Gå til innhold

Anbefalte innlegg

etter en veldig aktiv dag, fikk jeg i går kveld veer med fem min mellomrom. de var ikke veldig sterke,men den første fikk meg ned i kne...uff. etter 20min gav det seg heldigvis. i dag var jeg veldig øm i magen og sliten.

ringte sykehuset og de sa at dette var helt vanlig og at jeg antagelig ville føde på termin(6-7jan)

Hvilke erfaringer har dere her inne, er det tegn på at vi kommer til å føde før termin?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207442-veer-6uker-f%C3%B8r-termin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I både første og siste svangerskap hadde jeg regelmessige kynnere / premature rier fra rundt uke 30. Storesøster ble født 4 uker før termin. Lillebror kom 3 uker før termin.

Med lillesøster (som er i midten) hadde jeg også mye kynnere, men de ble ikke regelmessige før riene startet i uke 35.

Det er nok lurt å ringe føden hvis du har regelmessige rier. Dette for at de kan sjekke hvordan du ligger an - og evt. være forberedt på en for tidlig fødsel.

Men storesøster ble jeg innlagt for å stoppe riene, men det var vel i uke 32 (tror jeg).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...