Gå til innhold

Se på denne siden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tipper siden er hacket av HeqpeH =p

Fy fela, jeg hørte på DreamTheater isted, noe som er ensbetydende med max volum, så jeg og pus skvatt RIMELIG høyt da den hvite firkanten plutselig forandret seg til en film og "HAAAAYAAAYAYAYA"..

Skrevet

Jeg tipper siden er hacket av HeqpeH =p

Fy fela, jeg hørte på DreamTheater isted, noe som er ensbetydende med max volum, så jeg og pus skvatt RIMELIG høyt da den hvite firkanten plutselig forandret seg til en film og "HAAAAYAAAYAYAYA"..

"Fy fela, jeg hørte på DreamTheater isted, noe som er ensbetydende med max volum"

Det eneste dream theatre er ensbetydende med er vel helt nedskrudd volum? Evt. sprengt stereoanlegg/pc hvis dette ikke hjelper? :-)

"............................................."

Skrevet

"Fy fela, jeg hørte på DreamTheater isted, noe som er ensbetydende med max volum"

Det eneste dream theatre er ensbetydende med er vel helt nedskrudd volum? Evt. sprengt stereoanlegg/pc hvis dette ikke hjelper? :-)

"............................................."

Og hvilken musikk liker så du da, lille venn?

Skrevet

Og hvilken musikk liker så du da, lille venn?

Heh-heh...."lille venn"...:-)

Jeg orker ikke ramse opp all verdens bra musikk, så jeg nøyer meg med å si at dream theatre er noe sjelløst, mekanisk og udynamisk ræl :-)

"..........................................."

Skrevet

Heh-heh...."lille venn"...:-)

Jeg orker ikke ramse opp all verdens bra musikk, så jeg nøyer meg med å si at dream theatre er noe sjelløst, mekanisk og udynamisk ræl :-)

"..........................................."

Noe så utrolig feigt!

De har mye overspilte bråkesanger, men balladene er ubetalelige.

Jeg foreslår at du setter deg ned å høre på Through her eyes, the spirit carries on, og in the name of god. Det er sanger som kan få den gamle mannen til å gråte.

Skrevet

Noe så utrolig feigt!

De har mye overspilte bråkesanger, men balladene er ubetalelige.

Jeg foreslår at du setter deg ned å høre på Through her eyes, the spirit carries on, og in the name of god. Det er sanger som kan få den gamle mannen til å gråte.

Feigt? At jeg ikke svarer på "hvilken musikk liker du?" For det første, så er det et altfor stort prosjekt å ramse opp alle band, artister, komponister etc. jeg liker. For det andre, så er det umulig å svare på "hvilken musikk" jeg liker; Jeg liker musikk, på tvers av stort sett alt som finnes av sjangre og verdener.

Ellers - jeg trenger ikke høre på den og den sangen/platen med dream theatre for å bekrefte at jeg ikke liker dem. Jeg har hørt en del opp gjennom årene, og jeg synes de er totalt uinteressante. Men du tok det vel ikke ille opp? Det var ment som et vanlig, humoristisk utsagn av typen "du liker dritt, mens jeg liker gull" :-)

".........................................."

Skrevet

Feigt? At jeg ikke svarer på "hvilken musikk liker du?" For det første, så er det et altfor stort prosjekt å ramse opp alle band, artister, komponister etc. jeg liker. For det andre, så er det umulig å svare på "hvilken musikk" jeg liker; Jeg liker musikk, på tvers av stort sett alt som finnes av sjangre og verdener.

Ellers - jeg trenger ikke høre på den og den sangen/platen med dream theatre for å bekrefte at jeg ikke liker dem. Jeg har hørt en del opp gjennom årene, og jeg synes de er totalt uinteressante. Men du tok det vel ikke ille opp? Det var ment som et vanlig, humoristisk utsagn av typen "du liker dritt, mens jeg liker gull" :-)

".........................................."

Nei, bevares, du har sagt mye jeg har tatt langt verre opp enn dety der! =)

Synes bare det er så synd at du ikke får den gleden ved å høre på de som jeg får, akurat som jeg synes det er synd med folk som er avholds fra sex.

Men hvis du kan si at du "ikke liker DreamTheater", så kan du også nevne noe av den typen musikk du _liker_.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...