Gå til innhold

Jeg er bare utrolig flink

Anbefalte innlegg

Skrevet

*litt misunnelig*

Siden du er så opplagt, kan ikke du komme og passe minsten (1 1/2 år) et par timers tid. Hun er nemlig ganske sur og grinete idag og snart følger moder'n etter :-/

Jeg kan dessverre ikke komme, må ut og hente noen juleøl, men jeg vet naturligvis råd:

Kong Valium!

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

16

• mariaflyfly

6

• hare1365380455

6

• fei1365380229

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Høres ut som min dag! *kremt* *host*

Du koser deg du også? Very good. :)

Skrevet

Vil du gifte deg med meg? ;-)

Åh! Jeg trodde aldri du ville spørre! :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du koser deg du også? Very good. :)

Vel.. ikke så lenge siden jeg kom hjem fra en hektisk dag på jobb. Nå skal jeg ut å gjør en del ærender..

Du for kose deg for meg heller =)

Skrevet

Vel.. ikke så lenge siden jeg kom hjem fra en hektisk dag på jobb. Nå skal jeg ut å gjør en del ærender..

Du for kose deg for meg heller =)

I will! :)

Skrevet

Jeg kan dessverre ikke komme, må ut og hente noen juleøl, men jeg vet naturligvis råd:

Kong Valium!

Valium hadde jeg garantert blitt "full" av, så det dropper jeg. Jeg blir nesten "pussa" av to paracet jeg ;-)

Vel, jeg overlevde dagen iallefall. Det gikk godt med minsten også, selv om hun ramla ned fra kjøkkenbordet en gang (gudene vet hvordan hun kom seg opp..) og blodet rant fra tennene i underkjeven. En time etterpå tryna hun på stuegulvet og blodet rant en gang til. Deretter deiste hun hodet i bordkanten og fikk en skikkelig blårød "strek" i panna. Jeg er ikke vant til slike ville unger. Mine to eldste var engler i forhold. Hadde minsten vært gutt, hadde jeg vært overbevist om at det _er_ forskjell på gutter og jenter! Vel, nå går skravla her. God natt :-)

Skrevet

Hehe... jeg og jobbet i natt, sendte unger på skolen da jeg kom hjem, og kollapset på sofaen i åtte timer da jeg kom hjem :)

Har koset meg med kamp i kveld jeg og, selv om jeg fikk fysisk vondt av stakkar lille-Per... fy søren så vondt det så ut, og helt sikkert var!!

Ta en øl for meg og da!

:-)

Skrevet

Hehe... jeg og jobbet i natt, sendte unger på skolen da jeg kom hjem, og kollapset på sofaen i åtte timer da jeg kom hjem :)

Har koset meg med kamp i kveld jeg og, selv om jeg fikk fysisk vondt av stakkar lille-Per... fy søren så vondt det så ut, og helt sikkert var!!

Ta en øl for meg og da!

:-)

Ja, den taklinga er noe av det styggeste jeg har sett. Også på den godgutten også, da!

Synd ikke Høgmo sendte utpå en jævel med oppgave å ta faenskapet skikkelig.

For bare håpe bruddet hans gror pent, og at guttens karriere ikke er over før den har startet.

Skrevet

Jeg ser togli var raskere enn meg, og det er bra. Så får du pizza til kampen i kveld du også. :)

Og pizzaen din blei vellykka som alltid? :)

Skrevet

Og pizzaen din blei vellykka som alltid? :)

Den ble veldig fin.

I går kjørte jeg også en vri hvor jeg stekte champignoner i pepper (liker det veldig godt), og la dem på pizzaen før jeg satte den inn i ovnen.

Det var en sikker vinner! :)

Skrevet

Den ble veldig fin.

I går kjørte jeg også en vri hvor jeg stekte champignoner i pepper (liker det veldig godt), og la dem på pizzaen før jeg satte den inn i ovnen.

Kult! :)

Skrevet

Den ble veldig fin.

Hvordan går det forresten på rødvinsfronten? :)

Skrevet

Hvordan går det forresten på rødvinsfronten? :)

Akkurat det med rødvin og meg tar litt tid. Får meg ikke til å åpne en flaske rødvin bare for å drikke den. Dessuten har jeg ikke noe rødvin.

Kan du ikke heller anbefale en øl? De får ofte bein å gå på. :)

Skrevet

Akkurat det med rødvin og meg tar litt tid. Får meg ikke til å åpne en flaske rødvin bare for å drikke den. Dessuten har jeg ikke noe rødvin.

Kan du ikke heller anbefale en øl? De får ofte bein å gå på. :)

Jeg er ingen stor øldrikker, og dermed ikke rette dama å be om anbefalinger. ;) Faktisk er Ruddle's county og Newcastle brown ale de eneste ølsortene jeg liker. Men de kan til gjengjeld være verd et forsøk. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...