Gjest Ising i tenner Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Er plaget av ising i tennene, spesielt ille er det når jeg har vært ute å gått i kaldt vær. Etter en stund inne får jeg en fryktelig ising i nedtennene fremme. Det er på en måte vondt. Har du et godt råd? 0 Siter
Gjest Sensodyne/Zensodyne ett eller annet Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Hvis du drikker juice og spiser epler, så er det det første du må slutte med. Ellers skryter mange hemningsløst av denne tannkremen som de reklamerer for mot ising i tennene, Sensodyne, er det ikke det den heter da tro ? 0 Siter
Gjest trugen Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Sensodyn tannkrem, myk tannbørste, tannstikker som du presser hardt inn mellom tennene, og fluorskyllevæske som det siste du gjør om kvelden, fikk jeg til råd. Ellers kan tannlegen legge fluorlakk etter at tannstein er fjernet. 0 Siter
Gyda Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Sjekk for det første om du bruker en sånn Whitening-tannkrem. Den framkaller ising. Kjøp Sensodyne. 0 Siter
fresja Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Det pleir forsvinne etter en stund (noen dager, kanskje)... Sist jeg hadde ising, smurte jeg aloe vera gele på. Isingen forsvant. 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Sensodyne tannkrem eller Colgate Total. Colgate er billigst. Min tannlege sa en gang til meg at når jeg først hadde begynt med tannkrem mot ising, så måtte jeg fortsette med det. Fikk ikke vite hvorfor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.