Gå til innhold

Har du et råd mot ising i tennene?

Anbefalte innlegg

Gjest Ising i tenner
Skrevet

Er plaget av ising i tennene, spesielt ille er det når jeg har vært ute å gått i kaldt vær. Etter en stund inne får jeg en fryktelig ising i nedtennene fremme. Det er på en måte vondt. Har du et godt råd?

Gjest Sensodyne/Zensodyne ett eller annet
Skrevet

Hvis du drikker juice og spiser epler, så er det det første du må slutte med.

Ellers skryter mange hemningsløst av denne tannkremen som de reklamerer for mot ising i tennene, Sensodyne, er det ikke det den heter da tro ?

Skrevet

Sensodyn tannkrem, myk tannbørste, tannstikker som du presser hardt inn mellom tennene, og fluorskyllevæske som det siste du gjør om kvelden, fikk jeg til råd. Ellers kan tannlegen legge fluorlakk etter at tannstein er fjernet.

Skrevet

Sjekk for det første om du bruker en sånn Whitening-tannkrem. Den framkaller ising.

Kjøp Sensodyne.

Skrevet

Det pleir forsvinne etter en stund (noen dager, kanskje)...

Sist jeg hadde ising, smurte jeg aloe vera gele på. Isingen forsvant.

ikke fast nick
Skrevet

Sensodyne tannkrem eller Colgate Total. Colgate er billigst.

Min tannlege sa en gang til meg at når jeg først hadde begynt med tannkrem mot ising, så måtte jeg fortsette med det. Fikk ikke vite hvorfor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...