Gjest krishtina Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Oppskrift? Helst ikke så dyr. Med sunn mener jeg sunnere enn den vanlige hjemmelagde med kjøttdeig og alt... 0 Siter
Velouria Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Grov bunn, wok noen grønnsaker du liker jeg bruker ofte løk, hvitløk, champignon, oliven, tomat, gulrot og brokkoli. 0 Siter
Gjest krishtina Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Grov bunn, wok noen grønnsaker du liker jeg bruker ofte løk, hvitløk, champignon, oliven, tomat, gulrot og brokkoli. Hvordan lager jeg grov bunn? Takk for svar. 0 Siter
Gjest ikke baker, men ... Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Hvordan lager jeg grov bunn? Takk for svar. Blander inn grovt mel i hvetemelet .... 0 Siter
DarkPink Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Hvordan lager jeg grov bunn? Takk for svar. Bruk grovt mel, og ha havregryn i. 0 Siter
Velouria Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Hvordan lager jeg grov bunn? Takk for svar. Jeg bruker spelt som "basismel", gjær, vann, litt oliven eller rapsolje, rug, fullkornsmel, havregryn, solsikkekjerner og linfrø. 0 Siter
DarkPink Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Jeg bruker spelt som "basismel", gjær, vann, litt oliven eller rapsolje, rug, fullkornsmel, havregryn, solsikkekjerner og linfrø. *vann i munnen* 0 Siter
Elis31 Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Jeg bruker spelt som "basismel", gjær, vann, litt oliven eller rapsolje, rug, fullkornsmel, havregryn, solsikkekjerner og linfrø. Velouria, den høres god ut. Har du en nøyaktig oppskrift?? 0 Siter
Velouria Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Velouria, den høres god ut. Har du en nøyaktig oppskrift?? Jeg tar alt sånn på "feelingen", lag som du skulle lagd en vanlig grunndeig og hiv oppi det hjertet begjærer av grovt etc. En neve av hver er et godt utgangspunkt. Og om du har noen pinjekjærner i hus blir det ekstra luksus og da kutter jeg ut solsikkekjærnene evt. tar jeg pinjekjærnene på toppen. 0 Siter
Speak Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Du kan også tenke litt på fyllet. Bruk karbonadedeig og skinke. Det er magrere. Alle grønnsaker er jo magre. (Løk, annanas, paprika) + magrere ost på toppen. Jeg bruker ikke grov bunn, men får jo en litt sunnere pizza med dette. Med LITT grov brunn tror jeg det blir kjempegodt. Skal prøve det neste gang. Men ordentlig grov bunn vil jeg ikke ha. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.