Gå til innhold

Sengegavl-kan noen hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heter det ikke det, det man har i hodeenden på sengen?

Vi har rammemadrass og jeg tenkte jeg skulle lage noe godt å lene seg på nå som jeg sitter og ammer halve natten. Fint er det også:-)

Jeg tenkte å gå på maxbo eller så og kjøpe en plate på 2 meter(likt som sengen) og kanske 1,5 høy. Kjøpe skumgummi og et fint stoff og trekke over.

Men hvordan få dette til å sitte pent og ikke bevege seg?

Skal det festes i veggen eller sengen, er jo ikke lett å feste det i madrassene.

Gjest Masahiro
Skrevet

Festes i vegg hvis du har sengen plassert på fast sted ;O)

Bruk stiftemaskin til å sette fast skumgummi+stoffet så blir det nok pent skal du se!! Lykke til!!!! :)

Gjest Upraktiske LucySky
Skrevet

Festes i vegg hvis du har sengen plassert på fast sted ;O)

Bruk stiftemaskin til å sette fast skumgummi+stoffet så blir det nok pent skal du se!! Lykke til!!!! :)

Men er senga tung nok til at man virkelig kan LENE seg?

På alle hoteller jeg hittil har vært hjemme og ute - så sklir senga! Jeg liker å sitte i senga og lese om kvelden (ikke halvligge!) men med mindre det er en diger dobbeltseng - og de sklir av og til, de også, så s-i-g-e-r senga sakte, sakte ut og bort fra veggen.

Man merker det først bare med at puta synker, så må man ut av senga og dytte. Kanskje man kunne feste med beslag?

Gjest Masahiro
Skrevet

På alle hoteller jeg hittil har vært hjemme og ute - så sklir senga! Jeg liker å sitte i senga og lese om kvelden (ikke halvligge!) men med mindre det er en diger dobbeltseng - og de sklir av og til, de også, så s-i-g-e-r senga sakte, sakte ut og bort fra veggen.

Man merker det først bare med at puta synker, så må man ut av senga og dytte. Kanskje man kunne feste med beslag?

Ja, det kan jo være at det sklir.... Mulig beslag kan være en idè? :) Har ikke prøvd selv.....

Skrevet

Vår dobbeltseng sklir iallefall ikke av lening. Det må helt andre aktiviteter til for å få senga til å skli på gulvet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...