Gå til innhold

Hvilken skuespiller er dette? Hjelp!!

Anbefalte innlegg

Gjest Litt anonym nå
Skrevet

He-he.. nå må du holde deg i skinnet!

Er han like deilig i virkeligheten som på skjermen?

Har han en så deilig mørk stemme til vanlig også?

Han ser flott ut, ja. Litt sånn "lurvete-flott", om du skjønner? Rettutavsengaflott :-)

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

17

• DarkPink

13

• fuji1365380447

12

• flisa

11

Mest aktive i denne tråden

fuji1365380447
Skrevet

Du velger jo selv om du har bilde av en gris og navnet på en ku da :)

Sant nok.

Men jeg har allerede en profil på msn, og det blir for mye å holde styr på og ha en egen for DOL chatting.

Forresten, er det mulig å skjule hvem man er for noen og ikke for andre? Jeg er ikke så teknisk avansert på msn...

Skrevet

Det er ikke vanskelig å komme i kontakt med de som vil det. Jeg har mange fra dol på msn. Og det fordi jeg har lagt ut adressen her eller jeg har spurt om andre sine adresser..

da så.. =)

Gjest Litt anonym nå
Skrevet

He-he.. nå må du holde deg i skinnet!

Er han like deilig i virkeligheten som på skjermen?

Har han en så deilig mørk stemme til vanlig også?

Og ja, stemmen er ganske dyp. Synes han er skikkelig mann :-)

Gjest Trodde jeg ikke
Skrevet

Forklarer: jeg er gift med en DOL'er og 4 andre DOL'ere var i bryllupet vårt og så har jeg møtt en 20-30 andre :)

Er DU gift?

fuji1365380447
Skrevet

Han ser flott ut, ja. Litt sånn "lurvete-flott", om du skjønner? Rettutavsengaflott :-)

Ååååå - dette blir jo bare verre og verre!

Det er jo akkurat slik jeg liker dem best ;-)

SUKK - hvilke forsakelser man må gjøre her i verden...

Er han single?

fuji1365380447
Skrevet

Og ja, stemmen er ganske dyp. Synes han er skikkelig mann :-)

Fnis, litt betatt du også da, skjønner jeg.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Altså, jeg føler meg ikke utenfor, men kan forstå hvis noen gjør det. Og det sier seg vel selv at det ikke er spesielt enkelt å invitere seg selv inn på msn-listene til folk, osv.

Jeg har blant annet togli på min msn-liste. Det har jeg fordi jeg inviterte henne - etter å blitt kjent med henne her på dol.

Jeg er jo tilsvarende i ferd med å bli kjent med deg - eller har du strøket meg fra "liker-listen" din nå?

Skrevet

Forklarer: jeg er gift med en DOL'er og 4 andre DOL'ere var i bryllupet vårt og så har jeg møtt en 20-30 andre :)

Hvem doler er du gift med??

Skrevet

Er DU gift?

Ja, for 2.gang tilogmed -åssen da? :) virker jeg single eller homo eller noe? :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, for 2.gang tilogmed -åssen da? :) virker jeg single eller homo eller noe? :)

Kanskje en singel homo? ;)

Skrevet

Jeg synes du virker helt LOST!

;o)

Skrevet

Jeg har blant annet togli på min msn-liste. Det har jeg fordi jeg inviterte henne - etter å blitt kjent med henne her på dol.

Jeg er jo tilsvarende i ferd med å bli kjent med deg - eller har du strøket meg fra "liker-listen" din nå?

Fint hvis dere er åpne for nye bekjentskaper da, er vel det som er faren når noen begynner å "klikke" =)

Klart jeg ikke har strøket deg fra like-listen! ;)

Skrevet

utestengte DOL'er; Mr. Kahn

Hvorfor ble han utestengt? Er han her nå i nytt format?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg synes du virker helt LOST!

;o)

Steike vi har god humor! :D

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Fint hvis dere er åpne for nye bekjentskaper da, er vel det som er faren når noen begynner å "klikke" =)

Klart jeg ikke har strøket deg fra like-listen! ;)

Visst er jentene her åpne for nye bekjentskaper.

Det er bare et par uker siden jeg startet med MSN, og nå har jeg alt 8-9 dolere på lista.

Så de har absolutt tatt vel i mot meg!

Skrevet

Hvorfor ble han utestengt? Er han her nå i nytt format?

Han var slem -og nei, han er ikke her nå i noen slags utgaver :) Han gidder ikke opprette en ny mailadresse bare for det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...