Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Her har jeg ligget i badet, barbert og stått i og deretter tatt en dusj. Fønet håret og gjort meg sååå lekker for sussebassen som kommer hjem om et par timer. Nytt undertøy og full pakke.

Så skal jeg bare sette meg ned foran pc'n litt før jeg gjør noe annet og riiitsj! Noe skarpt under bordplata på pc-bordet gjorde kål på den ene strømpen min! Ble liksom ikke så sexy lengre nei... :o(

Skal jeg gå for strømpebukse eller kun g-string under skjørtet? Hullete strømper er lite aktuellt - tanken var å møte ham som sexy og lekker, ikke som en sjuskete gammel husmor, selv om han nok hadde ledd seg i filler. :o) Skal bare være hjemme altså, ikke utendørs og ikke sammen med andre - godt og varmt er det her og.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207426-raknet-str%C3%B8mpe-s%C3%B8ren-og/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting under skjørtet. ;)

*Hehe* Jeg kødda med det sist han kom hjem skjønner du. Da var jeg nyoperert i underlivet og stavret meg rundt i joggebukse som var det eneste jeg fikk på meg. Sa at jeg skulle vel møtt ham i en yppig kjole uten noe under...

Kanskje jeg får gjøre det i dag da... *Hehe*

Annonse

Ok, jeg må vel følge sengevettregel nr. 4:

Lytt til erfarne kvinnfolk

og dropper noe under skjørtet. ;o)

"Lytt til erfarne kvinnfolk

og dropper noe under skjørtet. ;o) "

Det syns jeg var et bra valg, Lillemus. ;)

Du får ha en superduper kveld da, hehe. *S*

Annonse

Hva faen skal du med strømpebukse? Den er jo bare i veien:-)

Hørt om han gamle mannen som hadde klart å sjekke opp en ung spretten dame?

Etter sexen sa han:

"Hadde jeg visst du var jomfru, skulle jeg vært mer forsiktig"

hun sa:

"Hadde jeg visst at du i det hele tatt kunne få den opp, så hadde jeg tatt av meg strømpebuksa!"

Herregud, har du intet annet å gjøre enn å poste slike innlegg ?

Ta av deg strømpebukse, og g-streng, gå naken under, sett deg på han med en gang han kommer innenfor døren, og knull vettet av han.

Er det ikke lov å poste noen litt tullete innlegg på seksualitet da? Seksualitet dreier seg ikke bare om problemer i sexlivet vet du, det handler om glede, humor og det overraskende også! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...