Gå til innhold

p-piller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man er på den siste uka på pillebrettet. hvor mange dager er det før mensen kommer da? er på pille nr 3 på siste uka på brettet og enda ikke kommet..

Håper på svar.

Fortsetter under...

Skrevet

Hvor lenge har du gått på piller, og hvilket merke bruker du?

Jeg går på Yasmin, og fikk i starten mensen ca første dag på sukkertablettene (siste uka), men detter har forflyttet seg litt måned for måned, og nå kommer ikke mensen før tredje/fjerde dag.

Gav meg også noen svette dager før jeg så mønsteret.. =)

Skrevet

Hvor lenge har du gått på piller, og hvilket merke bruker du?

Jeg går på Yasmin, og fikk i starten mensen ca første dag på sukkertablettene (siste uka), men detter har forflyttet seg litt måned for måned, og nå kommer ikke mensen før tredje/fjerde dag.

Gav meg også noen svette dager før jeg så mønsteret.. =)

nå har jeg brukt de i 3 mnd. Brukte det før også men stoppet opp ei stund. Pleier alltid å få det rundt dag 3, også er det heller ingen smerter nå som jeg pleier å ha.

Blir litt smånærvøs :P

Skrevet

nå har jeg brukt de i 3 mnd. Brukte det før også men stoppet opp ei stund. Pleier alltid å få det rundt dag 3, også er det heller ingen smerter nå som jeg pleier å ha.

Blir litt smånærvøs :P

Hehe.. 3 mnder var ikke så mye da, men hvis du har hatt et opphold en stund så kan det hende det ikke har stabilisert seg skikkelig enda.

Det har ihvertfall variert litt med meg. Du skal se at når du våkner imorra så er alt som det skal =)

Skrevet

Hehe.. 3 mnder var ikke så mye da, men hvis du har hatt et opphold en stund så kan det hende det ikke har stabilisert seg skikkelig enda.

Det har ihvertfall variert litt med meg. Du skal se at når du våkner imorra så er alt som det skal =)

Ja får krysse fingra og håpe på det :P

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...