Gå til innhold

I god DOL-ånd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du skal ha rimelig syke armhår for at armhulehårene skal stikke utenfor t-skjorten.

Skrevet

Du skal ha rimelig syke armhår for at armhulehårene skal stikke utenfor t-skjorten.

Gjorde jo ikke det da, han brukte singlet

Skrevet

Gjorde jo ikke det da, han brukte singlet

Jeg leste bare første avsnittet:

"En britisk mann kan bli stengt ute fra trimklubben fordi hårene stikker ut av T-skjorten."

Det er dårlig arbeid å omtale en singlet som en t-skjorte.

For øvrig er singlet utestengelsegrunn også der jeg trener. Man blir naturligvis ikke kastet ut hvir man tropper opp i det, men i utgangspunktet skal man få beskjed om å kle seg bedre neste gang, og hvis personen ikke hører etter er det faktisk god nok grunn til å bli utestengt.

Nå tror jeg ikke det her håndheves så grusomt for tiden, men jeg vet i hvert fall en som i sin tid ble kastet ut fordi han nektet å etterkomme klesrestriksjonene.

Skrevet

"En britisk mann kan bli stengt ute fra trimklubben fordi hårene stikker ut av T-skjorten."

For øvrig er singlet utestengelsegrunn også der jeg trener. Man blir naturligvis ikke kastet ut hvir man tropper opp i det, men i utgangspunktet skal man få beskjed om å kle seg bedre neste gang, og hvis personen ikke hører etter er det faktisk god nok grunn til å bli utestengt.

Nå tror jeg ikke det her håndheves så grusomt for tiden, men jeg vet i hvert fall en som i sin tid ble kastet ut fordi han nektet å etterkomme klesrestriksjonene.

Hvorfor kan man ikke trene i singlet?

Skrevet

Av hygieniske grunner.

Det er i hvert fall så de sier.

Skrevet

Av hygieniske grunner.

Det er i hvert fall så de sier.

Javel.

Skrevet

Det stemmer at singlet forbudet har med hygiene å gjøre. Minst mulig bar hud mot treningsapparatene.

Men forbudet kom mange steder i en tid hvor de fokuserte veldig på at helsestudioet skulle være en plass for alle, ikke bare de veltrente. Slik at det for de ikke fullt så veltrente ikke skulle føle seg for "stygge" i forhold. Terskelen for å begynne på studioet ble lavere da.

Skrevet

Nei, det er ikke lov med singlet her heller, og de sir sg jo igrunn sjøl.

Stod lenge nede at han enten måtte barbere seg eller begynne å gruke t-skjorte. Tror jeg da..

Skrevet

Sett en DOLer til å passe en dør, og h*n vil vie det meste av sin tid til å gjøre livet surt for andre?

Skrevet

Der jeg trener står det oppslag om anstendig bekledning, dvs ikke singlet eller topper, ikke veldig dypt utringet og t-skjorta skal dekke magen.

Helt greit for meg. Aerobictupper og mannfolk som må trene styrke i bar overkropp kan trene et eget sted.

Skrevet

Der jeg trener står det oppslag om anstendig bekledning, dvs ikke singlet eller topper, ikke veldig dypt utringet og t-skjorta skal dekke magen.

Helt greit for meg. Aerobictupper og mannfolk som må trene styrke i bar overkropp kan trene et eget sted.

Sifra hvis du noen ganger finner et sånt eget sted hvor menn trener styrke i bar overkropp.. =D

Skrevet

Sifra hvis du noen ganger finner et sånt eget sted hvor menn trener styrke i bar overkropp.. =D

Et sånt sted trente jeg på i sin tid. :)

Skrevet

Et sånt sted trente jeg på i sin tid. :)

*sukk*

Du spiller vel gitar og synger, er over 1.85, har tatoveringer og liker å overraske i tillegg...

Skrevet

*sukk*

Du spiller vel gitar og synger, er over 1.85, har tatoveringer og liker å overraske i tillegg...

Jeg har sangstemme som Prinsesse Ragnhild og det eneste instrumentet jeg har spilt er blokkfløyte.

Men det å trene i bar overkropp var deilig om sommeren det, altså, dog var det jo blodharry. :)

Skrevet

Jeg har sangstemme som Prinsesse Ragnhild og det eneste instrumentet jeg har spilt er blokkfløyte.

Men det å trene i bar overkropp var deilig om sommeren det, altså, dog var det jo blodharry. :)

De er ikke harry så lenge man har noe å vise frem, men da bør man faen meg ha det også.

Skrevet

De er ikke harry så lenge man har noe å vise frem, men da bør man faen meg ha det også.

Det hadde vi nok ikke.

Var 18 og varme og på den tiden en brøkdel av størrelsen til de andre på gymmet. :)

Skrevet

Det hadde vi nok ikke.

Var 18 og varme og på den tiden en brøkdel av størrelsen til de andre på gymmet. :)

Hahaha!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...