Gå til innhold

Sunn pizza

Anbefalte innlegg

Gjest krishtina
Skrevet

Oppskrift? Helst ikke så dyr. Med sunn mener jeg sunnere enn den vanlige hjemmelagde med kjøttdeig og alt...

Skrevet

Grov bunn, wok noen grønnsaker du liker jeg bruker ofte løk, hvitløk, champignon, oliven, tomat, gulrot og brokkoli.

Gjest krishtina
Skrevet

Grov bunn, wok noen grønnsaker du liker jeg bruker ofte løk, hvitløk, champignon, oliven, tomat, gulrot og brokkoli.

Hvordan lager jeg grov bunn?

Takk for svar.

Gjest ikke baker, men ...
Skrevet

Takk for svar.

Blander inn grovt mel i hvetemelet ....

Skrevet

Takk for svar.

Bruk grovt mel, og ha havregryn i.

Skrevet

Takk for svar.

Jeg bruker spelt som "basismel", gjær, vann, litt oliven eller rapsolje, rug, fullkornsmel, havregryn, solsikkekjerner og linfrø.

Skrevet

Jeg bruker spelt som "basismel", gjær, vann, litt oliven eller rapsolje, rug, fullkornsmel, havregryn, solsikkekjerner og linfrø.

*vann i munnen*

Skrevet

Velouria, den høres god ut. Har du en nøyaktig oppskrift??

Skrevet

Velouria, den høres god ut. Har du en nøyaktig oppskrift??

Jeg tar alt sånn på "feelingen", lag som du skulle lagd en vanlig grunndeig og hiv oppi det hjertet begjærer av grovt etc. En neve av hver er et godt utgangspunkt.

Og om du har noen pinjekjærner i hus blir det ekstra luksus og da kutter jeg ut solsikkekjærnene evt. tar jeg pinjekjærnene på toppen.

Skrevet

Du kan også tenke litt på fyllet. Bruk karbonadedeig og skinke. Det er magrere. Alle grønnsaker er jo magre. (Løk, annanas, paprika)

+ magrere ost på toppen.

Jeg bruker ikke grov bunn, men får jo en litt sunnere pizza med dette.

Med LITT grov brunn tror jeg det blir kjempegodt. Skal prøve det neste gang. Men ordentlig grov bunn vil jeg ikke ha.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...