Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tenkte jeg at jeg skulle få en oversikt over denne DOL-klikken det stadig henvises til. Mulig det er Dol-gjengen eller DOL-mafiaen, ikke vet jeg. Har fått med med noen da - men si meg: hvem tilhører den indre sirkel her på DOL?

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

5

• amber sun

5

• bb71

5

• DarkPink

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvor henvises dette? Har ikke fått helt med meg dette med dol-gjengen..

Skrevet

Det er ikke blondinene hun tenker på da?

Skrevet

Er ikke du en av dem da?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det er ikke blondinene hun tenker på da?

Å ja.. det kan hende..

Men det kan vel ikke akkurat kalles dol-gjengen ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Er ikke du en av dem da?

Viste ikke at jeg var medlem av dol-gjengen. Men jeg sier ikke nei takk til medlemsskap ;)

Skrevet

"DOL-gjengen" er vel ikke noe annet enn sytete paranoia fra folk som ikke tåler den "unødvendige" skravlingen mellom folk som kjenner hverandre her inne...?

"............................................."

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg tok et søk på "dolgjengen".

Det kom bare opp tre treff, og i alle tre ble dolgjengen brukt som samlebegrep om alle som bruker dol.

Skrevet

Ja, det er alle de ondskapsfulle personene som har gått sammen om å stenge ute ukjente personer og gå til angrep på de med ukjent nick osv... vi svarer bare på spørsmål fra kjentfolk, og svarer alltid hyggelig til de som er en av oss, og alltid bitchy til de andre. (the others!)

Skrevet

"DOL-gjengen" er vel ikke noe annet enn sytete paranoia fra folk som ikke tåler den "unødvendige" skravlingen mellom folk som kjenner hverandre her inne...?

"............................................."

Ev. "Hvem er det som kjenner hverandre her?"

Gjest Ikke med
Skrevet

De første som slår meg er vel flisa, Åsemor, Lillemus, SDD, M. Angelica, Prozak, Ulvinnen Lurulf, Glimtipper.. Er flere også. Kort sagt de som bruker DOL mest.

Skrevet

Skal se om jeg ikke finner det jeg tenker på, men prozak har nok rett... Men det er mulig det har vært mer snakk om en klikk.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Skal se om jeg ikke finner det jeg tenker på, men prozak har nok rett... Men det er mulig det har vært mer snakk om en klikk.

Ok =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

De første som slår meg er vel flisa, Åsemor, Lillemus, SDD, M. Angelica, Prozak, Ulvinnen Lurulf, Glimtipper.. Er flere også. Kort sagt de som bruker DOL mest.

Hvis det går ut på hvem som bruker dol mest så er jeg definitivt med *har ikke noe liv* ;P

Skrevet

Ja, det er alle de ondskapsfulle personene som har gått sammen om å stenge ute ukjente personer og gå til angrep på de med ukjent nick osv... vi svarer bare på spørsmål fra kjentfolk, og svarer alltid hyggelig til de som er en av oss, og alltid bitchy til de andre. (the others!)

Åja! Nå skjønner jeg! Det er dere som er med i Lost ja! At du røpet det da....

Gjest M.Angelica
Skrevet

Uff..Åsemor burde skamme seg. Tenk å ikke skrive en advarsel i overskriften om den store avsløringen :P

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Får jeg være med på den eksklusive listen altså? *Smigret*

Om du tar en titt på den tråden der det telles opp hvor mange innlegg de forskjellige nickene har, så havnet jeg laaangt bak!

Skrevet

Uff..Åsemor burde skamme seg. Tenk å ikke skrive en advarsel i overskriften om den store avsløringen :P

Ja, ikke sant! Nå som del 6 kommer om en knapp time og all ting... Hadde aldri gjettet at DE var 'the others'. Hva de finner på de her serieforfatterne du!

Skrevet

Du hadde nok skjønt det i kveld uansett. I dagens episode ser man nemlig at "the others" sitter med laptoper, hvor Doktoronlines sider lyser opp mot deg og det er umulig å unngå å se det.

Regner med det kommer endel nye brukere etter i kveld, når alle nysgjerrige LOST-fans må sjekke ut hva dette er for noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...