Gå til innhold

Folk som bare slenger fra seg bilen :x

Anbefalte innlegg

ikke fast nick
Skrevet

Skulle til et sted i dag og måtte få parkert bilen. Dette er en stor parkeringsplass, men dessverre er de oppmerkede plassene veldig små, så det blir fort trangt.

I dag var det fullt. Dvs. det _kunne_ ha vært noen ledige plasser, hvis folk bare hadde giddet parkere bilene sine skikkelig. Men i dag hadde mange bare slengt fra seg bilen, gjerne sånn halvveis over i neste luke. Jeg så minst ti av dem på ei rekke. Særlig disse med små biler tror visst de kjører digre varebiler... de tar seg i hvert fall ditto plass! :|

Sånt er j*... irriterende! Det hadde vært fint om folk kunne se seg litt om før de parkerer og vise litt hensyn. Det er flere som trenger å sette fra seg bilen også, og har man en mindre bil, så trenger man ikke mer enn 1 luke.

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

12

• fuji1365380447

9

• ikke fast nick

2

• sugarpop

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Faen, så enig jeg er, jeg blir lyn forbannet på disse apekattene. Av og til stusser jeg på at det er mulig å være så inn i granskauen sløve og dumme.

Skulle ikke tro at de klarer å gjøre ei selvstendig vurdering i livet. Det er da svært enkelt å se om man har parkert slik at man ikke tar opp flere plasser.

Det verste er at disse tullingen påberoper seg å være gode billister også, så klarer de ikke å plassere bilen innenfor to streker.

skorpionfisken
Skrevet

Problemet er at du kommer og parkerer mellom to veldig store biler. Så mens du er på butikken kjører de store bilene og blir erstattet av to bittesmå biler som parkerer tett inntil bilene på andre siden av seg.

Så kommer du ut av butikken og får kjeft av de som mangler parkeringsplass fordi du har parkert som en idiot ved siden av de bittesmå bilene. Det hadde vært plass til minst en bil til om ikke du hadde parkert som en idiot.

Prøv da å forklare at når du parkerte så var det såvidt plass til deg fordi du klemte deg inn mellom to svære biler....

Gjest pirkeline
Skrevet

Det er ikke lov å parkere på strekene. Det finnes plasser der man får bot om man er borti merkene. Syns det er greit, men også litt pirkete å gi bot til folk som så vidt er borti merker... Men likevel, en grei ordning noen plasser!

ikke fast nick
Skrevet

Problemet er at du kommer og parkerer mellom to veldig store biler. Så mens du er på butikken kjører de store bilene og blir erstattet av to bittesmå biler som parkerer tett inntil bilene på andre siden av seg.

Så kommer du ut av butikken og får kjeft av de som mangler parkeringsplass fordi du har parkert som en idiot ved siden av de bittesmå bilene. Det hadde vært plass til minst en bil til om ikke du hadde parkert som en idiot.

Prøv da å forklare at når du parkerte så var det såvidt plass til deg fordi du klemte deg inn mellom to svære biler....

Jo, jeg kan skjønne den hvis det bare dreide seg om noen få biler eller det var en plass med stor trafikk. Men her var det snakk om mange, det var også tidlig på dagen på en plass hvor det ikke står noen over natta, og det var heller ikke foran noen butikk hvor det stadig er et skifte. Her står de stort sett parkert fra morgen til ettermiddag.

Skrevet

Faen, så enig jeg er, jeg blir lyn forbannet på disse apekattene. Av og til stusser jeg på at det er mulig å være så inn i granskauen sløve og dumme.

Skulle ikke tro at de klarer å gjøre ei selvstendig vurdering i livet. Det er da svært enkelt å se om man har parkert slik at man ikke tar opp flere plasser.

Det verste er at disse tullingen påberoper seg å være gode billister også, så klarer de ikke å plassere bilen innenfor to streker.

Å jøss, hvem har bitt deg i dag da?

Skrevet

Følte du deg truffet?

Skrevet

Følte du deg truffet?

Nei, såvisst ikke. Jeg bor i en by der det sjelden er rift om parkeringsplassene, og veldig lett å parkere riktig. Det er heller ikke trangt om plassene sånn at det er lett å forskyve feilparkeringen sånn at det blir veldig gærent til slutt.

Men å bli lynende forbanna, hadde jeg neppe blitt, selv om det kanskje hadde irritert meg litt.

Skrevet

Det problemet eksisterer ikke dersom parkeringen er oppmerket. Da har alle sine to streker å forholde seg til.

Skrevet

Hehe, ingen, er nok ikke så sint som innlegget kanskje viser, men disse apekatten irriterer ganske mye. Det er utrolig ego noen kan være.

fuji1365380447
Skrevet

Hehe, ingen, er nok ikke så sint som innlegget kanskje viser, men disse apekatten irriterer ganske mye. Det er utrolig ego noen kan være.

Nå må du passe deg og ordbruken din, ellers så blir du jo stemplet som rasistisk igjen...

Det korrekte ordet må i så fall være "primater"...

Skrevet

Nå må du passe deg og ordbruken din, ellers så blir du jo stemplet som rasistisk igjen...

Det korrekte ordet må i så fall være "primater"...

Hehe, du sier noe. Noen er alltid overivrige og er mer opptatt av å kalle andre rasister enn å diskutere det som virkelig er problemet.

Men hva i svarte er primater?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hehe, du sier noe. Noen er alltid overivrige og er mer opptatt av å kalle andre rasister enn å diskutere det som virkelig er problemet.

Primater er fellesbetegnelsen for halvaper, aper og mennesker.

Så om du bruker det som skjellsord, så vil du ha dine ord i behold ;)

fuji1365380447
Skrevet

Hvis du maner frem bildet av David Attenborough som lister seg frem i jungelen og hvisker:

"This is where they live, these marvellous primates, our ancestors."

Primater er et penere, mer klinisk ord for apekatter ;-)

Meget PK.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hvis du maner frem bildet av David Attenborough som lister seg frem i jungelen og hvisker:

Meget PK.

Det er ikke helt korrekt.

"Primater er den pattedyrorden som omfatter halvaper og aper, med menneskeaper og mennesker."

Se http://www.forskning.no/Artikler/2004/desember/1102511485.25

Men bortsett fra det, var det et morsomt poeng å bruke "primater" som skjellsord :-)

Skrevet

Primater er fellesbetegnelsen for halvaper, aper og mennesker.

Så om du bruker det som skjellsord, så vil du ha dine ord i behold ;)

Jeg tror jeg fortsetter å bruke ordet apekatter:-)

Skrevet

Meget PK.

Det ligger jo i ordet hva det betyr, men ikke et ord jeg normalt bruker.

Jeg holder meg til ordet apekatter, selv om noen drar ned rullgardinen foran hjerne og øyne og slutter å tenke:-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg tror jeg fortsetter å bruke ordet apekatter:-)

Så lenge ikke alle vet hva primater betyr, så er nok det like greit :-)

Bare pass på at du ikke slumper til å bruke det hvis noen kan mistenke deg for å anta at de du snakker om er mørkhudete...

(Det er mange nok som benytter en hver sjangse til å kalle andre rasister)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...