Gå til innhold

Jeg er blitt pappa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida. Ikke på ordentlig. Men jeg ble inspirert av en tråd her i forrige uke som handlet om fjernadopsjon og meldte meg som fadder i Plan Norge. I dag fikk jeg en presentasjonsfolder i posten med bilde og lang presentasjon av en 7 år gammel gutt fra Kina. Det er faktisk nokså stas! :-)

Så nå blir det å ta bilder og skrive brev og kjøpe gaver og ikke minst: Betale hver måned i mange år framover.

Så takk til dere på DOL som vekket min dårlige samvittighet. Nå bidrar jeg ihvertfall litt....

Fortsetter under...

Skrevet

Å, så fint det hørte sut! Nå fikk jeg dårlig samvittighet også ...

Skrevet

Velkommen i Plan-familien.

Vi er faddere til Kevin på åtte år i Zimbabwe.

Det er gøy å sende, og gøy å få svar i form av tegninger fra Kevin og skriving av far (de bruker jo engelsk, så det går greit).

Gjest Svanhild32
Skrevet

Så bra!!!!! Måtte mange flere følge ditt eksempel! :)

Annonse

Skrevet

Så flink du er da. Får nesten dårlig samvittighet selv. Har mer tro på å hjelpe ETT barn, enn å gi noe som ender i et stort sluk....

Skrevet

Duh! Ikke gi meg slike sjokk da! *Svett*

Long time no see! Alt vel?

Skrevet

Long time no see! Alt vel?

O' La Paloma Blanca! :o))))

Jeppesen - alt er topp! Har akkurat dusjet og gjort meg fiiiin for min elskede som kommer hjem om et par timer, men i det jeg satte meg foran pc'n kom jeg borti en skarp kant på pc-bordet hans og revnet den ene strømpen... Hm. Det ble plutselig ikke så sexy lengre... :o/

Skrevet

Jeppesen - alt er topp! Har akkurat dusjet og gjort meg fiiiin for min elskede som kommer hjem om et par timer, men i det jeg satte meg foran pc'n kom jeg borti en skarp kant på pc-bordet hans og revnet den ene strømpen... Hm. Det ble plutselig ikke så sexy lengre... :o/

Bytt strømper.

Skrevet

Bytt strømper.

Hadde bare ett par, men etter kyndig veiledning inne på seksualitet går jeg for nothing under. ;o)

Gjest anonym var reservert
Skrevet

Hadde bare ett par, men etter kyndig veiledning inne på seksualitet går jeg for nothing under. ;o)

Får håpe han ikke er så kjip som min mann da, som ikke orker sex om han er sliten...:-(

Annonse

Skrevet

Får håpe han ikke er så kjip som min mann da, som ikke orker sex om han er sliten...:-(

Så sliten er han nok ikke! :o)

Skrevet

Det hørtes ut som en fin kveld.. Jeg er hjemmealenemor hele uken, og skal nå straks legge småtrollene. Da blir jeg hjemmeheltalene, og det blir ganske bra det også! Det er nå dessuten kanskje et tredje småtroll på vei, og det midt i julebordssesongen, og en uke etter at jeg fikk ny jobb... så påkrevd å holde dette 'undercover' en stund - det kan bli interessant...

Skrevet

Det hørtes ut som en fin kveld.. Jeg er hjemmealenemor hele uken, og skal nå straks legge småtrollene. Da blir jeg hjemmeheltalene, og det blir ganske bra det også! Det er nå dessuten kanskje et tredje småtroll på vei, og det midt i julebordssesongen, og en uke etter at jeg fikk ny jobb... så påkrevd å holde dette 'undercover' en stund - det kan bli interessant...

Oj! Jeg tar sjansen på å gratulere jeg! :o)

Kos deg i kveld du også!

Skrevet

Så fint!

Vi også har nylig startet fjernadopsjon gjennom sos barnebyer.

Ble litt overrasket over at det vi betaler hver måned går til alle, skal gutten få noe så må vi betale det inn ekstra til en annen konto :(

Er det sånn hos dere også?

Skrevet

Hei

Et eksempel til etterfølgelse!

Jeg har tenkt på slikt i mange år, men det har aldri blitt noe av.

Gratulerer med saken.

Skrevet

Så fint!

Vi også har nylig startet fjernadopsjon gjennom sos barnebyer.

Ble litt overrasket over at det vi betaler hver måned går til alle, skal gutten få noe så må vi betale det inn ekstra til en annen konto :(

Er det sånn hos dere også?

Dersom pengene skulle gå rett til det enkelte barnet, ville det blitt en veldig sårbar situasjon. Dersom du sluttet å betale, hva skulle barnet levd av da ?

Skrevet

Dersom pengene skulle gå rett til det enkelte barnet, ville det blitt en veldig sårbar situasjon. Dersom du sluttet å betale, hva skulle barnet levd av da ?

Ok.Jeg missforsto litt når jeg leste sidene til sos.

Jeg slutter ikke å betale nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...