Gjest M.Angelica Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Ja, ikke sant! Nå som del 6 kommer om en knapp time og all ting... Hadde aldri gjettet at DE var 'the others'. Hva de finner på de her serieforfatterne du! Hi hi.. genialt! =D 0 Siter
Prozak Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Ev. "Hvem er det som kjenner hverandre her?" Er jo mange som kjenner hverandre her :-) "..........................................." 0 Siter
amber sun Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Hvor blir det stadig henvist til Dol-gjengen eller Dol-mafiaen da? Er jaggu meg ikke sikker på hva du mener nå. Er det et spesielt innlegg nå i den senere tid som har omhandlet en dol-gjeng?? *klør meg i hue* 0 Siter
flisa Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 De første som slår meg er vel flisa, Åsemor, Lillemus, SDD, M. Angelica, Prozak, Ulvinnen Lurulf, Glimtipper.. Er flere også. Kort sagt de som bruker DOL mest. Jeg er en ensom ulv - ikke med i noen klan i alle fall! :-) 0 Siter
bb71 Skrevet 23. november 2005 Forfatter Skrevet 23. november 2005 Grunnen til at jeg kom til å tenke på dette, var at jeg kom i prat med en som skrev en eller annen hovedoppgave om norske nettsteder. Han snakket litt om at de fleste steder har en "hard kjerne" eller mafia som styrer innhold og tone i forumet... Men jeg fant noen av de innleggene jeg tenkte på: http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F1845.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2786885&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2791934 http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F1%2F1011.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2824996&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2825838 Fant ikke fler jeg heller, kanskje jeg bare er litt paranoid???? Og bare for å ha sakt det: ikke ment som noen kritikk at det er en "gjeng" her!!!!! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 7638 her. Hmmm, kanskje jeg burde få meg et liv??? Næh! Jeg trives her jeg. 0 Siter
flisa Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Er jo mange som kjenner hverandre her :-) "..........................................." Jeg kjenner mange! - ja, jeg har meg med en Doling sånn dann og vann tilogmed! 0 Siter
flisa Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 7638 her. Hmmm, kanskje jeg burde få meg et liv??? Næh! Jeg trives her jeg. Jeg slår dere alle! - ikke alle da - men ikke langt unna! 0 Siter
DarkPink Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Er jo mange som kjenner hverandre her :-) "..........................................." Ja, men HVEM? Hvem er de som vet hvor hverandre bor og prater på msn sammen osv? 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Jeg er jo tydeligvis som en novise å regne her inne - har ikke mer enn ca 1400 innlegg.... Jeg er her inne hver dag og leser, men det er ikke alltid at jeg skriver noe. Så jeg er nok ikke med i DOL -gjengen, dersom den finnes, da ;-) 0 Siter
Gyda Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Jeg tror ikke det er noen indre sirkel. Men noen her kjenner hverandre i RL, noen prates mye på msn - men DOL-gjengen tror jeg ikke finnes ... 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Jeg slår dere alle! - ikke alle da - men ikke langt unna! Du slår ikke meg ;o) 0 Siter
tonie Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Jeg tilhører i alle fall ikke den harde kjerne. Jeg har ikke en eneste doler på msn engang, så ute er jeg:-) Den harde kjerne er de som henger her støtt. Hvem de er varierer. I år regjerer blondinene. Tror jeg:-) 0 Siter
amber sun Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Ja, men HVEM? Hvem er de som vet hvor hverandre bor og prater på msn sammen osv? Jeg har truffet hare, tottlå og M.Angelica. Dessuten har jeg skravla mye/en del med bl.a. gyda, carina, serendipity, cecily, mary poppins, lurulf, sdd, tootsieroll, lillemus, velouria, ilgd. Har et par-tre andre dolere på lista også, som har vært med på skravlekveld en eller to ganger. 0 Siter
Prozak Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Ja, men HVEM? Hvem er de som vet hvor hverandre bor og prater på msn sammen osv? "Ja, men HVEM? Hvem er de som vet hvor hverandre bor og prater på msn sammen osv?" Hvorfor spør du meg? :-) Jeg kjenner et par stykker her inne utover DOL, men det er alt. "..............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Jeg kjenner mange! - ja, jeg har meg med en Doling sånn dann og vann tilogmed! En utestengt DOL-ing, mener du? :-) ".........................................." 0 Siter
DarkPink Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 "Ja, men HVEM? Hvem er de som vet hvor hverandre bor og prater på msn sammen osv?" Hvorfor spør du meg? :-) Jeg kjenner et par stykker her inne utover DOL, men det er alt. "..............................................." Fordi det var du som misforstod spørsmålet så jeg måtte forklare hva trådstarter sannsynligvis mente vel! =) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Jeg har truffet hare, tottlå og M.Angelica. Dessuten har jeg skravla mye/en del med bl.a. gyda, carina, serendipity, cecily, mary poppins, lurulf, sdd, tootsieroll, lillemus, velouria, ilgd. Har et par-tre andre dolere på lista også, som har vært med på skravlekveld en eller to ganger. Du har truffet Cecily også 0 Siter
flisa Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 En utestengt DOL-ing, mener du? :-) ".........................................." Ja, sorry - det hadde jeg fortrengt -for det var selvsagt han :Þ 0 Siter
amber sun Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Du har truffet Cecily også Såklart! ÅÅÅÅÅÅ jeg svarte mens jeg tenkte på Seim... sorrry!!!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.