Gå til innhold

LOST!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har sett lengre en vist i Norge: Det ER vel virkelig ikke Sawyer som skal "dø"??????

Gjest Ikke få meg til å lese:P
Skrevet

Ikke spør om sånt her da! Klarer jo ikke å la være å lese, men vil samtidig ikke vite. Da blir jo serien kjedelig om man vet hva som skjer!

Skrevet

Uff, jeg er glad jeg begynte med hovedinnlegget ditt og ikke et av svarene! Kan du ikke røpe i overskriften at du vil avsløre handling i lost?

Er det ikke idag det går? Gleder meg veldig til den episoden. Det var en fyr som hadde som msn-kommentar "xxx dør i episode 6!", og det var ikek sawyer. Men vet ikke om han tulla da.

Hvis du svarer meg med et ikke-avslørende innlegg, så merk det med darkpink, ellers tør jeg ikke lese mer i denne tråden!

Skrevet

Hehe... Sawyer sliter jo litt. Men det gjør mange av de andre også. Episoden i kveld er forøvrig veeeeeeldig spennende!

Skrevet

Håper virkelig det skjer noe i den serien snart, for den begynner å bli innmari kjedelig!

Skrevet

Nei, det er ikke Sawyer :)

FINT!!! DA skal jeg se alikevel :-))

Skrevet

FINT!!! DA skal jeg se alikevel :-))

Hehe..! Jeg sitter i spenning og venter på den episoden som blir nr.2 etter den som sendes i dag. Sendes i USA i dag eller i morgen, så den ligger nok på nettet til fredag vil jeg tro.

Jeg har sett den som går i dag + neste. Neste episode fortsetter liksom ikke på det som skjer i dag. Det er en slags rask gjennomgang av hva som har skjedd, fra dag 1, hos de som satt i halepartiet.

hare1365380455
Skrevet

Håper ikke det! Men vet du hvilken episode (nr.) som sendes i kveld? Jeg fikk ikke sett det sist uke.

Gjest Cezalion
Skrevet

Hehe..! Jeg sitter i spenning og venter på den episoden som blir nr.2 etter den som sendes i dag. Sendes i USA i dag eller i morgen, så den ligger nok på nettet til fredag vil jeg tro.

Jeg har sett den som går i dag + neste. Neste episode fortsetter liksom ikke på det som skjer i dag. Det er en slags rask gjennomgang av hva som har skjedd, fra dag 1, hos de som satt i halepartiet.

Hvor finner man episodene på nettet? Gått glipp av de to siste, så..

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ånei! Det MÅ IKKE være Sawyer som dør!

*snufs*

Uff, nei!

Om det likevel skulle være Sawyer *tørker tårer*, så må vi forlange at de skriver Kåre Conradi inn i sereien!

Skrevet

Uff, nei!

Om det likevel skulle være Sawyer *tørker tårer*, så må vi forlange at de skriver Kåre Conradi inn i sereien!

Kåre Conradi er en bra erstatning for Sawyer ja. :)

Den går jeg også for - dersom de nå er så kjipe at de skriver Sawyer ut av serien da...

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Den går jeg også for - dersom de nå er så kjipe at de skriver Sawyer ut av serien da...

Jeg satser på at de ikke er fullt så kjipe, siden Kåre Conradi er hakket under på favorittlista vår...

Men jeg våger ikke å titte på de innleggene som røper handlingen heller!

Uansett, så gleder jeg meg til kveldens episode :-)

Skrevet

Åh nei, Conradi er riktignok snadder, men Sawyer er myyyye tøffere.

Conradi er litt i veikeste laget.

Skrevet

Åh nei, Conradi er riktignok snadder, men Sawyer er myyyye tøffere.

Conradi er litt i veikeste laget.

Klart Sawyer er tøffest av dem, det syns jo vi også. Men som erstatning duger Conradi.

Condradi ligger jo på topp tre-lista vår (lurulf og jeg har jo lik liste, hehe).

Forøvrig er han ikke veik. ;-P

Men Sawyer er råest, det er helt klart. :)

Skrevet

Jeg satser på at de ikke er fullt så kjipe, siden Kåre Conradi er hakket under på favorittlista vår...

Men jeg våger ikke å titte på de innleggene som røper handlingen heller!

Uansett, så gleder jeg meg til kveldens episode :-)

Nå vet jeg svaret! Måtte bare kikke...jeg fikk nemlig en mail fra serendipity - som jo også er Sawyer-fan på sin hals. *s*

Så jeg vet! Men sier ingenting. Kan røpe det på mail hvis du vil da, men ikke om du ikke vil vite. ;)

Skrevet

Klart Sawyer er tøffest av dem, det syns jo vi også. Men som erstatning duger Conradi.

Condradi ligger jo på topp tre-lista vår (lurulf og jeg har jo lik liste, hehe).

Forøvrig er han ikke veik. ;-P

Men Sawyer er råest, det er helt klart. :)

For min del er det en stor mangel med den øya: Det er ikke noen Aragorn der. DA skulle jeg gjerne vært "lost" selv.... ;o)

*slafse*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...