Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såklart! ÅÅÅÅÅÅ jeg svarte mens jeg tenkte på Seim...

sorrry!!!!!!

Seim kan vippe hvem som helst av pinnen.

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

5

• amber sun

5

• bb71

5

• DarkPink

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Seim kan vippe hvem som helst av pinnen.

Ja, han vippet ihvertfall meg av pinnen...

jaja. Siden cecily var med da vi diskuterte Seim og andre sexy mannebein, så håper jeg hun er i det tilgivende hjørnet.

*ber pent og smiler til cecily*

:)

Skrevet

Jeg hører stadig rykter om denne dolgjengen, men jeg er i hvert fall ikke medlem av noe sånt, og er min egen herre.

Skrevet

ikke jeg:-)

(aner heller ikke hva du sikter til)

Det finnes de som er her trofast og blir "kjent" med hverandre, både privat og kun gjennom DOL...

Enkelte har visse problemer med dette, noe jeg ikke skjønner...

Forsøker være her så mye jeg kan, men har mye og gjøre som familie og studier/jobb. men spretter jeg innom blir det ettersom jeg selv svarer og spør:-) hehehe man bør tåle litt kritikk om man rører seg på dol, og det er nok fortjent samt sunt når man ser på det som et diskusjonsforum:-)

Skrevet

Jeg aner heller ikke hvem Dol-gjengen er. Jeg kjenner tre-fire Dolere "på ordentlig", men vet ikke om noen hard kjerne her, nei.

Annonse

Skrevet

Jeg kjenner mange! :) - ja, jeg har meg med en Doling sånn dann og vann tilogmed! :)

Hvem da? En himmelretning eller? *nysgjerrig*

:-P

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

I am the Mafia Boss! ;)

:-)

Er det du som har tatt over?

Jeg tok et søk på dolmafia i går. Da fikk jeg noen treff fra 2002 der det ble hevdet at det var flisa som var mafiabossen som hersket på dol.

Flott å vite at det nå er du som er sjefen :)

Skrevet

ikke jeg:-)

(aner heller ikke hva du sikter til)

Det finnes de som er her trofast og blir "kjent" med hverandre, både privat og kun gjennom DOL...

Enkelte har visse problemer med dette, noe jeg ikke skjønner...

Forsøker være her så mye jeg kan, men har mye og gjøre som familie og studier/jobb. men spretter jeg innom blir det ettersom jeg selv svarer og spør:-) hehehe man bør tåle litt kritikk om man rører seg på dol, og det er nok fortjent samt sunt når man ser på det som et diskusjonsforum:-)

Tror jammen jeg er enig med deg! Jeg holder det på samme nivå som deg omtrent.

Skrevet

Ja, sorry - det hadde jeg fortrengt -for det var selvsagt han :Þ

Godt han ikke er utestengt fra deg også da! ;-)

Skrevet

Godt han ikke er utestengt fra deg også da! ;-)

Det hender det er litt karantene - - når vi diskuterer Yggeseth og sånn...hehe.

Skrevet

:-)

Er det du som har tatt over?

Jeg tok et søk på dolmafia i går. Da fikk jeg noen treff fra 2002 der det ble hevdet at det var flisa som var mafiabossen som hersket på dol.

Flott å vite at det nå er du som er sjefen :)

Å er det det?

Hmm da blir hun kanskje litt sur hvis jeg tar plassen hennes, jeg får holde meg til å være Bondpike jeg.. Dols Bondpike ;)

Annonse

Skrevet

Å er det det?

Hmm da blir hun kanskje litt sur hvis jeg tar plassen hennes, jeg får holde meg til å være Bondpike jeg.. Dols Bondpike ;)

Bondpike er det jo konge å være. Ingenting som er bedre. *s*

Bond girls are forever, vet du ;)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Å er det det?

Det var ikke flisa selv som hevdet det, det kom fra noen andre. Så det er ikke sikkert hun vil gjøre deg rangen stridig.

Uansett vil vi beholde deg som bondpike! Alle gode ting er tre, vet du :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...