest nocturnia
Skrevet

Lys montert inne i skapet med bevegelsessensor ?

Har du noen link, eller har de det på Ikea el.l.?

Gjest nocturnia
Skrevet

Du kan montere spotter inni skapet..som slår seg på når skapdøren åpnes. - a la kjøleskapet..

I taket, i øverste hylle liksom? Jeg har plater, ikke trådskuffer... søren!

Eller på døren? En lykt for hver hylle, 6 skap, 30 lykter. Hjelp!

Gjest tips herifra
Skrevet

Har du noen link, eller har de det på Ikea el.l.?

Sorry, svoger har dette lyset på badet sitt. Det er nok kjøpt hos elverket. Orker ikke søke på nettet for deg heller, er for trøtt nå :o) Natta !

Gjest nocturnia
Skrevet

Sorry, svoger har dette lyset på badet sitt. Det er nok kjøpt hos elverket. Orker ikke søke på nettet for deg heller, er for trøtt nå :o) Natta !

I morgen, da? :)

Skrevet

Monterer du på døren, så forsvinner vel spottene ut i rommet sammen med døren...

Skrevet

Jeg hadde slike der jeg bodde før... ikke spotter, men en lyspære som var festet øverst i hjørnet på skapet, helt ute med døråpningen.

Garderobeskapene og disse lampetingene kjøpte vi på Ikea.

Tipper utfordringer blir å få ledningen til å strekke fram til nærmeste stikkontakt. - og ledningen må jo ut av skapet, så det må jo borres et lite hull et sted.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...