Gå til innhold

Hvilken skuespiller er dette? Hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første gang jeg så ham var når han spilte politimannen i Svarte Penger, Hvite Løgner.

Mannen min lurte fælt på hvorfor jeg plutselig gadd å se på krim (som jeg vanligvis ikke gidder å se på til hans store fortvilelse).

Jeg ble helt mo i knea, jeg - av noen av de sex-scenene der.

*skjelve*

Du har jo ganske bra smak, selv!

:-D

Fortsetter under...

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

17

• DarkPink

13

• fuji1365380447

12

• flisa

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mener du vi som skravler på msn?

Men deter vel flere enn oss som gjør det vel?

:)

Ikke vet jeg!

Jeg bare observerer at det er folk her som har et betydelig nærere forhold til hverandre enn det jeg har med noen på dol, og kan skjønne at folk ønsker en oversikt over hvem dette er =)

fuji1365380447
Skrevet

Mener du vi som skravler på msn?

Men deter vel flere enn oss som gjør det vel?

Bare et annet spørsmål:

Når dere skravler på msn - har dere da egne profiler med nicket deres, eller har dere "avslørt" hvem dere er der inne?

Skrevet

Ikke vet jeg!

Jeg bare observerer at det er folk her som har et betydelig nærere forhold til hverandre enn det jeg har med noen på dol, og kan skjønne at folk ønsker en oversikt over hvem dette er =)

Men hvorfor vil noen ha oversikt over det da?

Noen av oss har jo møtt hverandre i RL, da er det jo også naturlig at vi prater en del sammen på msn. Men noen har vi bare pratet mye med på msn, uten at vi har truffet hverandre.

Er det noe galt i det da?

Skrevet

Bare et annet spørsmål:

Når dere skravler på msn - har dere da egne profiler med nicket deres, eller har dere "avslørt" hvem dere er der inne?

Vi som snakker mest med hverandre på msn, vet bl.a. navnene til hverandre. Men det er ikke noe vi røper på dol såklart. :)

Noen av oss bruker profil med bilder osv, andre har et nøytralt bilde. :)

fuji1365380447
Skrevet

Vi som snakker mest med hverandre på msn, vet bl.a. navnene til hverandre. Men det er ikke noe vi røper på dol såklart. :)

Noen av oss bruker profil med bilder osv, andre har et nøytralt bilde. :)

Akkurat ja.

Jeg er nok litt for pysete til å være så offentlig, gitt.

Så jeg tror jeg holder meg til mitt elskede DOL!

Annonse

Skrevet

Men hvorfor vil noen ha oversikt over det da?

Noen av oss har jo møtt hverandre i RL, da er det jo også naturlig at vi prater en del sammen på msn. Men noen har vi bare pratet mye med på msn, uten at vi har truffet hverandre.

Er det noe galt i det da?

Det kan kanskje bli litt vel internt til tider, og folk kan føle seg utenfor. Men jeg synes ikke det er noe problem altså, men en oversikt skulle gjerne jeg også hatt.. =)

Skrevet

Det kan kanskje bli litt vel internt til tider, og folk kan føle seg utenfor. Men jeg synes ikke det er noe problem altså, men en oversikt skulle gjerne jeg også hatt.. =)

ok. :)

Men nå må jeg se Lost!

*S*

Skrevet

ok. :)

Men nå må jeg se Lost!

*S*

Hehe. Fordelen med å bo på 12 kvadrat er at man kan gjøre begge deler samtidig ;)

Skrevet

Hehe. Fordelen med å bo på 12 kvadrat er at man kan gjøre begge deler samtidig ;)

12 kvadrat?? Hjelpes. Like stort som boden min.

Skrevet

12 kvadrat?? Hjelpes. Like stort som boden min.

Hehe, det er akkurat det det føles som jeg bor i også.

Skrevet

Første gang jeg så ham var når han spilte politimannen i Svarte Penger, Hvite Løgner.

Mannen min lurte fælt på hvorfor jeg plutselig gadd å se på krim (som jeg vanligvis ikke gidder å se på til hans store fortvilelse).

Jeg ble helt mo i knea, jeg - av noen av de sex-scenene der.

*skjelve*

Du har jo ganske bra smak, selv!

Jeg så ham også først i Hvite løgner, svarte penger og ble som deg - helt mo.

Han har en utrolig utstråling!

fuji1365380447
Skrevet

Jeg så ham også først i Hvite løgner, svarte penger og ble som deg - helt mo.

Han har en utrolig utstråling!

jepp, regner med at han vasser i damer som er mo i knea.

Sukk jeg får nøye meg med å nyte på avstand.

Annonse

Gjest M.Angelica
Skrevet

"Det kan kanskje bli litt vel internt til tider, og folk kan føle seg utenfor."

Sånn er det på alle forum. Hvis man føler seg utenfor så får man selv gjør en innsats ved å ta kontakt.

Gjest Litt anonym nå
Skrevet

jepp, regner med at han vasser i damer som er mo i knea.

Sukk jeg får nøye meg med å nyte på avstand.

Han er kompisen til broren min. Pokker at jeg har samboer ;-)

Skrevet

"Det kan kanskje bli litt vel internt til tider, og folk kan føle seg utenfor."

Sånn er det på alle forum. Hvis man føler seg utenfor så får man selv gjør en innsats ved å ta kontakt.

Altså, jeg føler meg ikke utenfor, men kan forstå hvis noen gjør det. Og det sier seg vel selv at det ikke er spesielt enkelt å invitere seg selv inn på msn-listene til folk, osv.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Altså, jeg føler meg ikke utenfor, men kan forstå hvis noen gjør det. Og det sier seg vel selv at det ikke er spesielt enkelt å invitere seg selv inn på msn-listene til folk, osv.

Det er ikke vanskelig å komme i kontakt med de som vil det. Jeg har mange fra dol på msn. Og det fordi jeg har lagt ut adressen her eller jeg har spurt om andre sine adresser..

fuji1365380447
Skrevet

Han er kompisen til broren min. Pokker at jeg har samboer ;-)

He-he.. nå må du holde deg i skinnet!

Er han like deilig i virkeligheten som på skjermen?

Har han en så deilig mørk stemme til vanlig også?

Skrevet

Akkurat ja.

Jeg er nok litt for pysete til å være så offentlig, gitt.

Så jeg tror jeg holder meg til mitt elskede DOL!

Du velger jo selv om du har bilde av en gris og navnet på en ku da :)

Skrevet

Forklarer: jeg er gift med en DOL'er og 4 andre DOL'ere var i bryllupet vårt og så har jeg møtt en 20-30 andre :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...