flisa Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Hehe, for en utrolig fantasi! Noen gang tenkt på å bli forfatter? (eller kanskje du er det allerede, for alt jeg vet) :-D Han ER det - - han skriver under et annet navn 0 Siter
Patsi Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Han ER det - - han skriver under et annet navn Åja, så da kan det ikke nytte å søke på litteratur av forfatter "ShitDiddeliDo". Søren da... 0 Siter
kyrillo Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 cyrillisk er uleselig skrifttype. Jeg skriver mye "høytidelig" og ofte ganske uleselig i forbindelse med jobb. Nei, egentlig ikke, for jeg tenker som oftest på stakkaren som skal lese det jeg skriver :-) 0 Siter
flisa Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Åja, så da kan det ikke nytte å søke på litteratur av forfatter "ShitDiddeliDo". Søren da... Ja, det er no' bærsj! :Þ 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Mannen min kaller meg av og til for prust. Grunnen til det er at når jeg får latterkrampe, går latteren etterhvert over til astmatisk piping og prusting :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.