Gå til innhold

for kort skjede? cyste i livmor?

Anbefalte innlegg

Undres på om noen har opplevd det samme? Jeg har den siste måneden opplevd at han støter mot insidene mine når jeg har samleie. Det gjør rett og slett vondt, særlig bakfra. Jeg tenkte først at det var fordi han hadde stor penis men nå jeg har opplevd det samme med en annen partner som jeg før ikke har hatt dette problemet med. Jeg undres på om livmoren min har falt ned, jeg kan lett kjenne livmortappen når jeg stikker figrene inn gjennom skjeden, kan ikke huske at det var slik før. Eller så har jeg kanskje utviklet en slags cyste. Har noen andre hatt slike symptomer på nettopp cyster. Det er bare under samleie at jeg merker dette.

håper på svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207386-for-kort-skjede-cyste-i-livmor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...