Gå til innhold

Pussig sak om nettsjekking og menn :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett noen hundre søknader på jobber fra begge kjønn. Kvinner ER beskjedne, veldig beskjedne. Til og med råskinn av noen karrierekvinner skriver og snakker om seg selv som om de ikke vil ha jobb :-)

Gjest RareSara
Skrevet

Jeg har sett noen hundre søknader på jobber fra begge kjønn. Kvinner ER beskjedne, veldig beskjedne. Til og med råskinn av noen karrierekvinner skriver og snakker om seg selv som om de ikke vil ha jobb :-)

Når det dreier seg om jobb så er jeg enig i at kvinner er for beskjedne, og at vi kan gjøre mye der.

Men når det gjelder utseende så er det jo liksom litt annerledes! Altså - jeg har jo speil *S* Jeg SER jo at jeg ikke er noe fotomodell akkurat sammenliknet med mange andre, og det kunne ikke falle meg inn å omtale meg selv (lyve) om "vakker" eller noe sånt i en profil på nettet. Man skal jo kanskje/forhåpentligvis møte de som svarer etterhvert - og da vil jo sannheten komme for en dag?!

Greier ikke å skjønne hvordan menn tenker - eller om det virkelig er sånn at det er selvtillit det kommer an på :-)

Skrevet

Enig -jeg lagde profil på Blink og opplevde et RAS med kåte mannfolk - - så skyndte jeg meg å skrive "veldig gift" i profilen, -og da kom et RAS med mannfolk som likte å leke i hemmelighet med gifte kvinner....hehe

*hehe* Jeg tror ditt eksempel kan linkes direkte over til div. utroskaps debatter som har versert her på Dol.

;-)

Skrevet

Når det dreier seg om jobb så er jeg enig i at kvinner er for beskjedne, og at vi kan gjøre mye der.

Men når det gjelder utseende så er det jo liksom litt annerledes! Altså - jeg har jo speil *S* Jeg SER jo at jeg ikke er noe fotomodell akkurat sammenliknet med mange andre, og det kunne ikke falle meg inn å omtale meg selv (lyve) om "vakker" eller noe sånt i en profil på nettet. Man skal jo kanskje/forhåpentligvis møte de som svarer etterhvert - og da vil jo sannheten komme for en dag?!

Greier ikke å skjønne hvordan menn tenker - eller om det virkelig er sånn at det er selvtillit det kommer an på :-)

Menn er annerledes skrudd sammen og lært opp. Kvinner liker ikke å konkurrere og er redde for å skape konflikter.

Gjest Slik tror jeg det er
Skrevet

Jeg tror ikke menn lyver. De er enkle dyr. De tror de er penere enn det de er. Ofte er det motsatt for jenter, man tror litt verre om seg selv enn realiteten er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...