Gjest Candi00 Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Når man er på den siste uka på pillebrettet. hvor mange dager er det før mensen kommer da? er på pille nr 3 på siste uka på brettet og enda ikke kommet.. Håper på svar. 0 Siter
DarkPink Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Hvor lenge har du gått på piller, og hvilket merke bruker du? Jeg går på Yasmin, og fikk i starten mensen ca første dag på sukkertablettene (siste uka), men detter har forflyttet seg litt måned for måned, og nå kommer ikke mensen før tredje/fjerde dag. Gav meg også noen svette dager før jeg så mønsteret.. =) 0 Siter
Gjest candi00 Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Hvor lenge har du gått på piller, og hvilket merke bruker du? Jeg går på Yasmin, og fikk i starten mensen ca første dag på sukkertablettene (siste uka), men detter har forflyttet seg litt måned for måned, og nå kommer ikke mensen før tredje/fjerde dag. Gav meg også noen svette dager før jeg så mønsteret.. =) nå har jeg brukt de i 3 mnd. Brukte det før også men stoppet opp ei stund. Pleier alltid å få det rundt dag 3, også er det heller ingen smerter nå som jeg pleier å ha. Blir litt smånærvøs 0 Siter
DarkPink Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 nå har jeg brukt de i 3 mnd. Brukte det før også men stoppet opp ei stund. Pleier alltid å få det rundt dag 3, også er det heller ingen smerter nå som jeg pleier å ha. Blir litt smånærvøs Hehe.. 3 mnder var ikke så mye da, men hvis du har hatt et opphold en stund så kan det hende det ikke har stabilisert seg skikkelig enda. Det har ihvertfall variert litt med meg. Du skal se at når du våkner imorra så er alt som det skal =) 0 Siter
Gjest candi00 Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Hehe.. 3 mnder var ikke så mye da, men hvis du har hatt et opphold en stund så kan det hende det ikke har stabilisert seg skikkelig enda. Det har ihvertfall variert litt med meg. Du skal se at når du våkner imorra så er alt som det skal =) Ja får krysse fingra og håpe på det 0 Siter
cecily Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Brukte å få den i løpet av fjerde dag med hvit pille. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.