Mrs. Wallace Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Guttungen har fått en rift i vinterdressen sin. Det må da være mulig å lappe den på en fornuftig måte - går det an å få kjøpt lappesaker til denslags tøy? Jeg tenker meg vel egentlig noe á la lappesaker til sykkeldekk, bare i regntøystoff, hehe. Noen med peil? Hvor får man evt tak i sånt - og er det noen vits? 0 Siter
tussetrollet Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 hør på en sybutikk om det finnes i nærheten av deg. jeg fikk kjøpt slik på en sybutikk, der hadde "alt" av lappesaker 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. november 2005 Forfatter Skrevet 23. november 2005 hør på en sybutikk om det finnes i nærheten av deg. jeg fikk kjøpt slik på en sybutikk, der hadde "alt" av lappesaker Takk for svar! Høres veldig greit ut, ;o) 0 Siter
tuss&troll Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Vi har en butikk hvor de har "alt", fra matvarer, gardiner, byggevarer o.l, der kjøpte jeg noen gummilapper med tanke på å lappe regntøy og vinterdresser. Det er gummi på framsiden, og baksiden er det lim. Dette var et pakke med flere store lapper som jeg klipte til hullet. Måtte bytte lapp ganske ofte fordi den løsnet i kantene. Fikk kjøpt røde og blå lapper. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.