Gjest Fodidodi Skrevet 28. februar 2001 Skrevet 28. februar 2001 Jeg er en "normal" kvinne på 23 år. Vekt, høyde er normalt og jeg har ingen sykdommer. Dagene (2-3) før mensen kommer, er jeg så sulten at jeg bare spiser og spiser. I dag har jeg for eksempel spist 7 knekkebrød, 2 frukt, 3 pannekaker og drukket 1,1 liter te og 2 liter vann. Dette på 5 timer, og nå er jeg skrubbsulten og må snart spise middag. Noen som kjenner seg igjen? Hva er årsaken til dette? Hva skal jeg gjøre? Spise noe spesielt? Noen råd å få??? 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 28. februar 2001 Skrevet 28. februar 2001 Aner ikke hva årsaken er, men jeg også spiser som en hest rett før og under mensen - fyser særlig på potetgull og god mat... : ) Det er vel bare sånn vi kvinner er! Kos deg du! *S* 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 28. februar 2001 Skrevet 28. februar 2001 Endret matlyst er vanlig før mensen, det hører med til PMS-problemet. Man kjenner ikke sikkert årsaken, men det skyldes nok hormonene. Gå tur i stedet for å spise! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.