Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, ikke sant! Nå som del 6 kommer om en knapp time og all ting... Hadde aldri gjettet at DE var 'the others'. Hva de finner på de her serieforfatterne du!

Hi hi.. genialt! =D

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

5

• amber sun

5

• bb71

5

• DarkPink

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ev. "Hvem er det som kjenner hverandre her?"

Er jo mange som kjenner hverandre her :-)

"..........................................."

Skrevet

Hvor blir det stadig henvist til Dol-gjengen eller Dol-mafiaen da?

Er jaggu meg ikke sikker på hva du mener nå. Er det et spesielt innlegg nå i den senere tid som har omhandlet en dol-gjeng??

*klør meg i hue*

Skrevet

De første som slår meg er vel flisa, Åsemor, Lillemus, SDD, M. Angelica, Prozak, Ulvinnen Lurulf, Glimtipper.. Er flere også. Kort sagt de som bruker DOL mest.

Jeg er en ensom ulv - ikke med i noen klan i alle fall! :-)

Skrevet

Grunnen til at jeg kom til å tenke på dette, var at jeg kom i prat med en som skrev en eller annen hovedoppgave om norske nettsteder. Han snakket litt om at de fleste steder har en "hard kjerne" eller mafia som styrer innhold og tone i forumet... Men jeg fant noen av de innleggene jeg tenkte på: http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F1845.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2786885&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2791934

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F1%2F1011.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2824996&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2825838

Fant ikke fler jeg heller, kanskje jeg bare er litt paranoid???? Og bare for å ha sakt det: ikke ment som noen kritikk at det er en "gjeng" her!!!!!

Skrevet

7638 her.

Hmmm, kanskje jeg burde få meg et liv???

Næh! Jeg trives her jeg.

Skrevet

Jeg kjenner mange! :) - ja, jeg har meg med en Doling sånn dann og vann tilogmed! :)

Skrevet

7638 her.

Hmmm, kanskje jeg burde få meg et liv???

Næh! Jeg trives her jeg.

Jeg slår dere alle! :) - ikke alle da - men ikke langt unna!

Skrevet

Ja, men HVEM? Hvem er de som vet hvor hverandre bor og prater på msn sammen osv?

fuji1365380447
Skrevet

Jeg er jo tydeligvis som en novise å regne her inne - har ikke mer enn ca 1400 innlegg....

Jeg er her inne hver dag og leser, men det er ikke alltid at jeg skriver noe.

Så jeg er nok ikke med i DOL -gjengen, dersom den finnes, da ;-)

Skrevet

Jeg tror ikke det er noen indre sirkel. Men noen her kjenner hverandre i RL, noen prates mye på msn - men DOL-gjengen tror jeg ikke finnes ...

Skrevet

Jeg slår dere alle! :) - ikke alle da - men ikke langt unna!

Du slår ikke meg ;o)

Skrevet

Jeg tilhører i alle fall ikke den harde kjerne. Jeg har ikke en eneste doler på msn engang, så ute er jeg:-)

Den harde kjerne er de som henger her støtt. Hvem de er varierer. I år regjerer blondinene. Tror jeg:-)

Skrevet

Ja, men HVEM? Hvem er de som vet hvor hverandre bor og prater på msn sammen osv?

Jeg har truffet hare, tottlå og M.Angelica. Dessuten har jeg skravla mye/en del med bl.a. gyda, carina, serendipity, cecily, mary poppins, lurulf, sdd, tootsieroll, lillemus, velouria, ilgd. Har et par-tre andre dolere på lista også, som har vært med på skravlekveld en eller to ganger. :)

Skrevet

"Ja, men HVEM? Hvem er de som vet hvor hverandre bor og prater på msn sammen osv?"

Hvorfor spør du meg? :-)

Jeg kjenner et par stykker her inne utover DOL, men det er alt.

"..............................................."

Skrevet

Jeg kjenner mange! :) - ja, jeg har meg med en Doling sånn dann og vann tilogmed! :)

En utestengt DOL-ing, mener du? :-)

".........................................."

Skrevet

"Ja, men HVEM? Hvem er de som vet hvor hverandre bor og prater på msn sammen osv?"

Hvorfor spør du meg? :-)

Jeg kjenner et par stykker her inne utover DOL, men det er alt.

"..............................................."

Fordi det var du som misforstod spørsmålet så jeg måtte forklare hva trådstarter sannsynligvis mente vel! =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg har truffet hare, tottlå og M.Angelica. Dessuten har jeg skravla mye/en del med bl.a. gyda, carina, serendipity, cecily, mary poppins, lurulf, sdd, tootsieroll, lillemus, velouria, ilgd. Har et par-tre andre dolere på lista også, som har vært med på skravlekveld en eller to ganger. :)

Du har truffet Cecily også :P

Skrevet

En utestengt DOL-ing, mener du? :-)

".........................................."

Ja, sorry - det hadde jeg fortrengt -for det var selvsagt han :Þ

Skrevet

Du har truffet Cecily også :P

Såklart! ÅÅÅÅÅÅ jeg svarte mens jeg tenkte på Seim...

sorrry!!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...