ShitDiddelyDo Skrevet 23. november 2005 Forfatter Skrevet 23. november 2005 *litt misunnelig* Siden du er så opplagt, kan ikke du komme og passe minsten (1 1/2 år) et par timers tid. Hun er nemlig ganske sur og grinete idag og snart følger moder'n etter :-/ Jeg kan dessverre ikke komme, må ut og hente noen juleøl, men jeg vet naturligvis råd: Kong Valium! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. november 2005 Forfatter Skrevet 23. november 2005 Høres ut som min dag! *kremt* *host* Du koser deg du også? Very good. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. november 2005 Forfatter Skrevet 23. november 2005 Vil du gifte deg med meg? ;-) Åh! Jeg trodde aldri du ville spørre! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Du koser deg du også? Very good. Vel.. ikke så lenge siden jeg kom hjem fra en hektisk dag på jobb. Nå skal jeg ut å gjør en del ærender.. Du for kose deg for meg heller =) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. november 2005 Forfatter Skrevet 23. november 2005 Vel.. ikke så lenge siden jeg kom hjem fra en hektisk dag på jobb. Nå skal jeg ut å gjør en del ærender.. Du for kose deg for meg heller =) I will! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Jeg kan dessverre ikke komme, må ut og hente noen juleøl, men jeg vet naturligvis råd: Kong Valium! Valium hadde jeg garantert blitt "full" av, så det dropper jeg. Jeg blir nesten "pussa" av to paracet jeg ;-) Vel, jeg overlevde dagen iallefall. Det gikk godt med minsten også, selv om hun ramla ned fra kjøkkenbordet en gang (gudene vet hvordan hun kom seg opp..) og blodet rant fra tennene i underkjeven. En time etterpå tryna hun på stuegulvet og blodet rant en gang til. Deretter deiste hun hodet i bordkanten og fikk en skikkelig blårød "strek" i panna. Jeg er ikke vant til slike ville unger. Mine to eldste var engler i forhold. Hadde minsten vært gutt, hadde jeg vært overbevist om at det _er_ forskjell på gutter og jenter! Vel, nå går skravla her. God natt :-) 0 Siter
Line Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Hehe... jeg og jobbet i natt, sendte unger på skolen da jeg kom hjem, og kollapset på sofaen i åtte timer da jeg kom hjem Har koset meg med kamp i kveld jeg og, selv om jeg fikk fysisk vondt av stakkar lille-Per... fy søren så vondt det så ut, og helt sikkert var!! Ta en øl for meg og da! :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. november 2005 Forfatter Skrevet 24. november 2005 Hehe... jeg og jobbet i natt, sendte unger på skolen da jeg kom hjem, og kollapset på sofaen i åtte timer da jeg kom hjem Har koset meg med kamp i kveld jeg og, selv om jeg fikk fysisk vondt av stakkar lille-Per... fy søren så vondt det så ut, og helt sikkert var!! Ta en øl for meg og da! :-) Ja, den taklinga er noe av det styggeste jeg har sett. Også på den godgutten også, da! Synd ikke Høgmo sendte utpå en jævel med oppgave å ta faenskapet skikkelig. For bare håpe bruddet hans gror pent, og at guttens karriere ikke er over før den har startet. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Jeg ser togli var raskere enn meg, og det er bra. Så får du pizza til kampen i kveld du også. Og pizzaen din blei vellykka som alltid? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. november 2005 Forfatter Skrevet 24. november 2005 Og pizzaen din blei vellykka som alltid? Den ble veldig fin. I går kjørte jeg også en vri hvor jeg stekte champignoner i pepper (liker det veldig godt), og la dem på pizzaen før jeg satte den inn i ovnen. Det var en sikker vinner! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Den ble veldig fin. I går kjørte jeg også en vri hvor jeg stekte champignoner i pepper (liker det veldig godt), og la dem på pizzaen før jeg satte den inn i ovnen. Det var en sikker vinner! Kult! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Den ble veldig fin. I går kjørte jeg også en vri hvor jeg stekte champignoner i pepper (liker det veldig godt), og la dem på pizzaen før jeg satte den inn i ovnen. Det var en sikker vinner! Hvordan går det forresten på rødvinsfronten? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. november 2005 Forfatter Skrevet 24. november 2005 Hvordan går det forresten på rødvinsfronten? Akkurat det med rødvin og meg tar litt tid. Får meg ikke til å åpne en flaske rødvin bare for å drikke den. Dessuten har jeg ikke noe rødvin. Kan du ikke heller anbefale en øl? De får ofte bein å gå på. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Akkurat det med rødvin og meg tar litt tid. Får meg ikke til å åpne en flaske rødvin bare for å drikke den. Dessuten har jeg ikke noe rødvin. Kan du ikke heller anbefale en øl? De får ofte bein å gå på. Jeg er ingen stor øldrikker, og dermed ikke rette dama å be om anbefalinger. Faktisk er Ruddle's county og Newcastle brown ale de eneste ølsortene jeg liker. Men de kan til gjengjeld være verd et forsøk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.