Gå til innhold

Nick

Gjest Bare nysgjerrig

Anbefalte innlegg

Gjest Bare nysgjerrig
Skrevet

Hvorfor har dere valgt det nicket dere har?

Skrevet

En veldig kjær venn på videregående kalte meg Lillemus (nei, det var ikke noe seksuellt mellom oss) og da jeg begynte her på DOL fant jeg samtidig igjen et bilde han hadde skrevet en hilsen bakpå - dermed tok jeg det som nick. :o)

Skrevet

Fordi hvis sjelen min har en farge, så er det mørkerosa =)

Skrevet

Paradoksalt nok: Gyda er ett av de styggeste navn jeg kan tenke meg.

Har også drevet og kalt venninner det på kødd opp gjennom oppveksten, og så ble det bare det som ble nicket mitt.

Skrevet

En venninne som sto meg veldig nær het ShitDiddelyDo, og før hun reiste til sjøs som byssepike på ei større fiskeskute, sverget jeg, ja, til solguden selv, på å ivareta hennes navn på en ærverdig måte.

Huff, hvilke minner jeg har fra den aftenen da båten forlot Henningsvær, det var like etter at hennes far hadde omkommet i en tragisk skurtreskerulykke, og når jeg lukker øynene ser jeg fortsatt for meg den regntunge mørkningen i horisonten, og konturene av hennes far som våket over henne. I hvert fall var det det jeg trodde da, men siden skuta kræsjet i Færder Fyr og alle ombord forsvant ned i havets dyp og ble borte for alltid, er det mulig det bare var en sky.

Skrevet

En venninne som sto meg veldig nær het ShitDiddelyDo, og før hun reiste til sjøs som byssepike på ei større fiskeskute, sverget jeg, ja, til solguden selv, på å ivareta hennes navn på en ærverdig måte.

Huff, hvilke minner jeg har fra den aftenen da båten forlot Henningsvær, det var like etter at hennes far hadde omkommet i en tragisk skurtreskerulykke, og når jeg lukker øynene ser jeg fortsatt for meg den regntunge mørkningen i horisonten, og konturene av hennes far som våket over henne. I hvert fall var det det jeg trodde da, men siden skuta kræsjet i Færder Fyr og alle ombord forsvant ned i havets dyp og ble borte for alltid, er det mulig det bare var en sky.

*Hyler av latter* Selv om jeg nok burde gråte av den tåredryppende historien din...

Skrevet

tja.......si det! Det er superhemmelig, og har en svært så fantasifull og kreativ årsak!

Skrevet

En veldig kjær venn på videregående kalte meg Lillemus (nei, det var ikke noe seksuellt mellom oss) og da jeg begynte her på DOL fant jeg samtidig igjen et bilde han hadde skrevet en hilsen bakpå - dermed tok jeg det som nick. :o)

Jeg måtte legge bort det gamle nicket mitt, og valgte en kombinasjon av Lucy In The Sky With Diamonds og Luke Skywalker ...

Syntes det passa så godt til meg.

:o

Lips1365380508
Skrevet

Pga Isfolket, IKKE kongefamilien :P

Isfolket ja. Begynte på den serien for noen år siden, kom så langt som til bok 25, men der sa det stopp! skulle ha lest alle 42 (eller var det mer?) bøkene. Herlig serie! Tenkte i går på den. En av de beste "seriene" jeg har lest. Utrolig spennende!;)

Kanskje jeg skal fortsette på den nå? Hvis det ikke er for sent da... har sikkert glemt de fleste personene.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Isfolket ja. Begynte på den serien for noen år siden, kom så langt som til bok 25, men der sa det stopp! skulle ha lest alle 42 (eller var det mer?) bøkene. Herlig serie! Tenkte i går på den. En av de beste "seriene" jeg har lest. Utrolig spennende!;)

Kanskje jeg skal fortsette på den nå? Hvis det ikke er for sent da... har sikkert glemt de fleste personene.

Jeg leste heller aldri alle bøkene. De tapte seg etter hvert.. =)

Kunne vært en ide å lest de igjen, ja. Lurer på om de er like gode nå ;)

Skrevet

Pablito er /var kjælenavnet på Pablo Picassos eldste sønn. Siden jeg også maler bilder, syntes jeg det var fint med noe som lå tett opp til et av mine store kunstneriske forbilder.

Jentungen1365380808
Skrevet

Blir bare kalt Jentungen på jobb, var den eneste jenta der da jeg begynte, og dessuten yngst. Har ingenting med nisser å gjøre...

Skrevet

Jeg liker godt navnet Amber (bl.a. med bakgrunn fra et par filmer.)

Men da jeg skulle reservere det, var det allerede ibruk som passord eller noe, så jeg måtte sette noe i tillegg. Da var det som passet best "sun", fordi jeg elsker sol og varme, liker best sommeren og er igrunnen stort sett happy i sola. :)

Dermed ble det amber sun, og det er veldig meg. :)

Skrevet

Hehe, for en utrolig fantasi!

Noen gang tenkt på å bli forfatter? (eller kanskje du er det allerede, for alt jeg vet)

:-D

Skrevet

Var vekk fra DOL en stund og da jeg kom tilbake fikk eg ikke tilbake det gamle nicket mitt. Hadde ikke fantasi til å finne på noe nytt. Derfor ble det som det ble.

fuji1365380447
Skrevet

Da jeg skulle finne på nick, så hadde jeg nettop sett en dokumentar om det fatastiske hellige fjellet Fuji San i Japan.

Jeg var helt betatt, og ønsket å henlede oppmerksomheten på et østlig fjell i kirsebærblomstringen.

I stedet er det jo flere som tenker på meg som "hu filmrullen.."

Jepp, sånn går det når man er litt pretensiøs på egene vegne.

Skrevet

Vet ikke helt hvor jubalong kommer fra. Det bare datt ned i hodet mitt. 70 er året jeg er født.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...