Gå til innhold

Er sex en rettighet?

Gjest Vil ikke si hvem jeg er akkurat nå...

Anbefalte innlegg

"Men vi har uansett aldri sluttet å klemme, kysse og si pene og hyggelige ting til hverandre. DET er viktig, det. Den fortroligheten og kosen vil jeg ikke unnvære for alt i verden. ;o)"

Ja, det er jo det jeg mener. _Selvfølgelig_ skjønner jeg at ting går i bølger, det har jeg vel alltid visst.Jeg har veldig stor sexlyst, men regner med at etter å ha pressa en jævla unge ut av underlivet mitt, så vil det ta mange måneder før jeg orker tanken på å stikke noe inn der igjen. Men poenget er at det tar seg opp igjen.

Det er denne generelt ulykkelige ekteskap-tendensen som har begynt å skremme meg. Plutselig har jeg fått inntrykk av at i de fleste eksteskap så begynner partene nærmest å hate hverandre, og at flørten og kommunikasjonen blir fullstendig borte for godt.

Jeg er verdens mest romantiske person, (og sikkert bra naiv på enkelte områder), men når jeg hører om slike ting, så blir jeg bare fryktelig trist og bekymret for min egen fremtid.

"...men regner med at etter å ha pressa en jævla unge ut av underlivet mitt, så vil det ta mange måneder før jeg orker tanken på å stikke noe inn der igjen. Men poenget er at det tar seg opp igjen."

Den biten der er frivillig da vet du; kan bare droppe den, og isteden ha heftig sex på kjøkkengulvet og intakte fun parts. :)

Fortsetter under...

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

11

• mrxx

8

• jaime

6

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

"...men regner med at etter å ha pressa en jævla unge ut av underlivet mitt, så vil det ta mange måneder før jeg orker tanken på å stikke noe inn der igjen. Men poenget er at det tar seg opp igjen."

Den biten der er frivillig da vet du; kan bare droppe den, og isteden ha heftig sex på kjøkkengulvet og intakte fun parts. :)

Hm.. men jeg vil ha både heftig sex på kjøkkengulvet, gå gravid, og ha en unge. Vil bare ikke at den skal ut av kroppen min.... =s

Keisersnitt? Adopsjon? :)

Ikke adopsjon i første omgang, for jeg har veldig veldig lyst til å gravid. Og keisersnitt er en mulighet (hvis det er helt valgfritt?), men jeg har ikke lyst å skjære igjennom magemusklene mine og gå med bilring i åresvis.

Så jeg må nok bare belage meg på å ligge der å skrike og bæsje meg ut og ha så vondt at det å bli klipt opp med saks nedentil ikke utgjør noen forskjell.. *frysninger*

Annonse

"Men vi har uansett aldri sluttet å klemme, kysse og si pene og hyggelige ting til hverandre. DET er viktig, det. Den fortroligheten og kosen vil jeg ikke unnvære for alt i verden. ;o)"

Ja, det er jo det jeg mener. _Selvfølgelig_ skjønner jeg at ting går i bølger, det har jeg vel alltid visst.Jeg har veldig stor sexlyst, men regner med at etter å ha pressa en jævla unge ut av underlivet mitt, så vil det ta mange måneder før jeg orker tanken på å stikke noe inn der igjen. Men poenget er at det tar seg opp igjen.

Det er denne generelt ulykkelige ekteskap-tendensen som har begynt å skremme meg. Plutselig har jeg fått inntrykk av at i de fleste eksteskap så begynner partene nærmest å hate hverandre, og at flørten og kommunikasjonen blir fullstendig borte for godt.

Jeg er verdens mest romantiske person, (og sikkert bra naiv på enkelte områder), men når jeg hører om slike ting, så blir jeg bare fryktelig trist og bekymret for min egen fremtid.

Det må ikke være sånn, i hvert fall - så ikke la det skremme vettet av deg. ;o)

Jeg traff mannen min for over 10 år siden og vi er gift på sjuende året. Senest i går lå en kjempekoselig lapp til meg på bordet da jeg kom hjem, og vi elsker fremdeles å sitte oppe og skravle med hverandre.

Men vi er flinke til å skape rom for det, også. Og vi er veldig glad i fysisk omsorg, begge to. Jeg tror det er viktig å klemme mye og le mye. ;o)

Da lever man som sagt også godt med at sexlivet går opp og ned.

Ikke adopsjon i første omgang, for jeg har veldig veldig lyst til å gravid. Og keisersnitt er en mulighet (hvis det er helt valgfritt?), men jeg har ikke lyst å skjære igjennom magemusklene mine og gå med bilring i åresvis.

Så jeg må nok bare belage meg på å ligge der å skrike og bæsje meg ut og ha så vondt at det å bli klipt opp med saks nedentil ikke utgjør noen forskjell.. *frysninger*

Det tar i hvert fall lenger tid å komme seg etter keisersnitt enn etter en vanlig fødsel, som regel.

Men at delene blir ødelagte, er ikke nødvendigvis sant, da. Mine "deler" er akkurat like fine, de. Folk blir jo vettskremte av alle skrekkhistoriene de hører før en fødsel. ;o)

Du har en mer realistisk oppfatning av det enn mange andre, i hvertfall... ;)

Annonse

"Jeg håper av hele mitt hjerte at når jeg gifter meg, så vil det være et ekteskap der vi aldri slutter å kysse og ta på hverandre og være kjærester i tillegg til samarbeidspartnere"

Er redd at du er litt for naiv, hvis du tror det er mulig.

Si ikke det du, jeg kysser min kone hver kveld før jeg legger meg, og hver morgen før jeg drar på jobb. I tillegg kan jeg kysse henne om etter middagen også. Ikke lange tungekyss, men et kyss på kinnet, nakken eller i pannen. Vi har vært sammen i snart 30 år.

Gjest Montevideo

Si ikke det du, jeg kysser min kone hver kveld før jeg legger meg, og hver morgen før jeg drar på jobb. I tillegg kan jeg kysse henne om etter middagen også. Ikke lange tungekyss, men et kyss på kinnet, nakken eller i pannen. Vi har vært sammen i snart 30 år.

Joda, jeg kjenner mange som utfører sånne "mekaniske" kyss, av gammel vane.

Joda, jeg kjenner mange som utfører sånne "mekaniske" kyss, av gammel vane.

At de er "mekaniske" når de kommer fra deg, betyr ikke at de er det fra andre. Og om de nå er mekaniske, så er det uansett hyggeligere å bli husket på med en suss, enn at den andre ikke gidder susse på deg.

At de er "mekaniske" når de kommer fra deg, betyr ikke at de er det fra andre. Og om de nå er mekaniske, så er det uansett hyggeligere å bli husket på med en suss, enn at den andre ikke gidder susse på deg.

Bra innlegg.

Sånn generelt må jeg si at du har mange fine innlegg.

På meg virker det som om dere er i hver deres ende av skalaen. Du vil ikke ha noe kos, sex og det som hører med i et samliv. Han er kanskje for intens og vil ha hele tiden.

Uansett blir dette helt feil. Det er nok ikke mangel på kos og sex eller ønske om for mye av det som er problemet. Dere har sluttet å fungere som ektefeller og har ikke de rett følelsene for hverandre lenger. I alle fall ikke du.

Dere burde ha møtt hverandre mer på midten og levd såkaldt normalt.

Tror jeg da:-)

Jeg syns du skal ringe og be om time for dere på nærmeste familierådgivningskontor. Det er slike ting som dette de (blant annet) har erfaring på å hjelpe med.

Det er klart at han ikke har "rett" til sex når som helst og så mye han vil, fordi om dere er gift. At han til og med vekker deg for å få sex, er utrolig respektløst.

Du må lære deg å sette tydelige grenser for hva du vil og ikke vil. Hvis du bare gir etter, sender du utydelige signaler til ham.

Han må lære seg å backe off og respektere dine grenser.

En familierådgiver vil kunne hjelpe dere med disse tingene, slik at dere kan bedre kommunikasjonen og grensene deres i mellom. Da vil forholdet kunne utvikle seg bedre slik at du får lyst på ham igjen.

Ønsker dere lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...