Gå til innhold

LOST!

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Nå vet jeg svaret! Måtte bare kikke...jeg fikk nemlig en mail fra serendipity - som jo også er Sawyer-fan på sin hals. *s*

Så jeg vet! Men sier ingenting. Kan røpe det på mail hvis du vil da, men ikke om du ikke vil vite. ;)

Jo, røp det på mail!

Jeg er litt for nysgjerrig for mitt eget beste, av og til :(

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

For min del er det en stor mangel med den øya: Det er ikke noen Aragorn der. DA skulle jeg gjerne vært "lost" selv.... ;o)

*slafse*

Jeg må nesten svare deg, siden du har nicket mitt i tittelen :-)

Viggo Mortensen med skjegg er helt uimotståelig, det er jeg enig i.

Men jeg blir like skuffet hver gang jeg benker meg for å se en film han er med i - for så å oppdage at han er glattbarbert! I en western film hadde han til og med en sånn ekkel henge-bart, URK!

Han er en av veldig få menn som kler best skjegg, dessverre... Dessverre fordi han bare har skjegg som Aragorn.

Skrevet

For min del er det en stor mangel med den øya: Det er ikke noen Aragorn der. DA skulle jeg gjerne vært "lost" selv.... ;o)

*slafse*

Ånei, det er jeg ikke enig i. Syns ikke han Viggo-fyren er noe sexy jeg. Så han kan du ha for meg. Han er ikke rå nok, eller rå på riktig måte etter min smak da. *s*

hehe bra vi har forskjellig smak. ;)

Skrevet

Jo, røp det på mail!

Jeg er litt for nysgjerrig for mitt eget beste, av og til :(

ok, hehe.

Da mailer jeg deg nå...

Skrevet

*slafse*

Hadde ikke sagt neitakk til Legolas heller jeg da...

Skrevet

Jeg må nesten svare deg, siden du har nicket mitt i tittelen :-)

Viggo Mortensen med skjegg er helt uimotståelig, det er jeg enig i.

Men jeg blir like skuffet hver gang jeg benker meg for å se en film han er med i - for så å oppdage at han er glattbarbert! I en western film hadde han til og med en sånn ekkel henge-bart, URK!

Han er en av veldig få menn som kler best skjegg, dessverre... Dessverre fordi han bare har skjegg som Aragorn.

Ja, han må være Aragorn, skal det være noe greie på det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...