Gjest mørk og mystisk Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Tok sjansen å farget håret mitt mørkt nå i ettermiddag, og om jeg må si det selv så ble jeg veldig fornøyd. 0 Siter
DarkPink Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Flott! Jeg gjorde det samme igår faktisk. Gikk fra readhead til mørk, og kjøpte meg samtidig noen gotiske smykker og en knall rød leppestift Hurra for oss mørke og mystiske 0 Siter
Gjest Undranden Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Flott! Jeg gjorde det samme igår faktisk. Gikk fra readhead til mørk, og kjøpte meg samtidig noen gotiske smykker og en knall rød leppestift Hurra for oss mørke og mystiske Er du ganske blek også? 0 Siter
DarkPink Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Er du ganske blek også? Jeg er på ingen måte _hvit_ i ansiktet, det synes jeg ikke er pent, men jeg tar ikke solarium, og er vel det man kan kalle litt vinterbleik ja. Hvordan det? 0 Siter
fresja Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Så bra du ble fin! Det er ikke alle blondiner som passer å bli mørke og omvendt, det kommer an på ansiktsfargen. 0 Siter
Gjest Undranden Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Jeg er på ingen måte _hvit_ i ansiktet, det synes jeg ikke er pent, men jeg tar ikke solarium, og er vel det man kan kalle litt vinterbleik ja. Hvordan det? Fordi mennesker med mørkt hår, helt blek hud og (mørke)rød lebestift er et grusomt syn. 0 Siter
DarkPink Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Fordi mennesker med mørkt hår, helt blek hud og (mørke)rød lebestift er et grusomt syn. Så hyggelig da! Glad i deg også =* Men som sagt, jeg har ikke hvit hud nei, for jeg synes ikke sånn gothe-goth er pent i det hele tatt, jeg er bare inspirert av stilen. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Kult! Jeg har selv helt mørkebrunt hår, men farger det svart. Jeg kler absolutt best svart hår. Kanskje fordi faren min fra naturens side har helt svart hår og moren min veldig mørk brunt?... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.