naktros Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Heter det ikke det, det man har i hodeenden på sengen? Vi har rammemadrass og jeg tenkte jeg skulle lage noe godt å lene seg på nå som jeg sitter og ammer halve natten. Fint er det også:-) Jeg tenkte å gå på maxbo eller så og kjøpe en plate på 2 meter(likt som sengen) og kanske 1,5 høy. Kjøpe skumgummi og et fint stoff og trekke over. Men hvordan få dette til å sitte pent og ikke bevege seg? Skal det festes i veggen eller sengen, er jo ikke lett å feste det i madrassene. 0 Siter
Gjest Werwe Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Man kan faktisk avle andre steder enn i sengen. Men det er oftest der det skjer. 0 Siter
ekte nick Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Hadde det vært meg, ville jeg ikke giddet å snekre og styre så mye. Ikea har masse sengegavler til en rimelig penge (inkl. en i rotting, som ikke er så hard), og jeg ville bare lagt en stor pute bak meg mot en sånn. De festes på treverket under sengen. 0 Siter
cecily Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Vi har ikke festet den noe steder, sengen selv holder den på plass. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.