Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg er en gutt på 21 har mye ekser, for 2 år siden møte jeg en jente. jeg har aldri følt kjærlighet før eg traff hu,og jeg fik mye følser i kroppen,er det normalt??

pliz svar meg

Skrevet

Om det er normalt å bli forelska for første gang?

ja for første gang,

jeg har jo hat 35 ekser tilsamen og møter en jente som har varma heila meg, som ingen andre har gjort før

Skrevet

ja for første gang,

jeg har jo hat 35 ekser tilsamen og møter en jente som har varma heila meg, som ingen andre har gjort før

Hehe.. du er 21 år og har hatt 35 ekser? Enten har du misforstått hva en eks er, eller så har du virkelig hatt noe å henge fingra i.

Men det er helt normalt å plutselig møte noen man plutselig liker bedre enn noen andre man har hatt før ja. Kan du ikke bare glede deg over det da? Synes du skal fortelle henne det. (Men kanskje ikke at du har hatt "35 ekser")

Skrevet

Hehe.. du er 21 år og har hatt 35 ekser? Enten har du misforstått hva en eks er, eller så har du virkelig hatt noe å henge fingra i.

Men det er helt normalt å plutselig møte noen man plutselig liker bedre enn noen andre man har hatt før ja. Kan du ikke bare glede deg over det da? Synes du skal fortelle henne det. (Men kanskje ikke at du har hatt "35 ekser")

Kanskje han teller med alle fra 8-års alderen, når man ble sammen og slo opp i løpet av en dag? ;)

Skrevet

hu har venta på meg i 2år.

og hu seie te meg at hu vell bare ha meg og ingen andre i sitt liv er det et bra tegn?

Skrevet

hu har venta på meg i 2år.

og hu seie te meg at hu vell bare ha meg og ingen andre i sitt liv er det et bra tegn?

Kan du gi meg en grunn til at det skulle være et dårlig tegn? Hvorfor har hun venta på deg i to år hvis du synes hun er så fantastisk?

Skrevet

ja for første gang,

Hvis du startet kjærestekarrieren din da du var 15 vil det si at du har hatt en ny kjæreste annenhver mnd...

Det høres ut som om du er forelska denne gangen. Ikke skuff henne her også da, for har du virkelig 35 ekser så må du ha såret en del pikehjerter.

Skrevet

Kanskje han teller med alle fra 8-års alderen, når man ble sammen og slo opp i løpet av en dag? ;)

*klask på lanken* Glimtipper, du skjønner vel at storsjarmøren har et seriøst problem ;o).

Skrevet

*klask på lanken* Glimtipper, du skjønner vel at storsjarmøren har et seriøst problem ;o).

Hehe :) Ja, jeg vil nok si han har et _seriøst_ problem... :P

Skrevet

Haha!!

Skrevet

Haha!!

Skrevet

Om det er normalt å bli forelska for første gang?

ja om det er her normalt å bli forleska for første gang,

Skrevet

hei, eg syns at det er helt fantastisk at hu elsker meg for den jeg her og går ikke etter utsende men ute etter hjerte mitt og det indre

Skrevet

Hvis du startet kjærestekarrieren din da du var 15 vil det si at du har hatt en ny kjæreste annenhver mnd...

Det høres ut som om du er forelska denne gangen. Ikke skuff henne her også da, for har du virkelig 35 ekser så må du ha såret en del pikehjerter.

eg har sår en del ja . mestparten har såra meg.

så etter vert stengte jeg kjærlighet følser inni meg.

og ble kald, da e møte den jenta som har varma meg.

hu brukte 3månder på å åpna meg, hu brukte dn tida som trengt og hu fik sjokk da e begynte å vise følser.

så kjærlighet er godt og vondt

Skrevet

Hva definerer du som eks?

er man ikke ekser etter en månde eller 2 månder `?

Gjest M.Angelica
Skrevet

er man ikke ekser etter en månde eller 2 månder `?

Jo..man kan vel si det.. Men når begynte du å telle? Fra barnehagen? Barneskolen? U.skolen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...