Gå til innhold

Øynene under akten

Anbefalte innlegg

Gjest åpne eller igjen

Har oppdaget at jeg nesten hele tiden har øynene igjen under sex akten. Vet ikke hvorfor, men føler jeg må for å nyte.

Kikker jo litt å øynene på mannen min da, om vi kysser og sånne ting, men når jeg suger og han slikker meg er øynene igjen.

Er dette vanlig eller har folk flest øynene oppe under akten?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207329-%C3%B8ynene-under-akten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det er nok vanlig både åpne og lukkede. Men kanskje av forskjellige årsaker.

Noen har øynene lukkede fordi de er sjenerte mens andre sanser/konsentrer seg bedre med øynene igjen.

Andre har øynene åpne hele tiden fordi de synes det visuelle forsterker opplevelsen og liker også å se partneren i øynene under akten.

Vedder for at av de som holder øynene igjen under akten er det overvekt av jenter.

Jeg liker ihvertfall å se inn i "motpartens" øyne når de blir nesten sorte under sexen. Det er dritsexy.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...